quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bijzondere-celebration-van-Ajax-D1.htm
Dit is nog erger.
anders verdiep je je even in de geschiedenis van Rotterdamquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
van Persie is een ouwe kakkerlak dus dan lijkt het mij niet gek om een nazi groet uit te voeren. Oude Feyenoord gewoontes kan gebeuren toch
Van Persie zong vroeger altijd Bommen op Rdamquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
van Persie is een ouwe kakkerlak dus dan lijkt het mij niet gek om een nazi groet uit te voeren. Oude Feyenoord gewoontes kan gebeuren toch
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
Klopt jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
anders verdiep je je even in de geschiedenis van Rotterdam
Jij snapt er echt niks vanquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We zingen Rot-Rotterdamquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:32 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Idd, zo doken de nazi´s vroeger het bed in na een dagje Europa veroveren, hoor je niemand over!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Beetej vpersie belachelijk maken met zijn gejuich, kijk die van huntelaar eens
neee!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Bijzondere-celebration-van-Ajax-D1.htm
Dit is nog erger.
Sorry, verkeerde gequotequote:
Zelfs Dalglish vindt hem niet meer oké...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Bastiefcg het volgende:
Die onderwaardering voor Kuyt blijft jammer
Nee, jij snapt er niks vanquote:
Alleen die retard Benitez vond hem okquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zelfs Dalglish vindt hem niet meer oké...
Deze manquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar heb jij als moslim toch ook zo'n hekel aan?
Ben maar een semi moslimquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar heb jij als moslim toch ook zo'n hekel aan?
Als je wilt ruiken naar geile geitenquote:
of jayz luisterenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef Trekrecord het volgende:
Nou Jupiler league aansluitend reclame
Kan ik mooi even 10 minuten masturberen
Van Persie heeft dat toch ook een keer gehad? Wintertijd vergeten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef Type-R het volgende:
Wekker problemen, een echte professional.
Over vier maanden hetzelfde probleem...quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:36 schreef Type-R het volgende:
Wekker problemen, een echte professional.
als hij het over 4 maanden weer doet heeft hij zeker een proleem jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over vier maanden hetzelfde probleem...
Jonge mensen gebruiken hun mobielquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe weet Barbare dat Genee geen wekker heeft? Slaapt ze soms bij hem ofzo?
Ze eet van 2 walletjesquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoe weet Barbare dat Genee geen wekker heeft? Slaapt ze soms bij hem ofzo?
Dat klopt toch. Als je de klok 1 keer te vaak terug zet, denk je dat het een uur vroeger is, dus kom je een uur te laat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:38 schreef Hephaistos. het volgende:
Twee keer een uur terug en dan nog te laat komen
Iwan van Duren is aangereden door een scooterquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar sloeg dat filmpje van Sinterklaas op een brommer op?
Was gewoon voor de grap.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Waar sloeg dat filmpje van Sinterklaas op een brommer op?
Dank ik had het begin gemistquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Iwan van Duren is aangereden door een scooter
Als het dadelijk over Ajax gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Doublepain het volgende:
Wanner gaat derksen 5 min belachelijk makrn?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wilfred, je kan natuurlijk niet zeggen of zwaaien dat je op FOK! zit, maar je kan wel gewoon je pen tegen je kin houden om te seinen dat je dit leest. Dus houd je pen tegen je kin zo na de reclame.
OK?
Groetje ook aan babs
HAHAH maar dat doet ie sowieso al!1111einzquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wilfred, je kan natuurlijk niet zeggen of zwaaien dat je op FOK! zit, maar je kan wel gewoon je pen tegen je kin houden om te seinen dat je dit leest. Dus houd je pen tegen je kin zo na de reclame.
OK?
Groetje ook aan babs
Of in Oostenrijk: Professor Meister Doktor Diplom-Ingenieur.quote:
Wat een waardeloze universiteit is de VU toch ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
De VU heeft het dadelijk weer gedaan
Toetertjesss toetertjesssquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een waardeloze universiteit is de VU toch ook.
Wordt alleen gekozen door dozen en lutsers die zich elke dag proberen dood te drinken in nog niet nader te noemen illegale cafés...
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk vent die Tom Knipping, mooi geweest met VI weer; gezeik over Cruijff en co.
Wat heeft Adriaanse er mee te maken?!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef De_kromme het volgende:
Verschrikkelijk vent die Tom Knipping, mooi geweest met VI weer; gezeik over Cruijff en co.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft Adriaanse er mee te maken?!
Terwijl iemand die anderhalf uur aan de bar z'n muil heeft moeten houden toch wat te zeggen zou moeten hebbenquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef BB-King het volgende:
Knipping heeft ook echt nooit iets boeiends te zeggen...
Inmiddels helemaal niemand meerquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft Adriaanse er mee te maken?!
Niet alleen omdat het over Ajax gaat, wie interesseert het nou welke commissies er worden opgesteld, wie met Cruijff kan opschieten, wat van Hanegem er van vind pfffffffffquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
Als j0rdiiii het leuk vindt dan hebben wij ons daar maar bij neer te leggen.
Al dat gelul over Cruijff was een paar weken geleden nog wel boeiend, maar inmiddels ben ik dat oeverloze gezeik bij ajax wel zat eigenlijk. Wat een stel achterbakse zeikwijven lopen er daar rond zeg.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Jordy tegenwoordig
[ afbeelding ]
![]()
Dat is echt een jordy uiterlijk iddquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:54 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Jordy tegenwoordig
[ afbeelding ]
![]()
Toch j0rdiii?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is echt een jordy uiterlijk idd
Zekerquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Everon Jackson/Een grote zak Hooi (wegstrepen mag, doe de eerste)
Viel niet tegenquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:01 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
haha kon niks, at niks ... nouuuu
Houden zo. Behalve dat jankverhaal over Mauro.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:03 schreef Saavedra het volgende:
Everse was boven verwachting
Barend heeft.. niks toegevoegd?
Toen viel alles op zijn plek ja, wat een sympathieke gastquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:05 schreef GGMM het volgende:
Oh, blijkbaar heeft hij bij Ajax gespeeld.
Puike gast.
Everse viel mee, geen topshow maar prima wegkijken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb 'm gemist, moest echt leren. Hoe vonden jullie het? Kijk 'm woensdag ff terug denk ik..
Everse was baas en Babs deed gelukkig haar mond niet al te veel open => prima showtje dusquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb 'm gemist, moest echt leren. Hoe vonden jullie het? Kijk 'm woensdag ff terug denk ik..
Alsof ze wist dat ze toch niet zo veel zou toevoegenquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Everse was baas en Babs deed gelukkig haar mond niet al te veel open => prima showtje dus
Heb ik net ff gemist, wat was dat?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Falco het volgende:
Bôh, best nog wel een leuke aflevering. Jammer van die lamme grap van Everse in het begin, maar voor de rest een prima gast, die lekker vrijuit sprak deze keer.
Dat hij hem aanreed met zijn scooter dat geen schade heeft dankzij zijn aanrijding ofzoietsquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Heb ik net ff gemist, wat was dat?
Hij viel me wel een beetje mee inderdaad. Als Gijp dezelfde grappen bracht lach iedereen in een deukquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:18 schreef Falco het volgende:
Bôh, best nog wel een leuke aflevering. Jammer van die lamme grap van Everse in het begin, maar voor de rest een prima gast, die lekker vrijuit sprak deze keer.
Dan was het HAHAHAHAHAHAHAHA ipv blablablaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij viel me wel een beetje mee inderdaad. Als Gijp dezelfde grappen bracht lach iedereen in een deuk.
Inderdaad.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan was het HAHAHAHAHAHAHAHA ipv blablablaIets wat Genee ook al aantoonde met zijn ontzettend slechte sinterklaas brommer grap waar hij tijdens de inleiding al zo hard moest lachen dat het alsnog grappig werd.
doet Genee ook.quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Die man in het publiek gaat gewoon even op z'n mobieltje lopen sms'en
Viel me 5 weken geleden al op.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden jullie gisteren nog dat RTL 4-programma Obese gezien met Boula?
Was wel te merken dat hij trainer 'af' is. Bij die kasteel uitzending zat ik me zo aan die gast te irriteren, zei werkelijk nietsquote:Op maandag 31 oktober 2011 23:08 schreef Sportex het volgende:
Jan was leuk om naar te luisteren vandaag.
En none stop boos als Genee iets zei (Al kan dat kort af doen ook Rotterdamse humor noemen). Maar het ging toentertijd ook dramatisch met Sparta dus wellicht was het de stress.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:36 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Was wel te merken dat hij trainer 'af' is. Bij die kasteel uitzending zat ik me zo aan die gast te irriteren, zei werkelijk niets
Vandaag was ie idd een stuk ontspannender..quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En none stop boos als Genee iets zei (Al kan dat kort af doen ook Rotterdamse humor noemen). Maar het ging toentertijd ook dramatisch met Sparta dus wellicht was het de stress.
Dat zat er dus vandaag nog niet in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 23:59 schreef DrDentzz het volgende:
Ik ga eens ff de MP4 bekijken, had maar een half uurtje gezien, verwacht wel een topshow met een man die ervoor betaald heeft om beledigd te worden.
Mwah, ik heb hem nu op dubbele snelheid staan. Dit is niet eentje voor de archieven volgens mij.quote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:39 schreef Symer het volgende:
Wel grappig dat Genee dus echt mee lijkt te lezen
Hoeveel dingen kan die man tegelijk?
Haha, was wel erg toevallig andersquote:Op dinsdag 1 november 2011 00:39 schreef Symer het volgende:
Wel grappig dat Genee dus echt mee lijkt te lezen
Hoeveel dingen kan die man tegelijk?
Zeker vermakelijk al was de eigenlijke boodschap wel 'Ik deed niks fout bij Sparta de selectie overschatte zichzelf alleen'quote:Op dinsdag 1 november 2011 12:32 schreef Jivis het volgende:
Ik vond Everse het goed doen. Vooral dat verhaal dat die vertelde over de training bij Sparta.
Heeft 'ie achteraf bezien nog gelijk in ook.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker vermakelijk al was de eigenlijke boodschap wel 'Ik deed niks fout bij Sparta de selectie overschatte zichzelf alleen'
Met die logica heeft Zwolle ook bewezen dat hij er daar niks van kon.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft 'ie achteraf bezien nog gelijk in ook.
Zijn eerste zin vond ik al geniaal. "Dat brommertje staat nu veilig bij mij in de schuur." Jan Everse, een man om nooit te vergeten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker vermakelijk al was de eigenlijke boodschap wel 'Ik deed niks fout bij Sparta de selectie overschatte zichzelf alleen'
Jan Everse, een grotere faalhaas bestaat er niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:04 schreef DrDentzz het volgende:
[..]
Zijn eerste zin vond ik al geniaal. "Dat brommertje staat nu veilig bij mij in de schuur." Jan Everse, een man om nooit te vergeten.
En dus tijd voor een paar nieuwe nieuwsicoontjes:quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:58 schreef numero_uno het volgende:
De kop van Johan bij het groeten vind ik echt briljant![]()
Kan ik Johan-Z lenen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef xCore het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mag ik dan die rechter lenen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef xCore het volgende:
quote:
Iwan aangereden door scooter. In Amsterdam-West. Scooter rijdt door na ongeval. Scooter niet verzekerd. Scooter waarschijnlijk gestolen.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:35 schreef Symer het volgende:
Scooterlol
Wel lullig voor IwanZo pardoes de greppel in. Ik heb vernomen dat ze brood gebruikt hebben om hem daar weer uit te lokken?
Het Wilders-topic is drie fora verderop.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Iwan aangereden door scooter. In Amsterdam-West. Scooter rijdt door na ongeval. Scooter niet verzekerd. Scooter waarschijnlijk gestolen.
En nu maar logisch redeneren met behulp van Opsporing Verzocht-statistieken........
Het feit dat jij meteen aan Wilders en dus aan allochtonen / Marokkanen refereert geeft aan dat je bepaalde onderbuikgevoelens hebt. Want ik begin er niet over, ik zeg iets heel algemeens over Opsporing Verzocht.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:55 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Het Wilders-topic is drie fora verderop.
who cares, je weet het niet en je zal het nooit wetenquote:Op woensdag 2 november 2011 11:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Het feit dat jij meteen aan Wilders en dus aan allochtonen / Marokkanen refereert geeft aan dat je bepaalde onderbuikgevoelens hebt. Want ik begin er niet over, ik zeg iets heel algemeens over Opsporing Verzocht.
Hoewel de kans dat het hier Marokkanen betreft niet geheel ondenkbeeldig is.
Tenzij ze gepakt worden. Maar we zijn in Nederland, dus die kans is niet erg groot.quote:Op woensdag 2 november 2011 11:06 schreef Cara het volgende:
[..]
who cares, je weet het niet en je zal het nooit weten
not at allquote:Op woensdag 2 november 2011 11:10 schreef Veerboot het volgende:
OK, B.R.Oekhoest. Dank je! [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:54 schreef xCore het volgende:
Ook een sterke column van Derksen over een prijs die hem geen reet interesseert, maar toch een a4'tje over vol weet te schrijvenquote:
eerst een leuke anekdotequote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ook een sterke column van Derksen over een prijs die hem geen reet interesseert, maar toch een a4'tje over vol weet te schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |