Ja ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.
Dank dank remlof, laten we vanavond Europa dan maar als thema rusten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof bestelt een Bitburger voor de Pruis
Ja goede PR voor Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Cerbie het volgende:
Toch even P&W aangezet, zitten ze daar keihard te lachen terwijl Mauro er beduusd bijzit![]()
quote:Lekker gevoel
Hier wordt niemand beter van. De oppositie niet. Het kabinet niet. Het land niet. De samenleving niet. U niet. Wij niet. En Mauro al he-le-maal niet. Maar iedereen die dankzij Mauro zo lekker heeft kunnen schelden op de regering dan wel de beschaving, voelde zich een paar dagen lang heerlijk goed van binnen. Want Mauro bewijst in uw ogen uw gelijk over Nederland. En dat is best een mentaal, psychisch en sociaal gesloopte Angolees waard. Toch?
Je moet hem eigenlijk echt terugkijken. Heftige discussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Cerbie het volgende:
Toch even P&W aangezet, zitten ze daar keihard te lachen terwijl Mauro er beduusd bijzit![]()
Goed plan. Ik kan het wat dat betreft beter met Merkel vinden dan met jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank dank remlof, laten we vanavond Europa dan maar als thema rusten.
Misschien morgen, eerder staat het toch niet op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk echt terugkijken. Heftige discussie.
Helemaal mee eens. Wilders is een briljant politicus. Maar als bestuurder lijkt ie mij catastrofaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.
Ja na het journaal geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
Twaalf uur is er toch meteen weer een herhaling op Nederland 1?
Yep, na het journaal, dan ga ik ook kijken, eerst nog MHOOMquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
Twaalf uur is er toch meteen weer een herhaling op Nederland 1?
Aangezien niet alleen hij, maar voornamelijk z'n partij uit catastrofale figuren bestaat denk ik dat die zeker in staat zijn om een heleboel te verkloten. Maar goed, dat geeft natuurlijk ook weer een berustend idee, want zo'n kabinet waar de PVV deelneemt zal geen lang leven beschoren zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wilders is een briljant politicus. Maar als bestuurder lijkt ie mij catastrofaal.
De watte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, na het journaal, dan ga ik ook kijken, eerst nog MHOOM
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
Wat is het beste Pruisische bier von_Preussen?
Gast, hij is neutraal in zijn verblijf. Hij vindt alleen de ophef overdreven en de situatie hypocriet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Quid moet zijn mond houden trouwens, geen woord reppen over de andere zijde van het verhaal.
Zeer terechte reactie van Mauro. Hij is geen hondje die getroost moet worden met een snoepje.twitter:HpmHijink twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:11Of je mee wilt naar het voetbal voor je het land uit wordt geschopt.....Wat denk je zelf Bleker......? #NeeMooiNiet #PenW reageer retweet
Erdinger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.
Vind ik allemaal lekkere biertjes, zijn die allemaal Pruisisch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.
Jij luistert Radio 's avonds?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Het Oog Op Morgen, mijn lijfprogramma
Dat luisterde ik vroeger ook, en CasaLuna, als ik niet kon slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Het Oog Op Morgen, mijn lijfprogramma
Ik luister het al bijna 30 jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat luisterde ik vroeger ook, en CasaLuna, als ik niet kon slapen.
Ja, dat bestaat ook nog, is alleen niet zo oud.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:51 schreef De_Nuance het volgende:
Casa Luna ook?
Bestaat dat nog trouwens?
Jever en Becks komen uit Noord-West Duitsland, dus zeg maar de regio waar ik ook vandaan kom, was oorspronkelijk wel Pruisisch gebied. Warsteiner komt uit het Sauerland, dus dat valt ook nog binnen het voormalig Pruisisch gebied.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Vind ik allemaal lekkere biertjes, zijn die allemaal Pruisisch?
Hochverrat du Arsch!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:49 schreef Voorschrift het volgende:
De tering, het gaat over Pruisisch.
Sorry voor mijn Beierse varianten van echt goed bier.
Casa Luna gaat meestal niet over de actualiteit toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat bestaat ook nog, is alleen niet zo oud.
Maar dat luister ik niet zo vaak, want dan kijk ik de herhaling van P&W
Ah nu snap ik de Pruisische grootheidswaanzinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jever en Becks komen uit Noord-West Duitsland, dus zeg maar de regio waar ik ook vandaan kom, was oorspronkelijk wel Pruisisch gebied. Warsteiner komt uit het Sauerland, dus dat valt ook nog binnen het voormalig Pruisisch gebied.
[ afbeelding ]
Waarom staat er 1918 op die kaart en is enkel Pruissen gehilight met als titel "Kaiserreich".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jever en Becks komen uit Noord-West Duitsland, dus zeg maar de regio waar ik ook vandaan kom, was oorspronkelijk wel Pruisisch gebied. Warsteiner komt uit het Sauerland, dus dat valt ook nog binnen het voormalig Pruisisch gebied.
[ afbeelding ]
MHOOM gaat helemaal over de actualiteit. In Casa Luna hebben ze een interview met één persoon, die op dat moment in het nieuws kan staan, maar dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Casa Luna gaat meestal niet over de actualiteit toch?
MHOOM juist meer naar mijn idee.
Zo zit het leven in elkaar, er zijn altijd mensen die daar extra vatbaar voor zijn. Bovendien willen mensen graag zichzelf goed voelen, dus nemen ze de aangereikte zieligheid met beide handen aan om lekker selectief verontwaardigd te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:52 schreef robin007bond het volgende:
Ik haat het echt hoe die linkse partijen op het geweten van mensen op deze manier speelt.
Godverdomme zeg
Doe dat nou nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een landkaart met kleurtjes.
Ziet er uit als een kaart van het raketbereik van Israel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom staat er 1918 op die kaart en is enkel Pruissen gehilight met als titel "Kaiserreich".
De kern van het keizerrijk vormde dus het koninkrijk Pruisen.quote:Das Deutsche Kaiserreich wurde mit der Proklamation des preußischen Königs Wilhelms I. zum Deutschen Kaiser am 18. Januar 1871 im Spiegelsaal des Schlosses Versailles offiziell gegründet, unmittelbar im Zusammenhang mit dem Sieg des Norddeutschen Bundes und der mit ihm verbündeten süddeutschen Staaten im Deutsch-Französischen Krieg. Auf kleindeutscher Grundlage und unter der Herrschaft der preußischen Hohenzollern war damit erstmals ein deutscher Nationalstaat entstanden.
Ach alle verstandige mensen hier weten dat ik niet geil op rijken en natiestaten en de rest kan me niets schelen.quote:
Dat snap ik, maar dat staat niet op het kaartje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
De kern van het keizerrijk vormde dus het koninkrijk Pruisen.
U ambieert een gezicht met allemaal kleurtjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm, me so horny.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach alle verstandige mensen hier weten dat ik niet geil op rijken en natiestaten en de rest kan me niets schelen.
Ik stop een Chiquita banaan in je muil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat staat niet op het kaartje.
Ergo de kaart is niet juist, of in ieder geval de titel niet.
Pff, daar heb je gelijk in. Zelf baal ik er echt als een stekker van, sowieso ben ik als vrije markt-neuker het nooit eens geweest met het vreemdelingenbeleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo zit het leven in elkaar, er zijn altijd mensen die daar extra vatbaar voor zijn. Bovendien willen mensen graag zichzelf goed voelen, dus nemen ze de aangereikte zieligheid met beide handen aan om lekker selectief verontwaardigd te kunnen zijn.
Daar moet je je niet te druk om maken, je verandert het toch niet
VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm, me so horny.
[ afbeelding ]
Toch?!quote:
Vrije markt zou toch ook betekenen dat je de vrije handel van slaven arbeidsimmigranten zou voorstaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, daar heb je gelijk in. Zelf baal ik er echt als een stekker van, sowieso ben ik als vrije markt-neuker het nooit eens geweest met het vreemdelingenbeleid.
Dit soort dingen laten mij toch meer richting D66 gaan, terwijl ik normaal gesproken sowieso VVD zou stemmen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm, me so horny.
[ afbeelding ]
Aantrekkelijk aanbod, maar nee bedankt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik stop een Chiquita banaan in je muil.
Dan schendt je iemands eigendomsrechten. Ik weet dat het in de praktijk toch gedaan wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrije markt zou toch ook betekenen dat je de vrije handel van slaven arbeidsimmigranten zou voorstaan?
Fuck the British.quote:
Lol @ Duitsland.quote:
#Stelletjeracistenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel erg stigmatiserend dat het weer met een bruine kleur ingevuld is.
Echt hequote:
Niet hardop zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Islam neemt de wereld over!!!!!!!11114Einz
Oh neee, het waren de zionisten.!!11
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi dat als je twee hashtags in twitter achter elkaar zet men meteen woedend is.
Zitten ze al, zie je Duitsland niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET? }:)
Gaat hem niet worden, die lui zijn nog chauvinistischer dan Fransen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET? }:)
Ik ben al bij de EU.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET?
Haha. Dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Cerbie het volgende:
Kun je dat links universitaire bolwerk nog wel veilig betreden na dergelijke tweets?
Bovendien zouden ze machtiger worden dan de Fransen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, die lui zijn nog chauvinistischer dan Fransen.
Wat is dat voor een epidemie die over de aarde raast?quote:
Uiteindelijk is het maar één land. Als ze iets vreemds willen dan zeggen Frankrijk en Duitsland nee en is het einde verhaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien zouden ze machtiger worden dan de Fransen.
Denk niet dat die stokbroodfanaten dat leuk vinden.
Merdoganquote:
Zuurvoud epidemie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is dat voor een epidemie die over de aarde raast?
Fruitvliegjes...quote:
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Bleker denkt het 'negertje' blij te maken met een kraaltje ofzo?
[ afbeelding ]
Was gewoon te zien op TVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens D_N, wie heeft die foto gemaakt?
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Cerbie het volgende:
Stiekem windt D_N zich nog het meeste op over Mauro
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Dat "(met je moeder)" doet 't 'm.
Hm, smooth tactic van Bleker.quote:
Ja het gaat mij echt om de PVV inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, smooth tactic van Bleker.
Hehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.
Tis ook allemaal zo dubbelzinnig als de pest natuurlijk.quote:
Omdat het demagogisch is, werkt altijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is dit een nieuwsbericht?
Waar zijn we in hemelsnaam in beland. Is dit een soort nachtmerrie?
http://www.nu.nl/politiek(...)iging-bleker-af.html
Het is niet demagogisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het demagogisch is, werkt altijd.
Natuurlijk wel, het artikel wekt een negatief gevoel op tegenover Mauro, zeker met de "mooi niet!".quote:
Na de grond in te zijn geboord qua "gevoel" en "medeleven" en "saamhorigheid" is 't wel logisch dat hij het deed.quote:
Ik denk 't....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wilt laten zien hoe menselijk hij is
Ik weet het, ik had laatst een gesprek met een Engelsman van rond de 50 van werk uit in de kroeg en hij zei dat hij zichzelf zou doodschieten zodra hij die pleuris muziek zou gaan waarderen.quote:
Bron?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 07:42 schreef Zak het volgende:
Gheghe die had ik nog niet gezien. Maareuh... Occupy is dood.
Dan is het zeker afgelopen ja,quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze hebben een paar tentjes weggehaald op de tweede locatie, het Museumplein.
Mijn dikke onderbuik.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:23 schreef Zak het volgende:
[..]
Mijn dikke onderbuik.
Stelt toch niks voor dat occupy. Paar werklozen en werkschuwen die wat bordjes gemaakt hebben.
Dank je.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 09:13 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
En een goede morgen toegewenst aan alle mensen.
En, wat heb je allemaal in de tas zitten?quote:
Vis, kip, zwik groenten, zwik nootjes, zwik kruiden en deo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En, wat heb je allemaal in de tas zitten?
Geen kaas?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Vis, kip, zwik groenten, zwik nootjes, zwik kruiden en deo.
Wordt het wel uitgezonden dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:58 schreef Dutchnative het volgende:
Moien
Wordt een mooie dag.
Eerst CDA-Congres kijken, en dan naar een feest.
Ze zijn er al over uitgepraat, met een leuke motie die door iedereen in het eigen voordeel wordt uitgelegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Meh, een berg Christelijke moraalridders die gaan praten over een neger. Ik ga wel gewoon Supernatural aanzetten zo.
Het CDA-congres-topic en 'als het kabinet valt' topic zijn ook al pareltjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Meh, een berg Christelijke moraalridders die gaan praten over een neger. Ik ga wel gewoon Supernatural aanzetten zo.
http://www.dailytech.com/(...)ces/article21932.htmquote:The new "meat" is also healthier than traditional meat as it’s an ideal mix of 63% proteins, 25% carbohydrates, 3% lipids and 9% minerals. The small fat content, in particular makes the feces steaks healthier than their animal counterpart.
Wel aardige serie trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan ook wel bij het CDAquote:
b jij enig idee wat je zegt?quote:
Haha, denk het niet.quote:
er moeten meer mensen uit het vliegtuig gegooid worden.quote:
Ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Overigens keur ik zijn martelpraktijken e.d. niet goed. Hij deed er wel echt alles aan om het rode gevaar buiten de deur te houden.
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Overigens keur ik zijn martelpraktijken e.d. niet goed. Hij deed er wel echt alles aan om het rode gevaar buiten de deur te houden.
Dus dan mag een beetje martelen wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Nee, dat is de rode tsunami.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?
Waar kan ik de petitie tekenen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?
Waterboarding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus dan mag een beetje martelen wel?
Even de rode kaart ophouden aub.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar kan ik de petitie tekenen?
Is dat wel duidelijk genoeg?quote:
Politieke taferelen zijn per definitie hilarisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, hebben ze al gestemd?
Geen hilarische taferelen dit keer?
Buiten dat een CDA congres sowieso hilarisch is, vrij weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Betyar heeft gemarteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Bezorgde ons peloton een keer een douw.
Neuh viel mee al was het wel mooi dat niemand nu precies snapt waar ze voor gestemd hebben. Iedereen legt het anders uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
As I said before, I prefer twilight over night.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Picchia het volgende:
Mauro kan ook gewoon illegaal in Nederland verblijven en zijn kontje verkopen aan Voorschrift.
Dit is gewoon ideologische onzin hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
precies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ben tegen marteling, niet in de laatste plaats omdat er genoeg slechte en valse informatie uit is gekomen.
Marteling als informatievergaring is zinloos. Marteling als straf is primitief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ben tegen marteling, niet in de laatste plaats omdat er genoeg slechte en valse informatie uit is gekomen.
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is gewoon ideologische onzin hè.
Als hij zelf erger of even erg is dan/als wat hij bestrijdt dan verdient hij er ook geen kuddo's mee.
Het gaat vooral om het resultaat niet welke (verkeerde) ideologie hij gebruikt of bestrijdt.
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.
Schoën gezagdjquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Marteling als informatievergaring is zinloos. Marteling als straf is primitief.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.
Kapitalistische marteling?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.
Eerst elektroden bij iemand op z'n ballen zetten en daarna een biertje mee gaan drinken zeker.quote:
Natuurlijk zijn die martelingen niet goed, maar ik moet hem wel nageven dat hij voor stabiliteit zorgde en een goede economie. Behalve dan op het moment dat hun munteenheid gekoppeld werd aan de dollar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat is uiterst discutabel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.
Ah jammer, en ik maar hopen dat je wat Serviers een PTSS hebt aangesmeerd.quote:
Jezus de teringquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die martelingen niet goed, maar ik moet hem wel nageven dat hij voor stabiliteit zorgde en een goede economie. Behalve dan op het moment dat hun munteenheid gekoppeld werd aan de dollar.
Gevangen nemen, ontdaan van kleding, geboeid met die kleding vervolgens meegesleurd om informatie in te winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerst elektroden bij iemand op z'n ballen zetten en daarna een biertje mee gaan drinken zeker.
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus de tering![]()
Als jij werkelijk denkt dat economische voorspoed per definitie gelijk staat aan geluk dan heb je echt nog veel te leren. Maar goed, je bent ook nog jong.
Nee, maar je denkt het wel.quote:
Er zijn meer dingen dan welvaart inderdaad. Zo zijn er primitieve stammen in Afrika die dolsgelukkig zijn.quote:
Waarom is defensie socialistisch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:44 schreef Dutchnative het volgende:
Heb net een Amerikaanse soldaat er even op gewezen dat zijn baan ongelooflijk Socialistisch is, iets waar hij naar eigen zeggen een hekel aan heeft
De prominenten van de Chicago en Oostenrijkse school kan ik best waarderen, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:43 schreef Tem het volgende:
Robin is nogal fan van Friedman dacht ik.
Defensie niet, maar denk eens na:quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom is defensie socialistisch?
Dat verklaart je uitspraken aangaande Pinochet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De prominenten van de Chicago en Oostenrijkse school kan ik best waarderen, inderdaad.
Nu zijn de Serviers weer schuld aan alles....alle andere Balkenvolken kregen juist de rechten toegekend die de etnische Servische minderheden werden onthouden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah jammer, en ik maar hopen dat je wat Serviers een PTSS hebt aangesmeerd.
Er is wel direct vraag naar defensie personeel, dus dat klopt al niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:47 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Defensie niet, maar denk eens na:
Hij wordt aangenomen, terwijl daar niet direct vraag naar is, een bijna Communistisch principe.
Hij kan op vakantie, op kosten van de belastingbetaler en wordt gevoed op kosten van de belastingbetaler.
Ook in de VS, met het grootste leger ter wereld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is wel direct vraag naar defensie personeel, dus dat klopt al niet.
De rest is gewoon de beschrijving van een ambtenaar, maar ambtenaren zijn niet per definitie socialistisch.
Ik verkies de prominenten van de middelbare school.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De prominenten van de Chicago en Oostenrijkse school kan ik best waarderen, inderdaad.
Juist in de VS, met het grootste en meest actieve(!) leger ter wereld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ook in de VS, met het grootste leger ter wereld?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik verkies de prominenten van de middelbare school.
De Serviërs alle schuld geven is inderdaad niet erg doordacht, er moet wel worden gezegd dat een aantal oorlogscriminelen toch zeker Servisch waren, ook al is dat eigenlijk raar om te zeggen, aangezien een Tudsjman net zo goed schuldig isquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu zijn de Serviers weer schuld aan alles....alle andere Balkenvolken kregen juist de rechten toegekend die de etnische Servische minderheden werden onthouden.
En hebben de Serviers en passant nog de oprichting van een islamitisch kalifaat weten te verhinderen.
Zwitserland heeft toch ook juist een (naar verhouding) groot leger?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Juist in de VS, met het grootste en meest actieve(!) leger ter wereld.
Of denk je dat in een land als Zwitserland het meer gewild is?
Ik vraag me af of er significant meer Servische moorden dan pakweg Kroatische moorden hebben plaatsgehadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef De_Nuance het volgende:
Want Bosnische moslims staan er om bekend erg religieus te zijnkalifaat.
Het islamargument wordt nu gewoon ineens gebruikt omdat het anno 2011 goed scoort ook bij jou trouwens.
Verder hebben inderdaad vrijwel alle groepen walgelijk geweld gebruikt en onschuldigen vermoord. Die grote genocide echter was toch Servisch. Allerlei misplaatste trots en eergevoelens zorgen ervoor dat jij tot een absurde conclusie komt.
Dan ben je een jaar te laat om mij te nominerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Ik verkies de prominenten van de middelbare school.
Naar verhouding wel, maar de kans om in het Zwitserse leger om te komen is nihil, misschien bij een bedrijfsongeluk of je flikkert van een berg tijdens een oefening maar dat is het dan ook wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zwitserland heeft toch ook juist een (naar verhouding) groot leger?
Wat doen soldaten eigenlijk als ze niet zijn uitgezonden?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Naar verhouding wel, maar de kans om in het Zwitserse leger om te komen is nihil, misschien bij een bedrijfsongeluk of je flikkert van een berg tijdens een oefening maar dat is het dan ook wel.
De Amerikaanse krijgsmacht steekt net ietsjes anders in mekaar en vereist wat meer "nieuw vlees".
Helemaal niet, ben er alleen ziek van dat de Serven toch zo verdomd vaak worden neergezet als de internationale boemannen die nog nooit iets goeds hebben gedaan. Kotsmisselijk word ik ervan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
Gaan we hier nu de Servische oorlogsmisdaden bagatelliseren?
Sinds ze moslim werden begon wel het gedonder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef De_Nuance het volgende:
Ik word er een beetje misselijk van als mensen om hun argument kracht bij te zetten 'en passant' vertellen dat de tegenstanders van Serviërs wel moslims waren hoor.
Een kalifaat in de Balkan is net zo realistisch als een kalifaat in Australië. Balkan moslims zijn vaak alleen moslim bij naam, ze doen in 99% van de gevallen zeer weinig met hun religie.
Eeuwig trainen, humanitaire missies, de politie/ME ondersteunen, ceremonies ondersteunen, genie werk in tijden van rampen en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat doen soldaten eigenlijk als ze niet zijn uitgezonden?
Eeuwig trainen gaat ook een beetje vervelen lijkt me
Wat een ongelooflijk domme analyse van het Balkanconflictquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sinds ze moslim werden begon wel het gedonder.
Je kan happen. Of je kan dergelijk onzin gewoon negeren, wetende van welk persoon het afkomt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef De_Nuance het volgende:
Want Bosnische moslims staan er om bekend erg religieus te zijnkalifaat.
Het islamargument wordt nu gewoon ineens gebruikt omdat het anno 2011 goed scoort ook bij jou trouwens.
Verder hebben inderdaad vrijwel alle groepen walgelijk geweld gebruikt en onschuldigen vermoord. Die grote genocide echter was toch Servisch. Allerlei misplaatste trots en eergevoelens zorgen ervoor dat jij tot een absurde conclusie komt.
quote:
Klopt toch ook aardig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helemaal niet, ben er alleen ziek van dat de Serven toch zo verdomd vaak worden neergezet als de internationale boemannen die nog nooit iets goeds hebben gedaan. Kotsmisselijk word ik ervan.
Dat is gedaan vanuit een Koude Oorlog perspectief . Een groot Slavisch rijk is een bedreiging want Rusland.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Helemaal niet, ben er alleen ziek van dat de Serven toch zo verdomd vaak worden neergezet als de internationale boemannen die nog nooit iets goeds hebben gedaan. Kotsmisselijk word ik ervan.
Je zou toch moeten weten dat ik linksig ben, en tegen het generaliseren van bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt toch ook aardig?
Zelfs hun voetbal is van discutabel niveau, maar dat geld voor ieder Balkan land, stelt geen reet voor daar.
Wat mij betreft zinkt de hele balkan af in de Mediterraan, het was niks, is niks en zal nooit wat worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:58 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je zou toch moeten weten dat ik linksig ben, en tegen het generaliseren van bevolkingsgroepen.
Daarbij zou ik als Serviër ook kotsmisselijk worden van de discriminatie tegen Serven in Kosovo.
Zeker, dat ontken ik ook echt niet, maar je moet wel goed naar de omstandigheden kijken. De situatie moet behoorlijk grimmig zijn geweest zo eind jaren tachtig, als er dan ook nog eens in elke deelrepubliek een nationalistische President wordt gekozen, tsja, dan snap ik best dat je je gaat verenigen. Natuurlijk ben ik fel tegen het plegen van genocide en oorlogsmisdaden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is gedaan vanuit een Koude Oorlog perspectief . Een groot Slavisch rijk is een bedreiging want Rusland.
Neemt niet weg dat we een paar dingen wel goed uit elkaar moeten houden hier.
Serviërs zijn enorm tekeer gegaan, maakt niet alle Serviërs slecht of Servië een kutland. Heb ooit een Servische dame als docent gehad die de oorlog heeft gezien en wat ze vertelde was niet mals..
Ik ken geen enkel volk op aarde dat er wel vies van is. Oftewel de hele wereld mag afzinken in de Mediterraan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat mij betreft zinkt de hele balkan af in de Mediterraan, het was niks, is niks en zal nooit wat worden.
Ga dus ook geen kant kiezen tussen Kosovanen, Kroaten, Serven of Bosniers. Ze zoeken het allemaal maar lekker zelf uit, het enige wat we wel met zekerheid kunnen stellen is dat ze allemaal niet vies zijn van discriminatie, racisme, geweld en oorlogsmisdaden met als voornaamste daders de voormalig Joegoslavische Serven.
Wij westerlingen denken alleen in goud en fout, op de Balkan had je alleen fout en fout en burgers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
De Serviërs alle schuld geven is inderdaad niet erg doordacht, er moet wel worden gezegd dat een aantal oorlogscriminelen toch zeker Servisch waren, ook al is dat eigenlijk raar om te zeggen, aangezien een Tudsjman net zo goed schuldig is
Er zijn gradaties, Henk en Ingrid namen het nog net niet zo serieus als de Serven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel volk op aarde dat er wel vies van is. Oftewel de hele wereld mag afzinken in de Mediterraan?
Er zijn gradaties? In omstandigheden en tijdslijnen bedoel je. Want over het algemeen genomen maakt het geen donder uit. In West Europa is het meermaals tot een uitbarsting gekomen, veel grootschaliger dan elders in de wereld. En soms vindt het ook plaats in andere delen van de wereld, kleinschaliger..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er zijn gradaties, Henk en Ingrid namen het nog net niet zo serieus als de Serven.
Of trek je dat ook al in twijfel?
Wat ben je toch ook een enorme jankbal, zelfs als zeg ik niks meer dat die hele regio nooit wat zal worden of is geweest en 't uitbulkt van racisme en discriminatie ga je weer zaniken over de rest van de wereld. Heb je 't nou nooit moeilijk met jezelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn gradaties? In omstandigheden en tijdslijnen bedoel je. Want over het algemeen genomen maakt het geen donder uit. In West Europa is het meermaals tot een uitbarsting gekomen, veel grootschaliger dan elders in de wereld. En soms vindt het ook plaats in andere delen van de wereld, kleinschaliger..
Als jij geen trek hebt in een bepaald onderwerp, dan hoef je er ook niet op te reageren, zuurpruim die je bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef De_Nuance het volgende:
Tja V_P kan het niet laten er weer elke keer over te beginnen, wordt er best moe van eigenlijk
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een enorme jankbal, zelfs als zeg ik niks meer dat die hele regio nooit wat zal worden of is geweest en 't uitbulkt van racisme en discriminatie ga je weer zaniken over de rest van de wereld. Heb je 't nou nooit moeilijk met jezelf?
Ja, maar ik had het over de Balkan, dan ga ik het toch ook niet ineens hebben over de discriminatie van zwarten in Noord Afrika of Aziaten in Australië, de Nazi's of de Indianen in de VS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..
Hoi Monidique.quote:
Hoezo, dat waren toen toch grotendeels nog gewoon nette Europese kolonies of protectoraten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.
Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi Monidique.
Geïnspireerd door de Nazi's in je UI merk ik?
Zie, deze Mutant01 houding staat me wel.
Somehow unsurprising.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.
Waarheen, waarvoor.quote:
Lekker besides the point.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.
quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over de Balkan, dan ga ik het toch ook niet ineens hebben over de discriminatie van zwarten in Noord Afrika of Aziaten in Australië, de Nazi's of de Indianen in de VS.
Ik downplay de revoluties in het MO toch ook niet door de Amerikaanse onafhankelijkheid er met de oren bij te slepen of onze Spaanse oorlog of wel?
De tering zeg.
Linkse Nazi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:21 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even geen zin om iedereen uitgeperst kotsvormsel te noemen, om fascistische Hongaren te besissen, dus gewoon even normaal doen vandaag. Ja?
Daar ga ik zelf over me dunkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij geen trek hebt in een bepaald onderwerp, dan hoef je er ook niet op te reageren, zuurpruim die je bent.
Krijg je van Aids abnormale handgroei ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hand is groter dan je gezicht. Dus je hebt aids.
Klootzakken unitedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
Elkaar goed de bek volschelden lucht altijd lekker opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
Congres was toch klaar ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
Meerderheid CDA-congres zegt vertrouwen in kabinet op.
De broodjes kaas die ze geserveerd kregen smaakten niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
quote:
Blon?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
Nee, de pleegmoeder van Mauro heeft ze uit wraak niet met boter gesmeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
De broodjes kaas die ze geserveerd kregen smaakten niet?
Geen idee, maar hoe kom je erbij dat het vertrouwen is opgezegd.quote:
Mijn dikke duim. Half POLSC rent naar twitter om het te checken.quote:
De Partijpoedelquote:
Maar ik mag er wel op ingaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet over wat anderen bediscussieren en wat niet.
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de pleegmoeder van Mauro heeft ze uit wraak niet met boter gesmeerd.
Nee, dat was kanker. Verkeerde ziekte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je van Aids abnormale handgroei ja?
quote:Dedemsvaarter smijt tafel tegen ruit kroeg
zaterdag 29 oktober 11:49
Dedemsvaart/Balkbrug - Een werkstraf van twintig uur. Dat heeft de politierechter in Zwolle een 38-jarige man uit Dedemsvaart opgelegd, omdat hij op 27 december vorig jaar uit frustratie een tafel tegen een ruit van een kroeg in Balkbrug smeet.
De Dedemsvaarter werd agressief toen hij ontdekte dat de kroeg waar hij zijn stapavond wilde eindigen, was gesloten. Uit frustratie greep hij een tafel en smeet die tegen een ruit van de uitgaansgelegenheid. Zowel de deur als de ruit raakten beschadigd.
De officier van justitie eiste voor de vernieling een werkstraf van veertig uur. Hierbij hield ze rekening met het strafblad van de verdachte. De rechter vond een taakstraf van twintig uur echter meer in verhouding.
De Dedemsvaarter liet zich niet op de zitting zien. Hij werd bij verstek veroordeeld.
Ook maar de laatste 40 jaar, de Christelijke God daarvoor beschouwde negers als lesser beings.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Als de Christelijke God bestaat is hij nu boos op het CDA
Toen was hij nog niet geband dus zat hij hoogstwaarschijnlijk op zijn zolderkamertje te fokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
Zou php gelogen hebben over zijn leeftijd?
[..]
Dan komen ze er waarschijnlijk goed mee weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Als de Christelijke God bestaat is hij nu boos op het CDA
Doe die Mauro obsessie inderdaad maar in een ander topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
70% van Nederland en 70% van het CDA wil het ook niet.
Als het CDA echte partijdemocratie pretendeert lieten ze dit niet gebeuren.
Nee hoor. Zoals jij al aangeeft is het een kwestie van perspectief. Vanuit het perspectief van de rest van de wereld was het 80 jaar geleden nog helemaal niet zo'n zooitje in Europa. Vanuit een hedendaags West-Europees perspectief zou je kunnen zeggen dat het een zooitje was destijds.quote:
Jij begon over het congres.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe die Mauro obsessie inderdaad maar in een ander topic.
Het congres is een Angolees?quote:
Jaquote:
Die Partei ist Mauro wie Mauro die Partei ist! Die Niederlande ist Mauro wie Mauro Die Niederlande ist! Sieg Heil! Sieg Heil!quote:
Naziquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Partei ist Mauro wie Mauro die Partei ist! Die Niederlande ist Mauro wie Mauro Die Niederlande ist! Sieg Heil! Sieg Heil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |