Ik heb dat nou nooit, altijd als ik naast het stoplicht een willekeurige Opel binnen kijk, dan kijkt het hele gezin zuur terug. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.
En ik haat het omdat het nep is.
Nog meer drs. Psychiater?
Dat is de realiteit inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb dat nou nooit, altijd als ik naast het stoplicht een willekeurige Opel binnen kijk, dan kijkt het hele gezin zuur terug. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb dat nou nooit, altijd als ik naast het stoplicht een willekeurige Opel binnen kijk, dan kijkt het hele gezin zuur terug. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
Dan kan je het beste dit nummer opzetten, dat nummer heb ik ook altijd opstaan terwijl ik al seinend met m'n grootlicht op 3 meter van de Opelbumper van m'n voorganger rij, terwijl ik het nummer luid meezing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Laatst zat er nog zo'n christenkut met opgestoken kapsel vuig naar me te kijken en gebaren toen ik haar afsneed op de weg met invoegen, opgewarmde kutlijken in oude meukwagens.
Move!
Hmm. Als ik rij en er gaat iemand driftig duwen achter me dan ga ik als straf nog langzamer rijden. Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
Laatst zat er nog zo'n christenkut met opgestoken kapsel vuig naar me te kijken en gebaren toen ik haar afsneed op de weg met invoegen, opgewarmde kutlijken in oude meukwagens.
Move!
Precies, tyfus zondagsrijders doordeweeks, "hurr durr ik heb geen haast dus dan maar 20km/u te langzaam rijden, zie ik ook wat van het landschap". Eenzelfde met rijles wagens, de tering.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kan je het beste dit nummer opzetten, dat nummer heb ik ook altijd opstaan terwijl ik al seinend met m'n grootlicht op 3 meter van de Opelbumper van m'n voorganger rij, terwijl ik het nummer luid meezing.
Moet je nodig doen, dan haal ik in en snij ik je af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hmm. Als ik rij en er gaat iemand driftig duwen achter me dan ga ik als straf nog langzamer rijden. Heerlijk.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
Maar meestal laat ik hardrijders rustig passeren. Ieder zijn ding
Ik rij standaard 20km per uur te hard, lekker onder de rechtbank's radar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef eriksd het volgende:
Maar meestal laat ik hardrijders rustig passeren. Ieder zijn ding
In bloemendaal en omgeving gaat dat een beetje lastig. Perkje tussen de rijbanen. Dus dan heb je pech.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Moet je nodig doen, dan haal ik in en snij ik je af.
Serves you right.
Van gebaren heb ik nu minder last, wel gebeurd het af en toe dat ik met hoge snelheid mensen inhaal die dat dan te hard vinden en met hun lichten gaan seinen hoewel ik ze niet in de weg rij, afsnijd of wat dan ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, tyfus zondagsrijders doordeweeks, "hurr durr ik heb geen haast dus dan maar 20km/u te langzaam rijden, zie ik ook wat van het landschap". Eenzelfde met rijles wagens, de tering.
Als ik voor elke vinger van een rijinstructeur een euro zou krijgen was ik rijk.
Mwah binnen de bebouwde kom is ook te gevaarlijk in te halen, tenzij er een uitvoegstrook is waar je even snel overheen kan vliegen of een verdrijvingsvlak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
In bloemendaal en omgeving gaat dat een beetje lastig. Perkje tussen de rijbanen. Dus dan heb je pech.
Snap het ook nooit zo hoor, 80 is 80, 50 is 50. Jammer voor je.
Dat is dan ook gewoon idioot van die mensen. Druktemakers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van gebaren heb ik nu minder last, wel gebeurd het af en toe dat ik met hoge snelheid mensen inhaal die dat dan te hard vinden en met hun lichten gaan seinen hoewel ik ze niet in de weg rij, afsnijd of wat dan ook.
Saaie idioten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van gebaren heb ik nu minder last, wel gebeurd het af en toe dat ik met hoge snelheid mensen inhaal die dat dan te hard vinden en met hun lichten gaan seinen hoewel ik ze niet in de weg rij, afsnijd of wat dan ook.
de superieure pose..... je gebruikelijke vluchtweg als je niks inhoud meer hebt ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:40 schreef Voorschrift het volgende:
Zie, iedereen weet dat het nep is. Behalve bluesdude.
Ik ken veel familiefoto's dat mensen zo vrolijk kijken.En men was dan ook echt vrolijk Natuurlijk kijkt men soms ook extra lachend en bewust niet nors op foto's. Is dat nep ? Rechtvaardigt dat jouw agressie ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.
En ik haat het omdat het nep is.
Zeg, wordt jouw kruistocht tegen mijn persona niet een beetje saai?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
de superieure pose..... je gebruikelijke vluchtweg als je niks inhoud meer hebt ?
[..]
Ik ken veel familiefoto's dat mensen zo vrolijk kijken.En men was dan ook echt vrolijk Natuurlijk kijkt men soms ook extra lachend en bewust niet nors op foto's. Is dat nep ? Rechtvaardigt dat jouw agressie ?
Hoewel conservatieve lieden vervelend zijn, daar heb je een punt, maar dat jij moet kotsen is wel raar. Doe er wat aan
Allemaal een kwestie van vermogen hè.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah binnen de bebouwde kom is ook te gevaarlijk in te halen, tenzij er een uitvoegstrook is waar je even snel overheen kan vliegen of een verdrijvingsvlak.
Maar buiten de bebouwde kom ga ik niet wachten tot iemand het gaspedaal weet te vinden.
Waar gaat het eigenlijk over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
de superieure pose..... je gebruikelijke vluchtweg als je niks inhoud meer hebt ?
[..]
Ik ken veel familiefoto's dat mensen zo vrolijk kijken.En men was dan ook echt vrolijk Natuurlijk kijkt men soms ook extra lachend en bewust niet nors op foto's. Is dat nep ? Rechtvaardigt dat jouw agressie ?
Hoewel conservatieve lieden vervelend zijn, daar heb je een punt, maar dat jij moet kotsen is wel raar. Doe er wat aan
Het hangt van de verkeerssituatie af, als het op de A35 een beetje rustig is trap ik daar gewoon net zo hard als de desbetreffende auto kan, en dat is meestal heel erg hard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij standaard 20km per uur te hard, lekker onder de rechtbank's radar.
En die ene boete die ik gehad heb in m'n leven, pf.
Ja maar sommige mensen schakelen ook als idioten, voor ze 'm van de 2 in de 3 hebben ben je weer paar seconden verder. Ik gooi 'm d'r gewoon in en plankgas verder etc. Dat verschil in optrekken is gewoon irritant groot vaak waardoor je 'm halverwege de 3 weer op de rem kan trappen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Allemaal een kwestie van vermogen hè.
Zolang die doodrijders niemand meenemen vind ik het prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon idioot van die mensen. Druktemakers.
Eigenlijk boeit het me allemaal geen reet, als ik maar heelhuids aankom. En met behoud van portemonnee.
Wat helemaal effectief is, is een blauw zwaailicht en luide electronische muziek:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:47 schreef eriksd het volgende:
Ook seinen met licht vind ik wel oke. Beetje efficient rijden zonder al te vaak te moeten stoppen.
Hm dat doe ik alleen met een auto waar een detector in zit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het hangt van de verkeerssituatie af, als het op de A35 een beetje rustig is trap ik daar gewoon net zo hard als de desbetreffende auto kan, en dat is meestal heel erg hard.
Nee, rijbewijs heb ik nog nooit ingeleverd.
Wel zwaar strafbaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat helemaal effectief is, is een blauw zwaailicht en luide electronische muziek:
Hard rijden is niet gevaarlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang die doodrijders niemand meenemen vind ik het prima.
Nee, in Duitsland niet, er is een hele tijd een mail rondgegaan waar de straffen op bumperkleven, rechts inhalen en het voeren van een blauw zwaailicht werd vergeleken. Wat bleek nu, in Duitsland is het qua strafmaat het slimste om een blauw zwaailicht te gebruiken, omdat je dan een relatief laag bedrag betaald en geen punten op je rijbewijs krijgt. In de andere gevallen ben je veel meer geld kwijt en een aantal punten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel zwaar strafbaar.
Lekker lullig als er een politie in burger voor je zit.
(Te) Hard rijden is altijd gevaarlijk je kunt niet weten wat het overige verkeerd doet. En zeker je post over de bebouwde kom is zwaar teleurstellend.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hard rijden is niet gevaarlijk.
Hard rijden zonder verstand is gevaarlijk.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah binnen de bebouwde kom is ook te gevaarlijk in te halen, tenzij er een uitvoegstrook is waar je even snel overheen kan vliegen of een verdrijvingsvlak.
Maar buiten de bebouwde kom ga ik niet wachten tot iemand het gaspedaal weet te vinden.
Tis een kwestie van goed in de rechterberm kijken en verdachte snelle middenklassers met twee losers erin in de gaten houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat doe ik alleen met een auto waar een detector in zit.
Anders blijf ik meestal rond de 140/50.
Hm nogal een verschil met Nederland dan, wel grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, in Duitsland niet, er is een hele tijd een mail rondgegaan waar de straffen op bumperkleven, rechts inhalen en het voeren van een blauw zwaailicht werd vergeleken. Wat bleek nu, in Duitsland is het qua strafmaat het slimste om een blauw zwaailicht te gebruiken, omdat je dan een relatief laag bedrag betaald en geen punten op je rijbewijs krijgt. In de andere gevallen ben je veel meer geld kwijt en een aantal punten.
Ach kom op, ik ben wel erger verkeer gewend dan die paar opoe's en studenten op de Nederlandse weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef betyar het volgende:
[..]
(Te) Hard rijden is altijd gevaarlijk je kunt niet weten wat het overige verkeerd doet. En zeker je post over de bebouwde kom is zwaar teleurstellend.
[..]
Stoer praat, tot je wat vrienden en familieleden verliest door stupide rijgedrag van derden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach kom op, ik ben wel erger verkeer gewend dan die paar opoe's en studenten op de Nederlandse weg.
Ik kan me geen land voorstellen waar iedereen braver rijdt dan dit calvinistische pokkeland.
Geloof mij, degenen die de meeste ongelukken veroorzaken zijn degenen die met dat lapzwansgedrag de weg op gaan en zich niet vertrouwd voelen in het verkeer, en idioten die het nodig achten door rood te rijden of niet naar fietspaden/zebrapaden kijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Stoer praat, tot je wat vrienden en familieleden verliest door stupide rijgedrag van derden.
Zo roekeloos rijd ik nou ook weer niet gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
The thrill of speed, the power of command:
[ afbeelding ]
Zo eindig ik vast ook nog wel eens.
Helemaal correct, mensen die bij een kleine foutje vervolgens in paniek raken of op de rem trappen en daarmee de situatie helemaal laten ontsporen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof mij, degenen die de meeste ongelukken veroorzaken zijn degenen die met dat lapzwansgedrag de weg op gaan en zich niet vertrouwd voelen in het verkeer, en idioten die het nodig achten door rood te rijden of niet naar fietspaden/zebrapaden kijken.
Zeg dat tegen twee tantes (28 en 31) van mij die in 1992 zijn aangereden door stoere mannetjes en zeg dat even tegen een maat van me die overstak (25).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof mij, degenen die de meeste ongelukken veroorzaken zijn degenen die met dat lapzwansgedrag de weg op gaan en zich niet vertrouwd voelen in het verkeer, en idioten die het nodig achten door rood te rijden of niet naar fietspaden/zebrapaden kijken.
Mensen die normaal rijden hebben gewoon de tijd om te corrigeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal correct, mensen die bij een kleine foutje vervolgens in paniek raken of op de rem trappen en daarmee de situatie helemaal laten ontsporen.
Als je met je hoofd koel blijft en gewoon rustig de fout gaat herstellen dan zit je in veel gevallen wel goed.
Mwah, ik heb nu al 2x bij snelheden van 240 ~ 250km/h gehad dat de auto begon te schuiven, elke keer wel eventjes schrikken maar gewoon netjes opgevangen plus nog een hele rits aan andere situatie's (aquaplaning op de A1, achterkant van de S-klasse slaat opeens naar de zijkant weg) zodat ik niet meer zo snel van mijn stuk wordt gebracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo roekeloos rijd ik nou ook weer niet gelukkig.
In Afrika zat ik er een paar keer dichtbij bij die situatie en toen heb ik 't wel afgeleerd.
Het is vooral een wat boerse gewoonte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
Echt, ik kan goed pissig worden als mensen hun rijgedrag goed praten terwijl zij zich niet aan de wet houden.
En dan een gezin meenemen anders kom je niet breed in de krant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
The thrill of speed, the power of command:
[ afbeelding ]
Zo eindig ik vast ook nog wel eens.
In dit geval had de bestuurders (24) het ongeluk licht gewond overleefd, de vriendin (18) op de bijrijdersstoel is omgekomen. Het is ook haar bloed wat je op de stoel gesmeerd kan zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan een gezin meenemen anders kom je niet breed in de krant.
Hoe gingen de 6 tentamens?quote:
Niet interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit geval had de bestuurders (24) het ongeluk licht gewond overleefd, de vriendin (18) op de bijrijdersstoel is omgekomen. Het is ook haar bloed wat je op de stoel gesmeerd kan zien.
Nah dat zie je mij niet doen, die snelhedem reserveer ik voor de Autobahn en anders niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu al 2x bij snelheden van 240 ~ 250km/h gehad dat de auto begon te schuiven, elke keer wel eventjes schrikken maar gewoon netjes opgevangen plus nog een hele rits aan andere situatie's (aquaplaning op de A1, achterkant van de S-klasse slaat opeens naar de zijkant weg) zodat ik niet meer zo snel van mijn stuk wordt gebracht.
Maar moet wel zeggen dat ik, als er anderen in de auto zitten, een stuk rustiger rij dan wanneer ik alleen ben. Als het dan fout gaat maakt het niet zoveel uit, zoveel is mij het leven ook weer niet waard.
Jij bent natuurlijk ook nog iets jonger, dat moet je niet vergeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah dat zie je mij niet doen, die snelhedem reserveer ik voor de Autobahn en anders niet.
In Nederland vaak niet meer dan 170/80 maar dan met detector.
Mja, de 3 die reeds plaatsgevonden hebben zijn in de knip?quote:
Nee dat is me toch iets te gortig op de Nederlandse wegen, en het rijbewijs is me heilig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook nog iets jonger, dat moet je niet vergeten.
Maar ik dacht op een dag, komende vanuit Duitsland, in Nederland is het net zo rustig en de wegen gedeeltelijk van betere kwaliteit, dus voor mij is er geen verschil. Gaaaaaaaaas!
Wat mij eraan herinnert dat ik m'n NL-rijbewijs nodig moet omwisselen voor het Duitse, voor het geval dat het dan toch eens fout mocht gaan, vooral dat gezeur rond die subjectieve artikel 5 procedure zit mij niet helemaal lekker. Dan kan je mochten er problemen ontstaan ze iig met geld oplossen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is me toch iets te gortig op de Nederlandse wegen, en het rijbewijs is me heilig.
Ik vraag me af waar ik Mwanatabu's liefde aan te danken heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gaat in de prijzen vallen
Das een goeie inderdaad.quote:
De vraag is dan: wanneer gaat iets dan wel ergens over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja. Eigenlijk gaat het dan ook nergens over. Op de keper beschouwd tenminste.
Wat bedoel, die Turkse ondernemer in z'n Mercedes of dat hele gejank rond Mauro?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vraag is dan: wanneer gaat iets dan wel ergens over?
Nee, het nomineren van je mede-users.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat bedoel, die Turkse ondernemer in z'n Mercedes of dat hele gejankt rond Mauro?
Dé flaptekst voor uw autobiografie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja. Eigenlijk gaat het dan ook nergens over. Op de keper beschouwd tenminste.
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dé flaptekst voor uw autobiografie.
Nou, bekt nog niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dé flaptekst voor uw autobiografie.
Thats one and the same here.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik kwam hier voor de gezelligheid, niet om stennis te schoppen.
Ik denk ergens volgende week. Denk er nog rustig over na. Ik wil voorkomen dat na plaatsing de stoep hier vol met media staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komen je nominaties eigenlijk EG?
Hm?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Nautilus. het volgende:
Las ik nu ergens dat Voorschrift tegenwoordig de EUR-kazerne bezoekt?
Dat zei ik ook tegen Geert maar hij geloofde me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik kwam hier voor de gezelligheid, niet om stennis te schoppen.
Ah, correct.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Nautilus. het volgende:
Even je mond houden, De_Nuance. Ik ben in gesprek.
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, correct.
Mijner tentamens zullen volgende week plaatsvinden, welgeteld 2 omdat ik vrijstelling heb voor de rest.
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.
Just to be safe.
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.
Bwahahahaahahahahaahahahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.
Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.quote:
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat het CDA-congres gezellige trekken gaat krijgen. Denk ik. Voorspel ik.
Na de koffiepauze is het juist omgedraaid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.
Ga jij je knuffel eens ophalenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Cerbie het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)itgezet-naar-angola/
Laat ik maar referenties aan de sirtaki voor me houden dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.![]()
De meeste CDA leden zullen tegen uitzetting zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
Eh tussendoor komt Eurlings even schreeuwend huilen als traditioneel onderdeel van het congres.
quote:
Gisteravond waren ze leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als directeur van de KLM zou je verwachten dat hij wel zit te wachten op extra klanditie.
quote:
Die muziekquote:
Hahahahaaha, die had ik eigenlijk op m'n telefoon moeten zeggen, en elke keer als hij Chiquita zei moeten afspelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdorie V_P hahahaha, de tekst i.c.m. dat college.
Ik lig dubbel.
Dat was op het einde van de avond, mijn vrouw was bruid af en werd huisvrouw, ze kleedde zich om van bruid naar huisvrouw, tijdens dit nummer staat iedereen in een cirkel en wordt een houten stok tussen de benen doorgegeven. Dit was een verassing voor mijn vader. Hij vond het prachtig.quote:
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was op het einde van de avond, mijn vrouw was bruid af en werd huisvrouw, ze kleedde zich om van bruid naar huisvrouw, tijdens dit nummer staat iedereen in een cirkel en wordt een houten stok tussen de benen doorgegeven. Dit was een verassing voor mijn vader. Hij vond het prachtig.
Voorschrift zit te diep in de Dark Side, die krijg je niet meer terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan geef ik 'm wel aan Voorschrift![]()
POL-verkiezingen: commentaren.
Lang verhaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cerbie het volgende:
Wat is er eigenlijk met whiskers gebeurd
* betyar belt vaderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cerbie het volgende:
Wat is er eigenlijk met whiskers gebeurd
Eigenlijk een kort verhaal dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een rustige avond, dus ga je gang.
Wat is KSC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.
Dank. Bier. Tieten. Sjalalalala.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koffie Slowchat. Ergens in General Chat.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank. Bier. Tieten. Sjalalalala.
Ah, dat is zuur. Daarna is ze gestopt met fokken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.
Wat een horken. Ik hoop dat ze gauw weer gewoon gaat posten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo ver ik weet wel, best zuur inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur. Daarna is ze gestopt met fokken?
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Tem het volgende:
ja, het ligt altijd aan de ander natuurlijk
Je bent toch niet verplicht iemand uit te nodigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.
Was gewoon een dans (czardas), natuurlijk volkomen verkeerd uitgevoerd door de hollandse boeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?
Een linkse dame die het woord proleet in negatieve context gebruiktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.
Zelfs dat niet, maar als je verder wel iedereen uitnodigt is het best hard om eentje buiten de deur te laten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht iemand uit te nodigen?
Haha, ik zie het bijna voor me. Ach als ze maar plezier haddenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Was gewoon een dans (czardas), natuurlijk volkomen verkeerd uitgevoerd door de hollandse boeren.
Er was nog iemand niet uitgenodigd, maar achteraf waren ze wel gewoon uitgenodigd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Ach één persoon niet uitnodigen is vaak typisch een naai actie van een groepsgeest om zich beter te voelen.
Kunnen we best eerlijk in zijn. Wij hadden vroeger als pubers ook altijd een gozer die we nooit uitnodigen, dat vond ik best lullig ,maar heb er niets actief aan gedaan.
De wonderen zijn de SC nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een linkse dame die het woord proleet in negatieve context gebruikt
Wil jij voortaan de SC detective zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er was nog iemand niet uitgenodigd, maar achteraf waren ze wel gewoon uitgenodigd.
Het kon dus ook gewoon een misverstandje zijn. Mocht het niet zo zijn, dan is het natuurlijk wel een beetje laf.
Stok tussen de benen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo, het is internet. Mensen nemen het allemaal veel te serieus en zeker Whiskers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, maar als je verder wel iedereen uitnodigt is het best hard om eentje buiten de deur te laten.
Mij best.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wil jij voortaan de SC detective zijn?
Zeg maar de good-guy versie van php?
Ik was dan weer zo iemand die de outsider normaal behandelde. Heb altijd een hekel gehad aan groepsgedrag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Ach één persoon niet uitnodigen is vaak typisch een naai actie van een groepsgeest om zich beter te voelen.
Kunnen we best eerlijk in zijn. Wij hadden vroeger als pubers ook altijd een gozer die we nooit uitnodigen, dat vond ik best lullig ,maar heb er niets actief aan gedaan.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij vind jij bijna iedereen wel aardig. Wel mooi hoe niet verzuurd je nog bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij best.
Al is PHP ook echt aardiger dan jullie denken.
Ik was er niet bij maar op mij komt het hard over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hallo, het is internet. Mensen nemen het allemaal veel te serieus en zeker Whiskers.
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij bijna iedereen wel aardig. Wel mooi hoe niet verzuurd je nog bent.
Ik bedacht dat later ook, maar wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stok tussen de benen.
Denk Disana, laat die grijze massa werken.
Oja? Kennen ze elkaar dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardig
Maar Remlof kan bijvoorbeeld met PHP heel goed opschieten, buiten FOK! om.
De vorige meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja? Kennen ze elkaar dan?
Of heb je het over die ene meet.
Ach, als iemand hier geen welterusten of hallo zei was onderhand het huis te klein. Dan neem je dit soort zaken wel een beetje te serieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar op mij komt het hard over.
Die heeft anders echt wel eng psychopatische symptoompjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij best.
Al is PHP ook echt aardiger dan jullie denken.
Hm wellicht.quote:
Ja maar daar ging dit niet over. Nou ja, klaar, ik was er niet bij en ik hoop dat ze erover heen komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, als iemand hier geen welterusten of hallo zei was onderhand het huis te klein. Dan neem je dit soort zaken wel een beetje te serieus.
Nou moet ik wel toegeven dat ze die slowchat heel serieus neemt. Als ik niet op de meet zou mogen komen, dan zou ik daar wel vrede mee hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm wellicht.
Maar ontken je het bestaan van pesten en sociale hiërarchie in vriendengroepen?
Inderdaad. Genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef De_Nuance het volgende:
Nou ja in ieder geval, ik was er niet bij ken Whiskers niet zo goed , etc.
Dus denk dat ik genoeg psychologisch heb geanalyseerd.
Dat is wat anders dan outsiders niet uitnodigen. Opzettelijk iemand niet uitnodigen die in mijn vriendenkring zit is er niet bij. Dat je mensen niet uitnodigt die er zo nodig bij willen horen maar er niet in passen zie ik niet veel verkeerds aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm wellicht.
Maar ontken je het bestaan van pesten en sociale hiërarchie in vriendengroepen?
Hmm, hij post soms wel wat impulsief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Die heeft anders echt wel eng psychopatische symptoompjes
Met de leugenachtige wijze waarop hij mij eens in een kwaad daglicht heeft gesteld, met allerhande insinuatie's dat ik hem zou bedreigen (wat niet zo was), weet ik wat voor karakter die jongen in het echt heeft. Informatie uit eerste hand van anderen doet vervolgens de rest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardig
Maar Remlof kan bijvoorbeeld met PHP heel goed opschieten, buiten FOK! om. Het is eigenlijk ook wel zonde, hij zit nu in een vicieuze cirkel van het gebanned worden, terwijl hij soms ook heel scherp kan zijn.
Dat is wel vervelend jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met de leugenachtige wijze waarop hij mij eens in een kwaad daglicht heeft gesteld, met allerhande insinuatie's dat ik hem zou bedreigen (wat niet zo was), weet ik wat voor karakter die jongen in het echt heeft. Informatie uit eerste hand van anderen doet vervolgens de rest.
Ik bega echt een ongeluk omtrent die jongen, niet voor niets is die jongen gebanned.
Dat is nog niet alles, ik weet van verschillende mensen dat hij met die privégegevens geprobeerd heeft om mensen onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
En hoe hij mensen stalkt en hun privé gegevens opzoekt lijkt me ook niet getuigen van iets normaals.
Daar gaat het dus wel over maar goed. Ik begrijp wel dat jij het altijd voor de zogenaamde underdog opneemt want dat geeft je een goed gevoel. Alleen heeft de underdog niet per definitie gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar daar ging dit niet over. Nou ja, klaar, ik was er niet bij en ik hoop dat ze erover heen komt.
Volgens mij heb ik wat gemist, ik heb nooit zo'n last gehad van php.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles, ik weet van verschillende mensen dat hij met die privégegevens geprobeerd heeft om mensen onder druk te zetten.
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist, ik heb nooit zo'n last gehad van php.
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel over maar goed. Ik begrijp wel dat jij het altijd voor de zogenaamde underdog opneemt want dat geeft je een goed gevoel. Alleen heeft de underdog niet per definitie gelijk.
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.
Ja, een groep is een groep inclusief zeikerdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?
Mooi, dan staat de meetlocatie bij deze vast.
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.
Ik zou eriksd dan voordragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is er geen award voor grappigste user?
Ik zou waht en betyar dan nomineren.
Daar gaat erik mee aan de haal dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
True story.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar gaat erik mee aan de haal dan.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ja erik ook nu je het zegt.quote:
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef waht het volgende:
Maar goed, ik wil volgend jaar GSbrder van z'n troon als beste discussievoerder verdrijven dus vanaf nu niet te veel grappen meer. Correctie: volgend jaar in de laatste maand voor de verkiezingen ga ik dat doen.
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
80,311,717,044thperson to have lived since history began
Zo absurd veel mensen zijn er voor mij geweest, bizar als je erover nadenkt.
Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.
Wie denken dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Ik VP, zijn zelfspot en zwarte humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.
Heb jij in dienst gezeten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.quote:
Ik wellicht ook, als de stoerheid-factor het overwonnen had van de ambtenaren-factor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.
Tis alleen dat ze ruk betalen en door de politiek (lees bezuinigingen) toch een onstabiele werkgever zijn, maarja, ik zit er dan ook niet in werknemersverband maar als vrijwilliger.
Je weet hoe gewelddadig voetbalouders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.![]()
![]()
Nederland is inderdaad hopeloos wat betreft defensie. Genoeg verhalen gehoord van vrienden die bij defensie zitten over hoe ze worden benaderd door bepaalde burgers. Waardeloze cultuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.
Tis alleen dat ze ruk betalen en door de politiek (lees bezuinigingen) toch een onstabiele werkgever zijn, maarja, ik zit er dan ook niet in werknemersverband maar als vrijwilliger.
Tis wat je meeschreeuwen van de zijlijn noemt, ik vermaak mezelf uitstekend als deelnemer aan militaire schietwedstrijden hoor, ook al draag ik geen uniform. En gezamelijk met mariniers op oefening gaan heeft mij ook nooit verveeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.![]()
![]()
Die klapviolen nemen hun werk dan ook mee naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe gewelddadig voetbalouders kunnen zijn.
NEE.quote:
Tijd voor Anger Management.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koning aap is vertrokken, ik herhaal, koning aap is vertrokken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ontsnapt uit het mutsenparadijs, lijkt me een geweldig boek.
Anger management?quote:
Ja, ik kan dat joch niet meer zien of horen.quote:
Full metal jacket.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat joch niet meer zien of horen.
Mooi bij de oefeningen houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis wat je meeschreeuwen van de zijlijn noemt, ik vermaak mezelf uitstekend als deelnemer aan militaire schietwedstrijden hoor, ook al draag ik geen uniform. En gezamelijk met mariniers op oefening gaan heeft mij ook nooit verveeld.
Maar goed, wie ben ik.
Dat is ook weer wat rigoureus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Full metal jacket.
[ afbeelding ]
Tsja, ik ben nou eenmaal van de pragmatische oplossingen en niet van de halve maatregelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat rigoureus.
Ik vind het vooral grappig hoe erg Bleker stil staat bij elk woord moet nadenken om niet Mauro recht in z'n gezicht te vertellen dat hij z.s.m. moet opkankeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nou eenmaal van de pragmatische oplossingen en niet van de halve maatregelen.
Hoewel, de blik van Mauro terwijl Bleker verteld dat hij van mening is dat ie gewoon moet oprotten is het kijken waard.
Het is meer een wedstrijdje "hoe vertel ik zo politiek correct mogelijk dat hij weg moet".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Mooi dat Nederland getuige kan zijn van de rattigheid van Bleker & Co.
Hij bedoelt het goed maar het blijft een politicus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Gewoon een rat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is meer een wedstrijdje "hoe vertel ik zo politiek correct mogelijk dat hij weg moet".
Nah, anders gaat Mauro huilen en half Nederland met hem.quote:
Maxime Verhagen is de grootste rat. Zolang hij niet weg is wordt het niks met het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef waht het volgende:
Die debiel lange procedures zijn hetgeen waarop hier gericht moet worden en waar een oplossing voor moet komen.
Ik heb het idee dat het CDA de afgelopen jaren voor hun achterban veel te rechts is geworden, wil het CDA weer stemmen trekken dan moeten ze op economisch vlak weer richting het centrum lopen en alleen op normen & waarden gebied een conservatieve (christelijke) koers varen om kiezers van de PVV terug te krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maxime Verhagen is de grootste rat. Zolang hij niet weg is wordt het niks met het CDA.
Jij had hetzelfde gedaan als je Mauro was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.
En door het blonde meisje uit z'n klas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.
Uiteraard, maar de rest van Nederland valt over de politiek en de wet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij had hetzelfde gedaan als je Mauro was.
Ja naja hij zit bij P&W.quote:
Triest inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja naja hij zit bij P&W.
Kijkcijfers.
Wat is de geest van de wet dan? Alle asielzoekers oprotten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
Wet dit wet dat.
Het gaat om de geest van de wet en niet de letter.
Yep, ze hadden hem nooit moeten uitnodigen.quote:
Uhu, Mauro is geen moslim dus Jeroen vindt 't wel best.quote:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het CDA de afgelopen jaren voor hun achterban veel te rechts is geworden, wil het CDA weer stemmen trekken dan moeten ze op economisch vlak weer richting het centrum lopen en alleen op normen & waarden gebied een conservatieve (christelijke) koers varen om kiezers van de PVV terug te krijgen.
Pauw haat ook geen moslims.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uhu, Mauro is geen moslim dus Jeroen vindt 't wel best.
Dat is een act, Jeroen is tijdens de uitzending voornamelijk op zoek naar vrouwelijk schoon in het publiek dat hij naderhand te grazen gaat nemen.quote:
Hij was niet lief tegen Enait.quote:
Enait is dan ook een debiel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij was niet lief tegen Enait.
Scherp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:25 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is een act, Jeroen is tijdens de uitzending voornamelijk op zoek naar vrouwelijk schoon in het publiek dat hij naderhand te grazen gaat nemen.
quote:
Nah.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent uitgezonden geweest?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zijn we het voor de verandering een keer over iets eens.
Jij stond ook de polonaise te dansen met blikje bier in de handen tijdens Dutchbat?quote:
Nee, gewoon een lange dag gehad. Hij wil slapen.quote:
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen is een neocon à la lettre en hij heeft alle verzuring van het CDA uit de jaren 90, toen ze niet regeerden, in zijn lijf
Recipe for disaster, ze moeten echt van die gast af.
Heb geduld, zn achterban wil hem ook niet. Maar Verhagen wil een fijn baantje. Net zoals Bos, Eurlings etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen is een neocon à la lettre en hij heeft alle verzuring van het CDA uit de jaren 90, toen ze niet regeerden, in zijn lijf
Ben je een goeie politicus als je je partij kapot maakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.
Tyft toch op, hij is een goede politicus.
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je een goeie politicus als je je partij kapot maakt?
Dan zit ie bij de verkeerde partij, het CDA is een volkspartij met van oudsher een groot sociaal gevoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.
En van ongewenste zetels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.
Ook niet erg, hoe minder Christenen in de politiek hoe beter.quote:
Typisch links uiterlijk? Heb de TV niet aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, die pleegmams gaat straks door 't lint heb ik 't idee.
Inderdaad. Hij heeft ook zo'n heerlijke kille uitstraling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.
Dat ben ik met je eens, maar Verhagen is een hardline KVPer die totaal geen mededogen toont. En dat zouden ze toch wel graag zien bij het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook niet erg, hoe minder Christenen in de politiek hoe beter.
Yep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Typisch links uiterlijk? Heb de TV niet aan.
Hoewel ik geen linkse rakker ben, ben ik het op politiek tactische gronden mee eens. De achterban van het CDA is gewoon een stuk linkser dan de huidige koers die ze varen, willen ze die zetels terughebben zullen ze zich weer op hun politieke koers moeten bezinnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was die clown die je ooit hebt gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij stond ook de polonaise te dansen met blikje bier in de handen tijdens Dutchbat?
Geen wonder dat de Bosniërs de volle lading kregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was die clown die je ooit hebt gepost.
Nee VS, jij bent het politiek met hem eens, maar hij is geen goede politicus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* remlof bestelt een Bitburger voor de Pruisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik geen linkse rakker ben, ben ik het op politiek tactische gronden mee eens. De achterban van het CDA is gewoon een stuk linkser dan de huidige koers die ze varen, willen ze die zetels terughebben zullen ze zich weer op hun politieke koers moeten bezinnen.
Alleen is het probleem dat nu ze in de regering zitten ze natuurlijk moeilijk opeens een 180 graden slag kunnen maken, daarvoor moeten ze eerst een keertje niet regeren zodat ze in de oppositie hun politieke koers kunnen herbepalen en zoals je zegt, daarvoor moeten mensen verdwijnen. Maar goed, dat gaat niet gebeuren zolang er mensen in het CDA zitten die koste wat het kost willen regeren.
Ergo, ik ben het geheel met je eens.
Mooi toch, als afscheidscadeau te horen krijgen van een staatssecretaris dat een regel tekst belangrijker is dan jij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef De_Nuance het volgende:
Lekker over politiek praten met Mauro aan tafel.
Mooie waardevolle laatste momenten in Nederland voor hem. Laat hem dan gaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Bosniërs de volle lading kregen.
Ja wellicht kan hij beter naar de VVD.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee VS, jij bent het politiek met hem eens, maar hij is geen goede politicus.
Een goede politicus weet ervoor te zorgen dat zijn partij goed in de peilingen ervoor staat en niet compleet door zelfs de eigen achterban wordt uitgekotst en op wankelen staat.
If it makes you sleep any better.quote:
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wellicht kan hij beter naar de VVD.
Maar toch.
De militairen niet, de politiek wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
If it makes you sleep any better.
Sowieso valt Nederland niks te verwijten dus boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |