Mij best.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wil jij voortaan de SC detective zijn?
Zeg maar de good-guy versie van php?
Ik was dan weer zo iemand die de outsider normaal behandelde. Heb altijd een hekel gehad aan groepsgedrag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Ach één persoon niet uitnodigen is vaak typisch een naai actie van een groepsgeest om zich beter te voelen.
Kunnen we best eerlijk in zijn. Wij hadden vroeger als pubers ook altijd een gozer die we nooit uitnodigen, dat vond ik best lullig ,maar heb er niets actief aan gedaan.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Ach één persoon niet uitnodigen is vaak typisch een naai actie van een groepsgeest om zich beter te voelen.
Kunnen we best eerlijk in zijn. Wij hadden vroeger als pubers ook altijd een gozer die we nooit uitnodigen, dat vond ik best lullig ,maar heb er niets actief aan gedaan.
Volgens mij vind jij bijna iedereen wel aardig. Wel mooi hoe niet verzuurd je nog bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij best.
Al is PHP ook echt aardiger dan jullie denken.
Ik was er niet bij maar op mij komt het hard over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Hallo, het is internet. Mensen nemen het allemaal veel te serieus en zeker Whiskers.
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardigquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij bijna iedereen wel aardig. Wel mooi hoe niet verzuurd je nog bent.
Ik bedacht dat later ook, maar wou het niet zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stok tussen de benen.
Denk Disana, laat die grijze massa werken.
Oja? Kennen ze elkaar dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardig
Maar Remlof kan bijvoorbeeld met PHP heel goed opschieten, buiten FOK! om.
De vorige meetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oja? Kennen ze elkaar dan?
Of heb je het over die ene meet.
Ach, als iemand hier geen welterusten of hallo zei was onderhand het huis te klein. Dan neem je dit soort zaken wel een beetje te serieus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was er niet bij maar op mij komt het hard over.
Die heeft anders echt wel eng psychopatische symptoompjesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij best.
Al is PHP ook echt aardiger dan jullie denken.
Hm wellicht.quote:
Ja maar daar ging dit niet over. Nou ja, klaar, ik was er niet bij en ik hoop dat ze erover heen komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ach, als iemand hier geen welterusten of hallo zei was onderhand het huis te klein. Dan neem je dit soort zaken wel een beetje te serieus.
Nou moet ik wel toegeven dat ze die slowchat heel serieus neemt. Als ik niet op de meet zou mogen komen, dan zou ik daar wel vrede mee hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm wellicht.
Maar ontken je het bestaan van pesten en sociale hiërarchie in vriendengroepen?
Inderdaad. Genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:22 schreef De_Nuance het volgende:
Nou ja in ieder geval, ik was er niet bij ken Whiskers niet zo goed , etc.
Dus denk dat ik genoeg psychologisch heb geanalyseerd.
Dat is wat anders dan outsiders niet uitnodigen. Opzettelijk iemand niet uitnodigen die in mijn vriendenkring zit is er niet bij. Dat je mensen niet uitnodigt die er zo nodig bij willen horen maar er niet in passen zie ik niet veel verkeerds aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hm wellicht.
Maar ontken je het bestaan van pesten en sociale hiërarchie in vriendengroepen?
Hmm, hij post soms wel wat impulsief.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Die heeft anders echt wel eng psychopatische symptoompjes
Met de leugenachtige wijze waarop hij mij eens in een kwaad daglicht heeft gesteld, met allerhande insinuatie's dat ik hem zou bedreigen (wat niet zo was), weet ik wat voor karakter die jongen in het echt heeft. Informatie uit eerste hand van anderen doet vervolgens de rest.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ik vind iedereen inderdaad wel aardig
Maar Remlof kan bijvoorbeeld met PHP heel goed opschieten, buiten FOK! om. Het is eigenlijk ook wel zonde, hij zit nu in een vicieuze cirkel van het gebanned worden, terwijl hij soms ook heel scherp kan zijn.
Dat is wel vervelend jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Met de leugenachtige wijze waarop hij mij eens in een kwaad daglicht heeft gesteld, met allerhande insinuatie's dat ik hem zou bedreigen (wat niet zo was), weet ik wat voor karakter die jongen in het echt heeft. Informatie uit eerste hand van anderen doet vervolgens de rest.
Ik bega echt een ongeluk omtrent die jongen, niet voor niets is die jongen gebanned.
Dat is nog niet alles, ik weet van verschillende mensen dat hij met die privégegevens geprobeerd heeft om mensen onder druk te zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:24 schreef De_Nuance het volgende:
En hoe hij mensen stalkt en hun privé gegevens opzoekt lijkt me ook niet getuigen van iets normaals.
Daar gaat het dus wel over maar goed. Ik begrijp wel dat jij het altijd voor de zogenaamde underdog opneemt want dat geeft je een goed gevoel. Alleen heeft de underdog niet per definitie gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar daar ging dit niet over. Nou ja, klaar, ik was er niet bij en ik hoop dat ze erover heen komt.
Volgens mij heb ik wat gemist, ik heb nooit zo'n last gehad van php.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is nog niet alles, ik weet van verschillende mensen dat hij met die privégegevens geprobeerd heeft om mensen onder druk te zetten.
Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist, ik heb nooit zo'n last gehad van php.
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel over maar goed. Ik begrijp wel dat jij het altijd voor de zogenaamde underdog opneemt want dat geeft je een goed gevoel. Alleen heeft de underdog niet per definitie gelijk.
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.
Ja, een groep is een groep inclusief zeikerdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?
Mooi, dan staat de meetlocatie bij deze vast.
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.
Ik zou eriksd dan voordragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is er geen award voor grappigste user?
Ik zou waht en betyar dan nomineren.
Daar gaat erik mee aan de haal dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
True story.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar gaat erik mee aan de haal dan.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ja erik ook nu je het zegt.quote:
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef waht het volgende:
Maar goed, ik wil volgend jaar GSbrder van z'n troon als beste discussievoerder verdrijven dus vanaf nu niet te veel grappen meer. Correctie: volgend jaar in de laatste maand voor de verkiezingen ga ik dat doen.
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
80,311,717,044thperson to have lived since history began
Zo absurd veel mensen zijn er voor mij geweest, bizar als je erover nadenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |