Prijs jezelf gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wat gemist, ik heb nooit zo'n last gehad van php.
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel over maar goed. Ik begrijp wel dat jij het altijd voor de zogenaamde underdog opneemt want dat geeft je een goed gevoel. Alleen heeft de underdog niet per definitie gelijk.
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, de underdog heeft niet per definitie gelijk. En jij denkt dus dat het met overgevoeligheid te maken heeft maar dat weet je net zo min als ik, want we waren er niet bij.
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker aangezien hetzelfde gedrag ook hier al een jaar lang is tentoongespreid. Niet zo lastig om die twee dingen aan elkaar te koppelen lijkt me.
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar als ik een groepsfeestje zou geven, zou ik zo iemand niet overslaan.
Ja, een groep is een groep inclusief zeikerdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?
Mooi, dan staat de meetlocatie bij deze vast.
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.
Ik zou eriksd dan voordragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is er geen award voor grappigste user?
Ik zou waht en betyar dan nomineren.
Daar gaat erik mee aan de haal dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
True story.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar gaat erik mee aan de haal dan.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ja erik ook nu je het zegt.quote:
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef waht het volgende:
Maar goed, ik wil volgend jaar GSbrder van z'n troon als beste discussievoerder verdrijven dus vanaf nu niet te veel grappen meer. Correctie: volgend jaar in de laatste maand voor de verkiezingen ga ik dat doen.
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
80,311,717,044thperson to have lived since history began
Zo absurd veel mensen zijn er voor mij geweest, bizar als je erover nadenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |