Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.quote:
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat het CDA-congres gezellige trekken gaat krijgen. Denk ik. Voorspel ik.
Na de koffiepauze is het juist omgedraaid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.
Ga jij je knuffel eens ophalenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Cerbie het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)itgezet-naar-angola/
Laat ik maar referenties aan de sirtaki voor me houden dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.![]()
De meeste CDA leden zullen tegen uitzetting zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
Eh tussendoor komt Eurlings even schreeuwend huilen als traditioneel onderdeel van het congres.
quote:
Gisteravond waren ze leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als directeur van de KLM zou je verwachten dat hij wel zit te wachten op extra klanditie.
quote:
Die muziekquote:
Hahahahaaha, die had ik eigenlijk op m'n telefoon moeten zeggen, en elke keer als hij Chiquita zei moeten afspelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdorie V_P hahahaha, de tekst i.c.m. dat college.
Ik lig dubbel.
Dat was op het einde van de avond, mijn vrouw was bruid af en werd huisvrouw, ze kleedde zich om van bruid naar huisvrouw, tijdens dit nummer staat iedereen in een cirkel en wordt een houten stok tussen de benen doorgegeven. Dit was een verassing voor mijn vader. Hij vond het prachtig.quote:
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat was op het einde van de avond, mijn vrouw was bruid af en werd huisvrouw, ze kleedde zich om van bruid naar huisvrouw, tijdens dit nummer staat iedereen in een cirkel en wordt een houten stok tussen de benen doorgegeven. Dit was een verassing voor mijn vader. Hij vond het prachtig.
Voorschrift zit te diep in de Dark Side, die krijg je niet meer terug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan geef ik 'm wel aan Voorschrift![]()
POL-verkiezingen: commentaren.
Lang verhaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cerbie het volgende:
Wat is er eigenlijk met whiskers gebeurd
* betyar belt vaderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:05 schreef Cerbie het volgende:
Wat is er eigenlijk met whiskers gebeurd
Eigenlijk een kort verhaal dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is een rustige avond, dus ga je gang.
Wat is KSC?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.
Dank. Bier. Tieten. Sjalalalala.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Koffie Slowchat. Ergens in General Chat.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank. Bier. Tieten. Sjalalalala.
Ah, dat is zuur. Daarna is ze gestopt met fokken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ze deed dus altijd mee aan de KSC en ik lurk daar wel eens voor de grap. Nu was er een van hen die een feestje gaf, Whiskers was echter de enige die niet was uitgenodigd. Daarna ontstond er een ruzie.
Wat een horken. Ik hoop dat ze gauw weer gewoon gaat posten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo ver ik weet wel, best zuur inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur. Daarna is ze gestopt met fokken?
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:12 schreef Tem het volgende:
ja, het ligt altijd aan de ander natuurlijk
Je bent toch niet verplicht iemand uit te nodigen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.
Was gewoon een dans (czardas), natuurlijk volkomen verkeerd uitgevoerd door de hollandse boeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom wordt die stok doorgegeven, zit daar een betekenis achter of is het gewoon voor de lol?
Een linkse dame die het woord proleet in negatieve context gebruiktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh, maar samen uit samen thuis vind ik, tenzij iemand echt een totale proleet is.
Zelfs dat niet, maar als je verder wel iedereen uitnodigt is het best hard om eentje buiten de deur te laten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht iemand uit te nodigen?
Haha, ik zie het bijna voor me. Ach als ze maar plezier haddenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef betyar het volgende:
[..]
Was gewoon een dans (czardas), natuurlijk volkomen verkeerd uitgevoerd door de hollandse boeren.
Er was nog iemand niet uitgenodigd, maar achteraf waren ze wel gewoon uitgenodigd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:15 schreef De_Nuance het volgende:
Ach één persoon niet uitnodigen is vaak typisch een naai actie van een groepsgeest om zich beter te voelen.
Kunnen we best eerlijk in zijn. Wij hadden vroeger als pubers ook altijd een gozer die we nooit uitnodigen, dat vond ik best lullig ,maar heb er niets actief aan gedaan.
De wonderen zijn de SC nog niet uit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een linkse dame die het woord proleet in negatieve context gebruikt
Wil jij voortaan de SC detective zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er was nog iemand niet uitgenodigd, maar achteraf waren ze wel gewoon uitgenodigd.
Het kon dus ook gewoon een misverstandje zijn. Mocht het niet zo zijn, dan is het natuurlijk wel een beetje laf.
Stok tussen de benen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Hallo, het is internet. Mensen nemen het allemaal veel te serieus en zeker Whiskers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Zelfs dat niet, maar als je verder wel iedereen uitnodigt is het best hard om eentje buiten de deur te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |