Dat zei ik ook tegen Geert maar hij geloofde me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik kwam hier voor de gezelligheid, niet om stennis te schoppen.
Ah, correct.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Nautilus. het volgende:
Even je mond houden, De_Nuance. Ik ben in gesprek.
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, correct.
Mijner tentamens zullen volgende week plaatsvinden, welgeteld 2 omdat ik vrijstelling heb voor de rest.
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.
Just to be safe.
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.
Bwahahahaahahahahaahahahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.
Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.quote:
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik denk dat het CDA-congres gezellige trekken gaat krijgen. Denk ik. Voorspel ik.
Na de koffiepauze is het juist omgedraaid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel ultieme rickroll om in zijn begrafenisstoet Die Walkure op te zetten dan.
Ga jij je knuffel eens ophalenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef Cerbie het volgende:
http://www.speld.nl/2011/(...)itgezet-naar-angola/
Laat ik maar referenties aan de sirtaki voor me houden dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ophouden VS, ik lach mijn ballen uit m'n broek.![]()
De meeste CDA leden zullen tegen uitzetting zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:46 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je groen stemt stem je tegen het niet-uitzetten van Mauro denk ik.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:48 schreef De_Nuance het volgende:
Eh tussendoor komt Eurlings even schreeuwend huilen als traditioneel onderdeel van het congres.
quote:
Gisteravond waren ze leukerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als directeur van de KLM zou je verwachten dat hij wel zit te wachten op extra klanditie.
quote:
Die muziekquote:
Hahahahaaha, die had ik eigenlijk op m'n telefoon moeten zeggen, en elke keer als hij Chiquita zei moeten afspelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:55 schreef Voorschrift het volgende:
Godverdorie V_P hahahaha, de tekst i.c.m. dat college.
Ik lig dubbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |