Das een goeie inderdaad.quote:
De vraag is dan: wanneer gaat iets dan wel ergens over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja. Eigenlijk gaat het dan ook nergens over. Op de keper beschouwd tenminste.
Wat bedoel, die Turkse ondernemer in z'n Mercedes of dat hele gejank rond Mauro?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:26 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
De vraag is dan: wanneer gaat iets dan wel ergens over?
Nee, het nomineren van je mede-users.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat bedoel, die Turkse ondernemer in z'n Mercedes of dat hele gejankt rond Mauro?
Dé flaptekst voor uw autobiografie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef EchtGaaf het volgende:
Tja. Eigenlijk gaat het dan ook nergens over. Op de keper beschouwd tenminste.
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dé flaptekst voor uw autobiografie.
Nou, bekt nog niet helemaal lekker...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dé flaptekst voor uw autobiografie.
Thats one and the same here.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik kwam hier voor de gezelligheid, niet om stennis te schoppen.
Ik denk ergens volgende week. Denk er nog rustig over na. Ik wil voorkomen dat na plaatsing de stoep hier vol met media staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:29 schreef eriksd het volgende:
Wanneer komen je nominaties eigenlijk EG?
Hm?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:35 schreef Nautilus. het volgende:
Las ik nu ergens dat Voorschrift tegenwoordig de EUR-kazerne bezoekt?
Dat zei ik ook tegen Geert maar hij geloofde me niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik kwam hier voor de gezelligheid, niet om stennis te schoppen.
Ah, correct.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Nautilus. het volgende:
Even je mond houden, De_Nuance. Ik ben in gesprek.
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, correct.
Mijner tentamens zullen volgende week plaatsvinden, welgeteld 2 omdat ik vrijstelling heb voor de rest.
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb er 5 (eigenlijk 3, want 2 Engels).
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik maak die Engelse tentamens wel in ruil voor jouw steun bij Law.
Just to be safe.
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een zeer genereus aanbod, maar bij Law zal ik geen grote steun zijn, want ik was van plan om in elk antwoord "dominant position, SM-bondage, Chiquata banana, rectum = exhaustion" te gaan verwerken.
Bwahahahaahahahahaahahahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij het nakijken zal de net geheelde ader waarschijnlijk fataal blijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |