Nah.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent uitgezonden geweest?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zijn we het voor de verandering een keer over iets eens.
Jij stond ook de polonaise te dansen met blikje bier in de handen tijdens Dutchbat?quote:
Nee, gewoon een lange dag gehad. Hij wil slapen.quote:
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen is een neocon à la lettre en hij heeft alle verzuring van het CDA uit de jaren 90, toen ze niet regeerden, in zijn lijf
Recipe for disaster, ze moeten echt van die gast af.
Heb geduld, zn achterban wil hem ook niet. Maar Verhagen wil een fijn baantje. Net zoals Bos, Eurlings etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Verhagen is een neocon à la lettre en hij heeft alle verzuring van het CDA uit de jaren 90, toen ze niet regeerden, in zijn lijf
Ben je een goeie politicus als je je partij kapot maakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.
Tyft toch op, hij is een goede politicus.
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben je een goeie politicus als je je partij kapot maakt?
Dan zit ie bij de verkeerde partij, het CDA is een volkspartij met van oudsher een groot sociaal gevoel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.
En van ongewenste zetels.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij zuivert de partij van ongewenste idioten als Koppejan en Feirer.
Ook niet erg, hoe minder Christenen in de politiek hoe beter.quote:
Typisch links uiterlijk? Heb de TV niet aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:32 schreef Voorschrift het volgende:
Hm, die pleegmams gaat straks door 't lint heb ik 't idee.
Inderdaad. Hij heeft ook zo'n heerlijke kille uitstraling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een van de weinige politici die dicht in de buurt komen van een neocon in Nederland en jij wil hem weg hebben.
Dat ben ik met je eens, maar Verhagen is een hardline KVPer die totaal geen mededogen toont. En dat zouden ze toch wel graag zien bij het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ook niet erg, hoe minder Christenen in de politiek hoe beter.
Yep.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Typisch links uiterlijk? Heb de TV niet aan.
Hoewel ik geen linkse rakker ben, ben ik het op politiek tactische gronden mee eens. De achterban van het CDA is gewoon een stuk linkser dan de huidige koers die ze varen, willen ze die zetels terughebben zullen ze zich weer op hun politieke koers moeten bezinnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was die clown die je ooit hebt gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij stond ook de polonaise te dansen met blikje bier in de handen tijdens Dutchbat?
Geen wonder dat de Bosniërs de volle lading kregen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik was die clown die je ooit hebt gepost.
Nee VS, jij bent het politiek met hem eens, maar hij is geen goede politicus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
* remlof bestelt een Bitburger voor de Pruisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel ik geen linkse rakker ben, ben ik het op politiek tactische gronden mee eens. De achterban van het CDA is gewoon een stuk linkser dan de huidige koers die ze varen, willen ze die zetels terughebben zullen ze zich weer op hun politieke koers moeten bezinnen.
Alleen is het probleem dat nu ze in de regering zitten ze natuurlijk moeilijk opeens een 180 graden slag kunnen maken, daarvoor moeten ze eerst een keertje niet regeren zodat ze in de oppositie hun politieke koers kunnen herbepalen en zoals je zegt, daarvoor moeten mensen verdwijnen. Maar goed, dat gaat niet gebeuren zolang er mensen in het CDA zitten die koste wat het kost willen regeren.
Ergo, ik ben het geheel met je eens.
Mooi toch, als afscheidscadeau te horen krijgen van een staatssecretaris dat een regel tekst belangrijker is dan jij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef De_Nuance het volgende:
Lekker over politiek praten met Mauro aan tafel.
Mooie waardevolle laatste momenten in Nederland voor hem. Laat hem dan gaan.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen wonder dat de Bosniërs de volle lading kregen.
Ja wellicht kan hij beter naar de VVD.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee VS, jij bent het politiek met hem eens, maar hij is geen goede politicus.
Een goede politicus weet ervoor te zorgen dat zijn partij goed in de peilingen ervoor staat en niet compleet door zelfs de eigen achterban wordt uitgekotst en op wankelen staat.
If it makes you sleep any better.quote:
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja wellicht kan hij beter naar de VVD.
Maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |