Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.
Wie denken dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Ik VP, zijn zelfspot en zwarte humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is er geen award voor grappigste user?
Ik zou waht en betyar dan nomineren.
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.
Heb jij in dienst gezeten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.quote:
Ik wellicht ook, als de stoerheid-factor het overwonnen had van de ambtenaren-factor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.
Tis alleen dat ze ruk betalen en door de politiek (lees bezuinigingen) toch een onstabiele werkgever zijn, maarja, ik zit er dan ook niet in werknemersverband maar als vrijwilliger.
Je weet hoe gewelddadig voetbalouders kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.![]()
![]()
Nederland is inderdaad hopeloos wat betreft defensie. Genoeg verhalen gehoord van vrienden die bij defensie zitten over hoe ze worden benaderd door bepaalde burgers. Waardeloze cultuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.
Tis alleen dat ze ruk betalen en door de politiek (lees bezuinigingen) toch een onstabiele werkgever zijn, maarja, ik zit er dan ook niet in werknemersverband maar als vrijwilliger.
Tis wat je meeschreeuwen van de zijlijn noemt, ik vermaak mezelf uitstekend als deelnemer aan militaire schietwedstrijden hoor, ook al draag ik geen uniform. En gezamelijk met mariniers op oefening gaan heeft mij ook nooit verveeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beetje mee schreeuwen van de zijlijn zeg maar.![]()
![]()
Die klapviolen nemen hun werk dan ook mee naar huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe gewelddadig voetbalouders kunnen zijn.
NEE.quote:
Tijd voor Anger Management.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koning aap is vertrokken, ik herhaal, koning aap is vertrokken.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, ontsnapt uit het mutsenparadijs, lijkt me een geweldig boek.
Anger management?quote:
Ja, ik kan dat joch niet meer zien of horen.quote:
Full metal jacket.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat joch niet meer zien of horen.
Mooi bij de oefeningen houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis wat je meeschreeuwen van de zijlijn noemt, ik vermaak mezelf uitstekend als deelnemer aan militaire schietwedstrijden hoor, ook al draag ik geen uniform. En gezamelijk met mariniers op oefening gaan heeft mij ook nooit verveeld.
Maar goed, wie ben ik.
Dat is ook weer wat rigoureus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Full metal jacket.
[ afbeelding ]
Tsja, ik ben nou eenmaal van de pragmatische oplossingen en niet van de halve maatregelen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook weer wat rigoureus.
Ik vind het vooral grappig hoe erg Bleker stil staat bij elk woord moet nadenken om niet Mauro recht in z'n gezicht te vertellen dat hij z.s.m. moet opkankeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik ben nou eenmaal van de pragmatische oplossingen en niet van de halve maatregelen.
Hoewel, de blik van Mauro terwijl Bleker verteld dat hij van mening is dat ie gewoon moet oprotten is het kijken waard.
Het is meer een wedstrijdje "hoe vertel ik zo politiek correct mogelijk dat hij weg moet".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Mooi dat Nederland getuige kan zijn van de rattigheid van Bleker & Co.
Hij bedoelt het goed maar het blijft een politicus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Gewoon een rat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is meer een wedstrijdje "hoe vertel ik zo politiek correct mogelijk dat hij weg moet".
Nah, anders gaat Mauro huilen en half Nederland met hem.quote:
Maxime Verhagen is de grootste rat. Zolang hij niet weg is wordt het niks met het CDA.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef De_Nuance het volgende:
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef waht het volgende:
Die debiel lange procedures zijn hetgeen waarop hier gericht moet worden en waar een oplossing voor moet komen.
Ik heb het idee dat het CDA de afgelopen jaren voor hun achterban veel te rechts is geworden, wil het CDA weer stemmen trekken dan moeten ze op economisch vlak weer richting het centrum lopen en alleen op normen & waarden gebied een conservatieve (christelijke) koers varen om kiezers van de PVV terug te krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Maxime Verhagen is de grootste rat. Zolang hij niet weg is wordt het niks met het CDA.
Jij had hetzelfde gedaan als je Mauro was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.
En door het blonde meisje uit z'n klas.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien rekt Mauro het zelf, al 3 ministers en staatssecretarissen hebben hem afgewezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |