Ja, een groep is een groep inclusief zeikerdsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou zonder uitzondering alle POLers bij jouw thuis uitnodigen?
Mooi, dan staat de meetlocatie bij deze vast.
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:34 schreef waht het volgende:
[..]
Jup, ik ook. Dan gaan we samen door de pauperwijken toeren en minachtende opmerkingen spuien.
Ik zou eriksd dan voordragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is er geen award voor grappigste user?
Ik zou waht en betyar dan nomineren.
Daar gaat erik mee aan de haal dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
slijmbalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
True story.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daar gaat erik mee aan de haal dan.
Een schizofreen is nooit alleen.quote:
Ja erik ook nu je het zegt.quote:
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:40 schreef waht het volgende:
Maar goed, ik wil volgend jaar GSbrder van z'n troon als beste discussievoerder verdrijven dus vanaf nu niet te veel grappen meer. Correctie: volgend jaar in de laatste maand voor de verkiezingen ga ik dat doen.
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:43 schreef De_Nuance het volgende:
80,311,717,044thperson to have lived since history began
Zo absurd veel mensen zijn er voor mij geweest, bizar als je erover nadenkt.
Eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Dat idee druist direct in tegen de drang van eenieder om zich belangrijk te voelen. Alleen de onbevreesden durven hun eigen nietigheid te aanvaarden.
Wie denken dat dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:51 schreef JoaC het volgende:
Waarom denken mensen dat de babyboomers benadeelt zijn in hun leven?
Ik VP, zijn zelfspot en zwarte humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:36 schreef De_Nuance het volgende:
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:53 schreef waht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de dienstplicht. Alhoewel ik volgaarne aan die plicht gehoor had gegeven.
Heb jij in dienst gezeten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eensch, hetzelfde hier, en ik denk dat ik waarschijnlijk ook nog bijgetekend had. Tenminste, ik heb defensie als een erg prettige organisatie ervaren.
Nee, maar ik ben wel nauw betrokken bij defensie met allerhande activiteiten. En daarbij ervaar ik dat ik mij tussen het groen erg thuis voel, het gewoon als een prettige organisatie c.q. omgeving ervaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |