Zeg dat tegen twee tantes (28 en 31) van mij die in 1992 zijn aangereden door stoere mannetjes en zeg dat even tegen een maat van me die overstak (25).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geloof mij, degenen die de meeste ongelukken veroorzaken zijn degenen die met dat lapzwansgedrag de weg op gaan en zich niet vertrouwd voelen in het verkeer, en idioten die het nodig achten door rood te rijden of niet naar fietspaden/zebrapaden kijken.
Mensen die normaal rijden hebben gewoon de tijd om te corrigeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Helemaal correct, mensen die bij een kleine foutje vervolgens in paniek raken of op de rem trappen en daarmee de situatie helemaal laten ontsporen.
Als je met je hoofd koel blijft en gewoon rustig de fout gaat herstellen dan zit je in veel gevallen wel goed.
Mwah, ik heb nu al 2x bij snelheden van 240 ~ 250km/h gehad dat de auto begon te schuiven, elke keer wel eventjes schrikken maar gewoon netjes opgevangen plus nog een hele rits aan andere situatie's (aquaplaning op de A1, achterkant van de S-klasse slaat opeens naar de zijkant weg) zodat ik niet meer zo snel van mijn stuk wordt gebracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo roekeloos rijd ik nou ook weer niet gelukkig.
In Afrika zat ik er een paar keer dichtbij bij die situatie en toen heb ik 't wel afgeleerd.
Het is vooral een wat boerse gewoonte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
Echt, ik kan goed pissig worden als mensen hun rijgedrag goed praten terwijl zij zich niet aan de wet houden.
En dan een gezin meenemen anders kom je niet breed in de krant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
The thrill of speed, the power of command:
[ afbeelding ]
Zo eindig ik vast ook nog wel eens.
In dit geval had de bestuurders (24) het ongeluk licht gewond overleefd, de vriendin (18) op de bijrijdersstoel is omgekomen. Het is ook haar bloed wat je op de stoel gesmeerd kan zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan een gezin meenemen anders kom je niet breed in de krant.
Hoe gingen de 6 tentamens?quote:
Niet interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dit geval had de bestuurders (24) het ongeluk licht gewond overleefd, de vriendin (18) op de bijrijdersstoel is omgekomen. Het is ook haar bloed wat je op de stoel gesmeerd kan zien.
Nah dat zie je mij niet doen, die snelhedem reserveer ik voor de Autobahn en anders niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, ik heb nu al 2x bij snelheden van 240 ~ 250km/h gehad dat de auto begon te schuiven, elke keer wel eventjes schrikken maar gewoon netjes opgevangen plus nog een hele rits aan andere situatie's (aquaplaning op de A1, achterkant van de S-klasse slaat opeens naar de zijkant weg) zodat ik niet meer zo snel van mijn stuk wordt gebracht.
Maar moet wel zeggen dat ik, als er anderen in de auto zitten, een stuk rustiger rij dan wanneer ik alleen ben. Als het dan fout gaat maakt het niet zoveel uit, zoveel is mij het leven ook weer niet waard.
Jij bent natuurlijk ook nog iets jonger, dat moet je niet vergeten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah dat zie je mij niet doen, die snelhedem reserveer ik voor de Autobahn en anders niet.
In Nederland vaak niet meer dan 170/80 maar dan met detector.
Mja, de 3 die reeds plaatsgevonden hebben zijn in de knip?quote:
Nee dat is me toch iets te gortig op de Nederlandse wegen, en het rijbewijs is me heilig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook nog iets jonger, dat moet je niet vergeten.
Maar ik dacht op een dag, komende vanuit Duitsland, in Nederland is het net zo rustig en de wegen gedeeltelijk van betere kwaliteit, dus voor mij is er geen verschil. Gaaaaaaaaas!
Wat mij eraan herinnert dat ik m'n NL-rijbewijs nodig moet omwisselen voor het Duitse, voor het geval dat het dan toch eens fout mocht gaan, vooral dat gezeur rond die subjectieve artikel 5 procedure zit mij niet helemaal lekker. Dan kan je mochten er problemen ontstaan ze iig met geld oplossen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee dat is me toch iets te gortig op de Nederlandse wegen, en het rijbewijs is me heilig.
Ik vraag me af waar ik Mwanatabu's liefde aan te danken heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij gaat in de prijzen vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |