Niet in Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangover 2 is toch gewoon op dvd nu?
Download je toch gewoon DvdRip?quote:
Geen Bluray downloadenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Download je toch gewoon DvdRip?
We kunnen wel wat kritiek hebbenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Mijn lijst wordt een horrorlijst. Vrees ik.
/care.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen Bluray downloaden
Bluray![]()
Pixelrukkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
/care.
Dvd is goed genoeg, ik ben niet zo'n pixelrukker. Zolang 't geen cam is vind ik 't best.
Die moet ik ook nog zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je Hobo with a Shotgun al gezien betyar?
Meh, ik heb pas afgelopen week een HD ontvanger gekocht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pixelrukker![]()
Zo een ben ik dus wel.
Dubbel gelegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Heb je Hobo with a Shotgun al gezien betyar?
Omdat het nep is, net als jij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
conservatief-christelijk, vrolijke uitstraling ?
wat is je moeite daarmee ?
Dat is mooi. Ik neem iedereen stevig de maat. Maak je geen zorgen, Robin, jij krijgt een positieve beoordeling. Tem daarentegen weer nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We kunnen wel wat kritiek hebben
True, net als American Dad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Family Guy blijft een geweldige serie.
ojee.. ik stel gewone vragen en dan begin jij weer met mensen minachten, kleineren en af te zeikenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het nep is, net als jij.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik neem iedereen stevig de maat. Maak je geen zorgen, Robin, jij krijgt een positieve beoordeling. Tem daarentegen weer niet
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ojee.. ik stel gewone vragen en dan begin jij weer met mensen minachten, kleineren en af te zeiken
waarom is die vrolijkheid nep....
ken je dat zien aan die foto..?
Heb ik weer wat gemist?quote:
Ik kan daar helemaal niets mee, maar ik ben sowieso meer van Futurama.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Family Guy blijft een geweldige serie.
Die viel echt tegenquote:
Hee, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Mja, verstand op nul. Weinig speciaals inderdaad, maar niet onvermakelijk. Ik zie hem toch liever in de Crank films.quote:
quote:
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.
En omdat ik hou niet mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind jou niet goed bij je hoofd.
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoe zie jij dan dat die vrolijkheid gespeeld is ?
en waarom haat je dat ?
Heb die soundtrack(s) ook op mijn telefoon staan, is vooral leuk als je 's avonds onderweg bent, kun je je lekker paranoide voelen.quote:
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.
En ik haat het omdat het nep is.
Nog meer drs. Psychiater?
Ik hoop met je mee. Ze hebben als voordeel dat de vorige delen best aardig liepen voor budget/opbrengst. Voor het genre dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.
Zie, iedereen weet dat het nep is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidAWWW MYY GOOOOODDD
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
Hoe iemand reageert, geeft wel wat aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |