Ik kan daar helemaal niets mee, maar ik ben sowieso meer van Futurama.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:32 schreef von_Preussen het volgende:
Family Guy blijft een geweldige serie.
Die viel echt tegenquote:
Hee, ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Mja, verstand op nul. Weinig speciaals inderdaad, maar niet onvermakelijk. Ik zie hem toch liever in de Crank films.quote:
quote:
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
Kan trouwens niet wachten totdat 28 months later uitkomt, ik heb 28 days en 28 weeks gezien en vond het prachtige horror, terwijl ik eigenlijk niet van dat genre ben.
http://www.imdb.com/title/tt1322885/
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst nog zien of ze budget rondkrijgen, dat is nog niet echt zeker.
En omdat ik hou niet mag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind jou niet goed bij je hoofd.
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
hoe zie jij dan dat die vrolijkheid gespeeld is ?
en waarom haat je dat ?
Heb die soundtrack(s) ook op mijn telefoon staan, is vooral leuk als je 's avonds onderweg bent, kun je je lekker paranoide voelen.quote:
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat zulke vrolijkheid niet bestaat.
En ik haat het omdat het nep is.
Nog meer drs. Psychiater?
Ik hoop met je mee. Ze hebben als voordeel dat de vorige delen best aardig liepen voor budget/opbrengst. Voor het genre dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had idd al de indruk dat het een paar keer uitgesteld was, naja, heb van de voorgaande delen genoten dus ik blijf dan maar hoop houden.
Zie, iedereen weet dat het nep is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van die gemaakte Amerikaanse vrolijkheidAWWW MYY GOOOOODDD
Ik mag jou niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
Hoe iemand reageert, geeft wel wat aan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef eriksd het volgende:
Hou kan je afgaande op een forum eigenlijk iemand niet mogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |