Buiten dat een CDA congres sowieso hilarisch is, vrij weinig inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, hebben ze al gestemd?
Geen hilarische taferelen dit keer?
Betyar heeft gemarteld?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Bezorgde ons peloton een keer een douw.
Neuh viel mee al was het wel mooi dat niemand nu precies snapt waar ze voor gestemd hebben. Iedereen legt het anders uitquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, hebben ze al gestemd?
Geen hilarische taferelen dit keer?
As I said before, I prefer twilight over night.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Picchia het volgende:
Mauro kan ook gewoon illegaal in Nederland verblijven en zijn kontje verkopen aan Voorschrift.
Dit is gewoon ideologische onzin hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Overigens keur ik zijn martelpraktijken e.d. niet goed. Hij deed er wel echt alles aan om het rode gevaar buiten de deur te houden.
precies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ben tegen marteling, niet in de laatste plaats omdat er genoeg slechte en valse informatie uit is gekomen.
Marteling als informatievergaring is zinloos. Marteling als straf is primitief.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef Dutchnative het volgende:
Ik ben tegen marteling, niet in de laatste plaats omdat er genoeg slechte en valse informatie uit is gekomen.
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is gewoon ideologische onzin hè.
Als hij zelf erger of even erg is dan/als wat hij bestrijdt dan verdient hij er ook geen kuddo's mee.
Het gaat vooral om het resultaat niet welke (verkeerde) ideologie hij gebruikt of bestrijdt.
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.
Schoën gezagdjquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef waht het volgende:
[..]
Marteling als informatievergaring is zinloos. Marteling als straf is primitief.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.
Kapitalistische marteling?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij moet echt eens over de knie bij je vader. Wat een vreemde prioriteiten stel jij.
Eerst elektroden bij iemand op z'n ballen zetten en daarna een biertje mee gaan drinken zeker.quote:
Natuurlijk zijn die martelingen niet goed, maar ik moet hem wel nageven dat hij voor stabiliteit zorgde en een goede economie. Behalve dan op het moment dat hun munteenheid gekoppeld werd aan de dollar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat is uiterst discutabel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij een goed economisch beleid had.
Ah jammer, en ik maar hopen dat je wat Serviers een PTSS hebt aangesmeerd.quote:
Jezus de teringquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die martelingen niet goed, maar ik moet hem wel nageven dat hij voor stabiliteit zorgde en een goede economie. Behalve dan op het moment dat hun munteenheid gekoppeld werd aan de dollar.
Gevangen nemen, ontdaan van kleding, geboeid met die kleding vervolgens meegesleurd om informatie in te winnen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerst elektroden bij iemand op z'n ballen zetten en daarna een biertje mee gaan drinken zeker.
Dat heb ik nergens gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jezus de tering![]()
Als jij werkelijk denkt dat economische voorspoed per definitie gelijk staat aan geluk dan heb je echt nog veel te leren. Maar goed, je bent ook nog jong.
Nee, maar je denkt het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |