Ze zijn er al over uitgepraat, met een leuke motie die door iedereen in het eigen voordeel wordt uitgelegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Meh, een berg Christelijke moraalridders die gaan praten over een neger. Ik ga wel gewoon Supernatural aanzetten zo.
Het CDA-congres-topic en 'als het kabinet valt' topic zijn ook al pareltjesquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Meh, een berg Christelijke moraalridders die gaan praten over een neger. Ik ga wel gewoon Supernatural aanzetten zo.
http://www.dailytech.com/(...)ces/article21932.htmquote:The new "meat" is also healthier than traditional meat as it’s an ideal mix of 63% proteins, 25% carbohydrates, 3% lipids and 9% minerals. The small fat content, in particular makes the feces steaks healthier than their animal counterpart.
Wel aardige serie trouwens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Kan ook wel bij het CDAquote:
b jij enig idee wat je zegt?quote:
Haha, denk het niet.quote:
er moeten meer mensen uit het vliegtuig gegooid worden.quote:
Ik wou al zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Overigens keur ik zijn martelpraktijken e.d. niet goed. Hij deed er wel echt alles aan om het rode gevaar buiten de deur te houden.
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Overigens keur ik zijn martelpraktijken e.d. niet goed. Hij deed er wel echt alles aan om het rode gevaar buiten de deur te houden.
Dus dan mag een beetje martelen wel?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha, denk het niet.
Nee, dat is de rode tsunami.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?
Waar kan ik de petitie tekenen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ongesteld zijn het land uit?
Waterboarding.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dus dan mag een beetje martelen wel?
Even de rode kaart ophouden aub.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waar kan ik de petitie tekenen?
Is dat wel duidelijk genoeg?quote:
Politieke taferelen zijn per definitie hilarisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:27 schreef Mutant01 het volgende:
Shit, hebben ze al gestemd?
Geen hilarische taferelen dit keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |