U ambieert een gezicht met allemaal kleurtjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef De_Nuance het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook een landkaart met kleurtjes.
Hmm, me so horny.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach alle verstandige mensen hier weten dat ik niet geil op rijken en natiestaten en de rest kan me niets schelen.
Ik stop een Chiquita banaan in je muil.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat staat niet op het kaartje.
Ergo de kaart is niet juist, of in ieder geval de titel niet.
Pff, daar heb je gelijk in. Zelf baal ik er echt als een stekker van, sowieso ben ik als vrije markt-neuker het nooit eens geweest met het vreemdelingenbeleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:54 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zo zit het leven in elkaar, er zijn altijd mensen die daar extra vatbaar voor zijn. Bovendien willen mensen graag zichzelf goed voelen, dus nemen ze de aangereikte zieligheid met beide handen aan om lekker selectief verontwaardigd te kunnen zijn.
Daar moet je je niet te druk om maken, je verandert het toch niet
VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm, me so horny.
[ afbeelding ]
Toch?!quote:
Vrije markt zou toch ook betekenen dat je de vrije handel van slaven arbeidsimmigranten zou voorstaan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pff, daar heb je gelijk in. Zelf baal ik er echt als een stekker van, sowieso ben ik als vrije markt-neuker het nooit eens geweest met het vreemdelingenbeleid.
Dit soort dingen laten mij toch meer richting D66 gaan, terwijl ik normaal gesproken sowieso VVD zou stemmen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hmm, me so horny.
[ afbeelding ]
Aantrekkelijk aanbod, maar nee bedankt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik stop een Chiquita banaan in je muil.
Dan schendt je iemands eigendomsrechten. Ik weet dat het in de praktijk toch gedaan wordt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vrije markt zou toch ook betekenen dat je de vrije handel van slaven arbeidsimmigranten zou voorstaan?
Fuck the British.quote:
Lol @ Duitsland.quote:
#Stelletjeracistenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wel erg stigmatiserend dat het weer met een bruine kleur ingevuld is.
Echt hequote:
Niet hardop zeggenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Islam neemt de wereld over!!!!!!!11114Einz
Oh neee, het waren de zionisten.!!11
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:04 schreef eriksd het volgende:
Toch mooi dat als je twee hashtags in twitter achter elkaar zet men meteen woedend is.
Zitten ze al, zie je Duitsland niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET? }:)
Gaat hem niet worden, die lui zijn nog chauvinistischer dan Fransen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET? }:)
Ik ben al bij de EU.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:07 schreef remlof het volgende:
[..]
JA HEY, WOU JE NU NOG BIJ DE EU OF NIET?
Haha. Dat zal wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:06 schreef Cerbie het volgende:
Kun je dat links universitaire bolwerk nog wel veilig betreden na dergelijke tweets?
Bovendien zouden ze machtiger worden dan de Fransen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden, die lui zijn nog chauvinistischer dan Fransen.
Wat is dat voor een epidemie die over de aarde raast?quote:
Uiteindelijk is het maar één land. Als ze iets vreemds willen dan zeggen Frankrijk en Duitsland nee en is het einde verhaal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bovendien zouden ze machtiger worden dan de Fransen.
Denk niet dat die stokbroodfanaten dat leuk vinden.
Merdoganquote:
Zuurvoud epidemie.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat is dat voor een epidemie die over de aarde raast?
Fruitvliegjes...quote:
Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Bleker denkt het 'negertje' blij te maken met een kraaltje ofzo?
[ afbeelding ]
Was gewoon te zien op TVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens D_N, wie heeft die foto gemaakt?
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Cerbie het volgende:
Stiekem windt D_N zich nog het meeste op over Mauro
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Dat "(met je moeder)" doet 't 'm.
Hm, smooth tactic van Bleker.quote:
Ja het gaat mij echt om de PVV inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, smooth tactic van Bleker.
Hehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.
Tis ook allemaal zo dubbelzinnig als de pest natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |