Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi Monidique.
Geïnspireerd door de Nazi's in je UI merk ik?
Zie, deze Mutant01 houding staat me wel.
Somehow unsurprising.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.
Waarheen, waarvoor.quote:
Lekker besides the point.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.
quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over de Balkan, dan ga ik het toch ook niet ineens hebben over de discriminatie van zwarten in Noord Afrika of Aziaten in Australië, de Nazi's of de Indianen in de VS.
Ik downplay de revoluties in het MO toch ook niet door de Amerikaanse onafhankelijkheid er met de oren bij te slepen of onze Spaanse oorlog of wel?
De tering zeg.
Linkse Nazi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:21 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even geen zin om iedereen uitgeperst kotsvormsel te noemen, om fascistische Hongaren te besissen, dus gewoon even normaal doen vandaag. Ja?
Daar ga ik zelf over me dunkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij geen trek hebt in een bepaald onderwerp, dan hoef je er ook niet op te reageren, zuurpruim die je bent.
Krijg je van Aids abnormale handgroei ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hand is groter dan je gezicht. Dus je hebt aids.
Klootzakken unitedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
Elkaar goed de bek volschelden lucht altijd lekker opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
Congres was toch klaar ?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
Meerderheid CDA-congres zegt vertrouwen in kabinet op.
De broodjes kaas die ze geserveerd kregen smaakten niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
quote:
Blon?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:25 schreef Cerbie het volgende:
Nee, de pleegmoeder van Mauro heeft ze uit wraak niet met boter gesmeerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
De broodjes kaas die ze geserveerd kregen smaakten niet?
Geen idee, maar hoe kom je erbij dat het vertrouwen is opgezegd.quote:
Mijn dikke duim. Half POLSC rent naar twitter om het te checken.quote:
De Partijpoedelquote:
Maar ik mag er wel op ingaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar jij gaat niet over wat anderen bediscussieren en wat niet.
Dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, de pleegmoeder van Mauro heeft ze uit wraak niet met boter gesmeerd.
Nee, dat was kanker. Verkeerde ziekte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Krijg je van Aids abnormale handgroei ja?
quote:Dedemsvaarter smijt tafel tegen ruit kroeg
zaterdag 29 oktober 11:49
Dedemsvaart/Balkbrug - Een werkstraf van twintig uur. Dat heeft de politierechter in Zwolle een 38-jarige man uit Dedemsvaart opgelegd, omdat hij op 27 december vorig jaar uit frustratie een tafel tegen een ruit van een kroeg in Balkbrug smeet.
De Dedemsvaarter werd agressief toen hij ontdekte dat de kroeg waar hij zijn stapavond wilde eindigen, was gesloten. Uit frustratie greep hij een tafel en smeet die tegen een ruit van de uitgaansgelegenheid. Zowel de deur als de ruit raakten beschadigd.
De officier van justitie eiste voor de vernieling een werkstraf van veertig uur. Hierbij hield ze rekening met het strafblad van de verdachte. De rechter vond een taakstraf van twintig uur echter meer in verhouding.
De Dedemsvaarter liet zich niet op de zitting zien. Hij werd bij verstek veroordeeld.
Ook maar de laatste 40 jaar, de Christelijke God daarvoor beschouwde negers als lesser beings.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Als de Christelijke God bestaat is hij nu boos op het CDA
Toen was hij nog niet geband dus zat hij hoogstwaarschijnlijk op zijn zolderkamertje te fokken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
Zou php gelogen hebben over zijn leeftijd?
[..]
Dan komen ze er waarschijnlijk goed mee weg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef De_Nuance het volgende:
Als de Christelijke God bestaat is hij nu boos op het CDA
Doe die Mauro obsessie inderdaad maar in een ander topic.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
70% van Nederland en 70% van het CDA wil het ook niet.
Als het CDA echte partijdemocratie pretendeert lieten ze dit niet gebeuren.
Nee hoor. Zoals jij al aangeeft is het een kwestie van perspectief. Vanuit het perspectief van de rest van de wereld was het 80 jaar geleden nog helemaal niet zo'n zooitje in Europa. Vanuit een hedendaags West-Europees perspectief zou je kunnen zeggen dat het een zooitje was destijds.quote:
Jij begon over het congres.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe die Mauro obsessie inderdaad maar in een ander topic.
Het congres is een Angolees?quote:
Jaquote:
Die Partei ist Mauro wie Mauro die Partei ist! Die Niederlande ist Mauro wie Mauro Die Niederlande ist! Sieg Heil! Sieg Heil!quote:
Naziquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Partei ist Mauro wie Mauro die Partei ist! Die Niederlande ist Mauro wie Mauro Die Niederlande ist! Sieg Heil! Sieg Heil!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |