Wat ben je toch ook een enorme jankbal, zelfs als zeg ik niks meer dat die hele regio nooit wat zal worden of is geweest en 't uitbulkt van racisme en discriminatie ga je weer zaniken over de rest van de wereld. Heb je 't nou nooit moeilijk met jezelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn gradaties? In omstandigheden en tijdslijnen bedoel je. Want over het algemeen genomen maakt het geen donder uit. In West Europa is het meermaals tot een uitbarsting gekomen, veel grootschaliger dan elders in de wereld. En soms vindt het ook plaats in andere delen van de wereld, kleinschaliger..
Als jij geen trek hebt in een bepaald onderwerp, dan hoef je er ook niet op te reageren, zuurpruim die je bent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:54 schreef De_Nuance het volgende:
Tja V_P kan het niet laten er weer elke keer over te beginnen, wordt er best moe van eigenlijk
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een enorme jankbal, zelfs als zeg ik niks meer dat die hele regio nooit wat zal worden of is geweest en 't uitbulkt van racisme en discriminatie ga je weer zaniken over de rest van de wereld. Heb je 't nou nooit moeilijk met jezelf?
Ja, maar ik had het over de Balkan, dan ga ik het toch ook niet ineens hebben over de discriminatie van zwarten in Noord Afrika of Aziaten in Australië, de Nazi's of de Indianen in de VS.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp je uitbarsting niet - want het is allemaal een kwestie van perspectief. 80 jaar geleden zal de rest van de wereld hebben gezegd dat het nooit wat zou worden met Europa. Precies wat ik dus bedoel...tijdslijn - omstandigheden. Claimen dat het "nooit wat zal worden" is gewoon een domme uitspraak..
Hoi Monidique.quote:
Hoezo, dat waren toen toch grotendeels nog gewoon nette Europese kolonies of protectoraten?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.
Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoi Monidique.
Geïnspireerd door de Nazi's in je UI merk ik?
Zie, deze Mutant01 houding staat me wel.
Somehow unsurprising.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik en Nazi's zijn als twee uitgestrekte armen op één buik.
Waarheen, waarvoor.quote:
Lekker besides the point.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tachtig jaar geleden was het in de rest van de wereld m.u.v. Noord-Amerika nog een veel groter zooitje dan in Europa.
quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het over de Balkan, dan ga ik het toch ook niet ineens hebben over de discriminatie van zwarten in Noord Afrika of Aziaten in Australië, de Nazi's of de Indianen in de VS.
Ik downplay de revoluties in het MO toch ook niet door de Amerikaanse onafhankelijkheid er met de oren bij te slepen of onze Spaanse oorlog of wel?
De tering zeg.
Linkse Nazi.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:21 schreef Monidique het volgende:
Ik heb even geen zin om iedereen uitgeperst kotsvormsel te noemen, om fascistische Hongaren te besissen, dus gewoon even normaal doen vandaag. Ja?
Daar ga ik zelf over me dunkt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als jij geen trek hebt in een bepaald onderwerp, dan hoef je er ook niet op te reageren, zuurpruim die je bent.
Krijg je van Aids abnormale handgroei ja?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hand is groter dan je gezicht. Dus je hebt aids.
Klootzakken unitedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
Elkaar goed de bek volschelden lucht altijd lekker opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef Monidique het volgende:
We zijn maar een lekker op elkaar ingespeeld stelletje klootzakken hier in POL-SC, hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |