Hahahahahaha.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:13 schreef De_Nuance het volgende:
Bleker denkt het 'negertje' blij te maken met een kraaltje ofzo?
[ afbeelding ]
Was gewoon te zien op TVquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:16 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens D_N, wie heeft die foto gemaakt?
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Cerbie het volgende:
Stiekem windt D_N zich nog het meeste op over Mauro
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hahahahahaha.
Dat "(met je moeder)" doet 't 'm.
Hm, smooth tactic van Bleker.quote:
Ja het gaat mij echt om de PVV inderdaad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, zoals dat opiniestuk vanmiddag zo mooi omschreef: men heeft wat om de PVV er weer bij te slepen.
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, smooth tactic van Bleker.
Hehequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi natrap. Ff die knul trakteren op een vernederende nederlaag van PSV.
Tis ook allemaal zo dubbelzinnig als de pest natuurlijk.quote:
Omdat het demagogisch is, werkt altijd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Waarom is dit een nieuwsbericht?
Waar zijn we in hemelsnaam in beland. Is dit een soort nachtmerrie?
http://www.nu.nl/politiek(...)iging-bleker-af.html
Het is niet demagogisch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat het demagogisch is, werkt altijd.
Natuurlijk wel, het artikel wekt een negatief gevoel op tegenover Mauro, zeker met de "mooi niet!".quote:
Na de grond in te zijn geboord qua "gevoel" en "medeleven" en "saamhorigheid" is 't wel logisch dat hij het deed.quote:
Ik denk 't....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 00:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij wilt laten zien hoe menselijk hij is
Ik weet het, ik had laatst een gesprek met een Engelsman van rond de 50 van werk uit in de kroeg en hij zei dat hij zichzelf zou doodschieten zodra hij die pleuris muziek zou gaan waarderen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |