Ja ja je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.
Dank dank remlof, laten we vanavond Europa dan maar als thema rusten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
* remlof bestelt een Bitburger voor de Pruis
Ja goede PR voor Nederland.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Cerbie het volgende:
Toch even P&W aangezet, zitten ze daar keihard te lachen terwijl Mauro er beduusd bijzit![]()
quote:Lekker gevoel
Hier wordt niemand beter van. De oppositie niet. Het kabinet niet. Het land niet. De samenleving niet. U niet. Wij niet. En Mauro al he-le-maal niet. Maar iedereen die dankzij Mauro zo lekker heeft kunnen schelden op de regering dan wel de beschaving, voelde zich een paar dagen lang heerlijk goed van binnen. Want Mauro bewijst in uw ogen uw gelijk over Nederland. En dat is best een mentaal, psychisch en sociaal gesloopte Angolees waard. Toch?
Je moet hem eigenlijk echt terugkijken. Heftige discussie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef Cerbie het volgende:
Toch even P&W aangezet, zitten ze daar keihard te lachen terwijl Mauro er beduusd bijzit![]()
Goed plan. Ik kan het wat dat betreft beter met Merkel vinden dan met jouquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank dank remlof, laten we vanavond Europa dan maar als thema rusten.
Misschien morgen, eerder staat het toch niet op uitzendinggemist.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet hem eigenlijk echt terugkijken. Heftige discussie.
Helemaal mee eens. Wilders is een briljant politicus. Maar als bestuurder lijkt ie mij catastrofaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niet maar toch, Wilders is een goed politicus, ook al loopt ie poep te verkondigen. Maar hij weet wel veel zetels te scoren.
Ja na het journaal geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
Twaalf uur is er toch meteen weer een herhaling op Nederland 1?
Yep, na het journaal, dan ga ik ook kijken, eerst nog MHOOMquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef De_Nuance het volgende:
Twaalf uur is er toch meteen weer een herhaling op Nederland 1?
Aangezien niet alleen hij, maar voornamelijk z'n partij uit catastrofale figuren bestaat denk ik dat die zeker in staat zijn om een heleboel te verkloten. Maar goed, dat geeft natuurlijk ook weer een berustend idee, want zo'n kabinet waar de PVV deelneemt zal geen lang leven beschoren zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wilders is een briljant politicus. Maar als bestuurder lijkt ie mij catastrofaal.
De watte?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep, na het journaal, dan ga ik ook kijken, eerst nog MHOOM
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
Wat is het beste Pruisische bier von_Preussen?
Gast, hij is neutraal in zijn verblijf. Hij vindt alleen de ophef overdreven en de situatie hypocriet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Quid moet zijn mond houden trouwens, geen woord reppen over de andere zijde van het verhaal.
Zeer terechte reactie van Mauro. Hij is geen hondje die getroost moet worden met een snoepje.twitter:HpmHijink twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 23:47:11Of je mee wilt naar het voetbal voor je het land uit wordt geschopt.....Wat denk je zelf Bleker......? #NeeMooiNiet #PenW reageer retweet
Erdinger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.
Vind ik allemaal lekkere biertjes, zijn die allemaal Pruisisch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Beste" is ook weer zo'n subjectief begrip, aangezien ieders smaak weer verschillend is. Persoonlijk drink ik graag Jever, Becks en Warsteiner.
Jij luistert Radio 's avonds?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Het Oog Op Morgen, mijn lijfprogramma
Dat luisterde ik vroeger ook, en CasaLuna, als ik niet kon slapen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Het Oog Op Morgen, mijn lijfprogramma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |