quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
welke rasidioot heeft deze brief geschreven?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
BibiTop dat hier aandacht aan gegeven wordt
Gozerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Oja, Jopie moest natuurlijk weer effe scoren. Dit keer gaat 'ie niet de wijken in, maar de gezinnen.
Inderdaad. Nu nog de hongersnood in Afrika.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
en ff boek promoten. het wordt wel een promo avondje vanavond.
rot eens op als je niet weet waar je het over hebt. eikelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Oja, Jopie moest natuurlijk weer effe scoren. Dit keer gaat 'ie niet de wijken in, maar de gezinnen.
Het leven gaat door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
wel slecht van johan dat ie dit zo brengt... eerst kanker en daarna vrolijk over z'n boek praten.. is niet echt zijn stijl toch?
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rot eens op als je niet weet waar je het over hebt. eikel
Oja, postcount fappert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 moet ook overal op ingaan heh.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 moet ook overal op ingaan heh.
Maar die schelden altijd met kanker, waar bemoeien die zich meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GozerDit is opgezet door supportersverenigingen
quote:
Nee?quote:
Sowieso, VI is geen liefdadigheidsshow. Voor je het weet heb je elke week weer een ander kind met kankerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
wel slecht van johan dat ie dit zo brengt... eerst kanker en daarna vrolijk over z'n boek praten.. is niet echt zijn stijl toch?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, VI is geen liefdadigheidsshow. Voor je het weet heb je elke week weer een ander kind met kanker
Hij speelt dit seizoen vooral niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
'voor die wanprestaties van hem' ? Zo slecht speelt hij over het algemeen toch niet? Op deze wedstrijd na dan.
Dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze het nu over Cruijff hebben :s
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze het nu over Cruijff hebben :s
ik wil Ajax Internationalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil weten of Johan voor Cruijff of Ten Have is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Ik heb bij ons (op een paar individuen na) nooit spreekkoren met kanker gehoord. Het initiatief wordt overigens door heel veel mensen gedragen, maar je haalt hier de onsympathieke klootzakken er wel uit zeg..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die schelden altijd met kanker, waar bemoeien die zich mee
quote:Er zijn de laatste tijd vele acties op poten gezet met als doel om TriB4Bibi te steunen. Het begon allemaal bij Vak P. Zij kwamen op het idee om FC Twente sjaals te gaan verkopen voor Bibi. Daarnaast hebben ze een bedrijvenactie bedacht waarbij bedrijven hun bedrijfsnaam op een spandoek kunnen laten plaatsen tijdens de topwedstrijd FC Twente – PSV op 29 oktober aanstaande.
Al snel besloten alle supportersverenigingen mee te doen met deze actie. Kort na de vergadering waarbij iedere vereniging aanwezig was werd collectief direct besloten de eerste ¤ 35.000,- alvast te doneren! “En dat is nog maar het begin” zei men collectief!
Lijkt me toch wel link hoor, helemaal in het Oosten van het land.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel link hoor, helemaal in het Oosten van het land.
Hij zegt het nu gelukkig ook zelf, T.quote:
Valt mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
Volgens mij zit Derksen in het Cruijff kampZou het?
Die kijkt naar the voice of Hollandquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:50 schreef GGMM het volgende:
'trippeltrappel daar komt ze.'
'een countryzangares'
Die weet ook weer waar ze staat.
ik weet niet hoe zwaar stefan de walle isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Straks ook op de daken, maar ik weet niet of mevrouw Olfers atletisch is ingesteld...
tja ze leren het nooit he ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
die hele shitzooi in de raad van commisarisen( cruijff uitgezonderd) wil gewoon ajax kapot maken.
Dan klonen we Mirjam een paar keer?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik weet niet hoe zwaar stefan de walle is
of we sturen stefan op obesequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan klonen we Mirjam een paar keer?
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:56 schreef Trekrecord het volgende:
Mooi dat cruijff altijd de pers te woord staat
Hij moest weg want zijn vliegtuig ging toen om 20:30 weg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:56 schreef Trekrecord het volgende:
Mooi dat cruijff altijd de pers te woord staat
zoals Wim Jansen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter dan een rasmongool die achter zn geranium blijft hangen en zwijgen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
beter dan een rasmongool die achter zn geranium blijft hangen en zwijgen
Inderdaad, wat valt er te opleiden in de keuken..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Maar dat wijf die ingehuurd is voor juridische zaken bemoeit zich dus gewoon met de jeugdopleiding?Als vrouw ook gewoon. Dan ken je totaal je plaats niet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Cruijff gaat gewoon zijn oude trucje herhalen. Hoog van de toren blazen en wegrennen.
Wie?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
wanneer gaan we het over de koploper AZ hebben?
Lol wat? Iedereen zit in de reet van Cruijff man, VI, SV, telegraaf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:59 schreef Ties02 het volgende:
Johan is een van de enige mediums die tegen gas geedt jegens die hetze richting Cruijff, laat hem dan even uitrazen
Ok.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als we al jouw-waardige posts ook zo zouden beantwoorden wordt het wel heel druk idd.
Wil jij dan alleen maar Feijenoordstof horen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Lol wat? Iedereen zit in de reet van Cruijff man, VI, SV, telegraaf.
Waar heb jij het nou toch telkens over man? Leer eens begrijpend lezen ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan alleen maar Feijenoordstof horen?
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit dus... en waar cruijff is is onrust... maar die treft natuurlijk geen enkele blaam..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
????quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij dan alleen maar Feijenoordstof horen?
Dat moeten zij weten inderdaad. Maar die Ties beweert anders.quote:
jij probeert alleen maar negatieve punten te zoeken over ajaxgerelateerde onderwerpen. is je dat nooit opgevallen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou toch telkens over man? Leer eens begrijpend lezen ofzo.
Nee. Jij moet op elk onderwerp reageren als de 13-jarige kleuter die je bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij probeert alleen maar negatieve punten te zoeken over ajaxgerelateerde onderwerpen. is je dat nooit opgevallen?
Een kleuter van 13?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Jij moet op elk onderwerp reageren als de 13-jarige kleuter die je bent.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Jij moet op elk onderwerp reageren als de 13-jarige kleuter die je bent.
Uiteindelijk komt er gewoon een directeur en dan gaan we weer zien wat die er van gaat bakken. Deze onzin duurt wel te lang tho.quote:
Ik lees liever helemaal geen posts van jou. Maar vertel, wat voor waardevolle posts heb je vandaag weer geplaatst. Ik ben één en al oor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij leest alleen maar posts uit vbl denk ik.
deze rvc gaat ook op niets uitlopen. over half jaartje of 1 jaar nieuwe paniek en gaat ten Have terug naarh et circusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er gewoon een directeur en dan gaan we weer zien wat die er van gaat bakken. Deze onzin duurt wel te lang tho.
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er gewoon een directeur en dan gaan we weer zien wat die er van gaat bakken. Deze onzin duurt wel te lang tho.
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.
Die stefan, edgar en die pleurisolfers denken alleen maar aan hun eigen beleid. cruijff mag niets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.
ik snap het ook niet. Is net uit de voetballoopbaan gestapt. wat heeft hij voor een verstand van zakelijke en technische gebieden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.
Idd, en hij is ook gwn een flikker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.
sowieso die klote geldwolf davids... man man man dit word nog erger dan de tijd onder Jakkes en Kalesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stefan, edgar en die pleurisolfers denken alleen maar aan hun eigen beleid. cruijff mag niets.
Altijd onderaan tijdens algemene onderzoeken.quote:
Hij zit er waarschijnlijk voor de voetbaltechnische inbreng. Maar dan nog lijkt het me sterk dat hij daar verfrissende ideeën in heeft. Wij gaan toch ook niet Van Gobbel in de RVC zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. Is net uit de voetballoopbaan gestapt. wat heeft hij voor een verstand van zakelijke en technische gebieden?
dat bedoel ik ook. dit wordt nog erger dan de tijd onder Boogschutter, Adriaantje en slopperdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
Heer
[..]
sowieso die klote geldwolf davids... man man man dit word nog erger dan de tijd onder Jakkes en Kales
Ja, hij heeft de universiteit bestudeerd. Tijdens een wandeling rondom het gebouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Confetti het volgende:
Die Davids is blijkbaar een slimme jongen. Nog universiteit gestudeerd in Engeland.
dat kan cruijff zelfs nog in zn eentje doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit er waarschijnlijk voor de voetbaltechnische inbreng. Maar dan nog lijkt het me sterk dat hij daar verfrissende ideeën in heeft. Wij gaan toch ook niet Van Gobbel in de RVC zetten
Dat wil hij niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kan cruijff zelfs nog in zn eentje doen
Coronel zit er nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het hele idee was toch dat Coronel en consorten weg moesten en meer ex-voetballers er in?
1 ex-voetballer in de RVC is wel voldoende lijkt me. Meer moet je niet willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het hele idee was toch dat Coronel en consorten weg moesten en meer ex-voetballers er in?
nou en, plasbakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens, het gaat allang niet meer over Ajax
Zozo, goed historisch besef heb jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en stop die ten have in een doodskist of internaat. samen met olfers en davids
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en stop die ten have in een doodskist of internaat. samen met olfers en davids
Ja hij probeert het wel, maar lukt nog niet echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
Apart de hele tijd dat tegengas van hintum, wel leuk
Telkens als hij begint te praten ga ik wat anders doen merkte ik net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hij probeert het wel, maar lukt nog niet echt
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Jivis het volgende:
Mijn vader heeft nog bij SC Genemuiden gekeept.
Begin uitzending.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
waarom wordt er niets over de schande van Feijenoord gezegd?
misschien een zinnetje ofzo, maar ze hebben er niet veel aandacht aan besteed wat wel mag imo. het is feijenoord ffsquote:
hebben ze in het begin toch al over gehad?quote:
Mwah, ze hadden het er vrij uitgebreid over, begonnen er zelfs mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien een zinnetje ofzo, maar ze hebben er niet veel aandacht aan besteed wat wel mag imo. het is feijenoord ffs
Niet gemerktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef frensje het volgende:
[..]
hebben ze in het begin toch al over gehad?
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar zo zou ik het ook schrijven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:25 schreef Aguero het volgende:
[..]
Trouwens, schrijf ik Wilfred Genee-fan in mijn ondertitel goed?
Ze gebruiken het dus duidelijk niet om kijkers te laten blijven zitten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, ze hadden het er vrij uitgebreid over, begonnen er zelfs mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |