quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
welke rasidioot heeft deze brief geschreven?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:34 schreef Ties02 het volgende:
BibiTop dat hier aandacht aan gegeven wordt
Gozerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Oja, Jopie moest natuurlijk weer effe scoren. Dit keer gaat 'ie niet de wijken in, maar de gezinnen.
Inderdaad. Nu nog de hongersnood in Afrika.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
en ff boek promoten. het wordt wel een promo avondje vanavond.
rot eens op als je niet weet waar je het over hebt. eikelquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Oja, Jopie moest natuurlijk weer effe scoren. Dit keer gaat 'ie niet de wijken in, maar de gezinnen.
Het leven gaat door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
wel slecht van johan dat ie dit zo brengt... eerst kanker en daarna vrolijk over z'n boek praten.. is niet echt zijn stijl toch?
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
rot eens op als je niet weet waar je het over hebt. eikel
Oja, postcount fappert.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 moet ook overal op ingaan heh.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied422 moet ook overal op ingaan heh.
Maar die schelden altijd met kanker, waar bemoeien die zich meequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
GozerDit is opgezet door supportersverenigingen
quote:
Nee?quote:
Sowieso, VI is geen liefdadigheidsshow. Voor je het weet heb je elke week weer een ander kind met kankerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:36 schreef Eenskijken het volgende:
wel slecht van johan dat ie dit zo brengt... eerst kanker en daarna vrolijk over z'n boek praten.. is niet echt zijn stijl toch?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, VI is geen liefdadigheidsshow. Voor je het weet heb je elke week weer een ander kind met kanker
Hij speelt dit seizoen vooral niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:41 schreef GGMM het volgende:
'voor die wanprestaties van hem' ? Zo slecht speelt hij over het algemeen toch niet? Op deze wedstrijd na dan.
Dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze het nu over Cruijff hebben :s
Ik zit er ook op te wachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:43 schreef DrDentz het volgende:
Wanneer gaan ze het nu over Cruijff hebben :s
ik wil Ajax Internationalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil weten of Johan voor Cruijff of Ten Have is
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
quote:
Ik heb bij ons (op een paar individuen na) nooit spreekkoren met kanker gehoord. Het initiatief wordt overigens door heel veel mensen gedragen, maar je haalt hier de onsympathieke klootzakken er wel uit zeg..quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar die schelden altijd met kanker, waar bemoeien die zich mee
quote:Er zijn de laatste tijd vele acties op poten gezet met als doel om TriB4Bibi te steunen. Het begon allemaal bij Vak P. Zij kwamen op het idee om FC Twente sjaals te gaan verkopen voor Bibi. Daarnaast hebben ze een bedrijvenactie bedacht waarbij bedrijven hun bedrijfsnaam op een spandoek kunnen laten plaatsen tijdens de topwedstrijd FC Twente – PSV op 29 oktober aanstaande.
Al snel besloten alle supportersverenigingen mee te doen met deze actie. Kort na de vergadering waarbij iedere vereniging aanwezig was werd collectief direct besloten de eerste ¤ 35.000,- alvast te doneren! “En dat is nog maar het begin” zei men collectief!
Lijkt me toch wel link hoor, helemaal in het Oosten van het land.quote:
Nog nooit meegemaakt.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel link hoor, helemaal in het Oosten van het land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |