Ik lees liever helemaal geen posts van jou. Maar vertel, wat voor waardevolle posts heb je vandaag weer geplaatst. Ik ben één en al oor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Jij leest alleen maar posts uit vbl denk ik.
deze rvc gaat ook op niets uitlopen. over half jaartje of 1 jaar nieuwe paniek en gaat ten Have terug naarh et circusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er gewoon een directeur en dan gaan we weer zien wat die er van gaat bakken. Deze onzin duurt wel te lang tho.
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er gewoon een directeur en dan gaan we weer zien wat die er van gaat bakken. Deze onzin duurt wel te lang tho.
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.
Die stefan, edgar en die pleurisolfers denken alleen maar aan hun eigen beleid. cruijff mag niets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze moeten Cruyff steunen, en die ten have, Edgar en dat wijf moeten opkankeren.
ik snap het ook niet. Is net uit de voetballoopbaan gestapt. wat heeft hij voor een verstand van zakelijke en technische gebieden?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.
Idd, en hij is ook gwn een flikker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Wie heeft het sowieso ooit verzonnen om Davids in een RVC te willen. Wat voor nuttige inbreng heeft hij nou, met alle respect.
sowieso die klote geldwolf davids... man man man dit word nog erger dan de tijd onder Jakkes en Kalesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stefan, edgar en die pleurisolfers denken alleen maar aan hun eigen beleid. cruijff mag niets.
Altijd onderaan tijdens algemene onderzoeken.quote:
Hij zit er waarschijnlijk voor de voetbaltechnische inbreng. Maar dan nog lijkt het me sterk dat hij daar verfrissende ideeën in heeft. Wij gaan toch ook niet Van Gobbel in de RVC zettenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. Is net uit de voetballoopbaan gestapt. wat heeft hij voor een verstand van zakelijke en technische gebieden?
dat bedoel ik ook. dit wordt nog erger dan de tijd onder Boogschutter, Adriaantje en slopperdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
Heer
[..]
sowieso die klote geldwolf davids... man man man dit word nog erger dan de tijd onder Jakkes en Kales
Ja, hij heeft de universiteit bestudeerd. Tijdens een wandeling rondom het gebouwquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Confetti het volgende:
Die Davids is blijkbaar een slimme jongen. Nog universiteit gestudeerd in Engeland.
dat kan cruijff zelfs nog in zn eentje doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zit er waarschijnlijk voor de voetbaltechnische inbreng. Maar dan nog lijkt het me sterk dat hij daar verfrissende ideeën in heeft. Wij gaan toch ook niet Van Gobbel in de RVC zetten
Dat wil hij niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat kan cruijff zelfs nog in zn eentje doen
Coronel zit er nog?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het hele idee was toch dat Coronel en consorten weg moesten en meer ex-voetballers er in?
1 ex-voetballer in de RVC is wel voldoende lijkt me. Meer moet je niet willen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het hele idee was toch dat Coronel en consorten weg moesten en meer ex-voetballers er in?
nou en, plasbakquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:11 schreef Ties02 het volgende:
Jongens, het gaat allang niet meer over Ajax
Zozo, goed historisch besef heb jijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en stop die ten have in een doodskist of internaat. samen met olfers en davids
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en stop die ten have in een doodskist of internaat. samen met olfers en davids
Ja hij probeert het wel, maar lukt nog niet echtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:13 schreef Cara het volgende:
Apart de hele tijd dat tegengas van hintum, wel leuk
Telkens als hij begint te praten ga ik wat anders doen merkte ik net.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja hij probeert het wel, maar lukt nog niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |