SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Vannacht blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op die fiets... damn; heb jij nou werkelijk altijd succes als je op stap gaat?
Same here, en nu is het klaar. Teveel druppels in de emmer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan de vorige keren. Hij heeft echt een plaat fiets voor zijn kop soms.
Je begon er zelf over, dat is de enige conclusie als ik teruglees, maar ik ben heel benieuwd wat je kan aanhalen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
laat ik dit als laatste erover zeggen![]()
En lees terug hoe het ging
Volgende keer mag jij kree helpen, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Over soggen gesproken...volgens mij was ik bezig met een opdracht voor mijn studie.
You kids behave
Dag ik werd weer aangevallen om niks :Squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, en nu is het klaar. Teveel druppels in de emmer.
[..]
Je begon er zelf over, dat is de enige conclusie als ik teruglees, maar ik ben heel benieuwd wat je kan aanhalen om het tegendeel te bewijzen.
Het gaat over het pedo gedeelte, slimbo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dag ik werd weer aangevallen om niks :S
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat over het pedo gedeelte, slimbo.
Idd; kom maar eens in Eindhoven kijken. Ik heb hier al zeker 1 meid versierdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef Nairua het volgende:
Kree moet gewoon eens op de versiertoer met ervaren mensen, dan leert hij het vanzelf.
Volgende keer dat we meeten met bijna alle vrouwen die hij ooit zal tegenkomen moeten we maar weer eens onderstrepen waarom we hem op de blacklist houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Boehoe arme knul, ze moeten ook altijd jou hebben hè? Die stomme rot vrouwen ook
Hey kree, je noemde net alle vrouwen raar en vaag. Flinke ammunitie duw je dan in de handen van de dames hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
Lul niet, jij begon er zelf over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!
Er was niks pedo aan en nog steeds niet trouwens.
Stop toch eens met dat onderwerp ALTIJD op te rakelen. Vorige keer ging ik al door het lint, ik ga er niet weer op in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef kree het volgende:
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!
Er was niks pedo aan en nog steeds niet trouwens.
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef Axel1988 het volgende:
Jij was toch Zwitserland in deze....?
Hoezo om niks? Je zeurt door en basht het vrouwelijk geslacht, en je begint bovendien keer op keer over dat pedoverhaal, en nu heb je de toorn van enkele posters over je afgeroepen, is dat moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
En uiteindelijk vallen de duitsers je toch binnen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.
Daarom, gewoon eens gezellig meeten. Is toch weer iets anders dan een schermpje. Je mist nogal wat lichaamstaal op deze manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Axel1988 het volgende:
Idd; kom maar eens in Eindhoven kijken. Ik heb hier al zeker 1 meid versierd.... ik kan hem wel de kreepjes van het vak leren.
*proest*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.
Effe het hele begin dan nog voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lul niet, jij begon er zelf over.
Nairua-land dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:17 schreef Axel1988 het volgende:
En uiteindelijk vallen de duitsers je toch binnen....
Nee, flikker op met je uitleg over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
Effe het hele begin dan nog voor de duidelijkheid.
Ik poste een logje (heb dit al 2 x ofzo gepost) over dat meisje en die maakte een beetje versieringspogingen die ik de hele tijd heb afgehouden.
En daarna chat ik nog steeds met haar.
Dat wordt hier als pedo beschouwd, zie plaatjes ed....
Raar toch?
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik poste een logje (heb dit al 2 x ofzo gepost) over dat meisje en die maakte een beetje versieringspogingen die ik de hele tijd heb afgehouden.
Raar toch?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Raar toch?
Je bent nu verdorie zelf aanwezig in het topic, doe nou niet net alsof je nog niet door hebt waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Raar toch?
Hiervoor had niemand, maar dan ook niemand, het erover. Maar nee, jij moest er weer zo nodig over beginnen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.
lol hahahaha
Lach erom jullie zijn wel grappig
Woensel!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een soort van bedevaartsoord in woensel-west ofnie?
Neeeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey kree, je noemde net alle vrouwen raar en vaag. Flinke ammunitie duw je dan in de handen van de dames hier.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Op paiq heb ik het over, als een meid me niet wil.
Zeg dat dan gewoon, tip aan de vrouwen hier.
Schiet geen reed op met al die vage reacties van ik moet bellen naar bed blabla
Duidelijkheid moet er zijn.
Jullie vrouwen zijn toch geëmancipeerd inmiddels.....???
Dit dus exact.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Je bent nu verdorie zelf aanwezig in het topic, doe nou niet net alsof je nog niet door hebt waar het over gaat.
In het vorige topic was jij de eerste die over pedo's begon, en de enige die het aan jezelf koppelde.
Zie onderstaande quote.
Hiervoor had niemand, maar dan ook niemand, het erover. Maar nee, jij moest er weer zo nodig over beginnen!
Nee, jij bent zelf gewoon vaag en saai. Geëmancipeerde vrouwen moeten zo'n whiner als jou gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Het houdt me wel wakker zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef Nairua het volgende:
Is het misschien een idee om gewoon te kappen over dat chatlog/pedo verhaal? Het is blijkbaar toch al duizend keer besproken.
Als die kree er dan ook eens zijn mond over zou houden, hij begint er zelf steeds over. Geen idee waarom trouwens, behalve om de aandacht dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef Nairua het volgende:
Is het misschien een idee om gewoon te kappen over dat chatlog/pedo verhaal? Het is blijkbaar toch al duizend keer besproken.
Jullie dit, jullie dat. Waarom doen jullie mij dit aan, boehoe. Waarom wil je eigenlijk nog vrouwen versieren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
Neeeeeee
Op wat voor vrouwen val jij eigenlijk Kree? Noem eens wat eigenschappen op die jij bijvoorbeeld belangrijk zou vinden bij een vrouw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef kree het volgende:
Haha nou laat maar weer gaan mensen dit onderwerp.
Hahaha we komen er niet uit
Damn man.. sorry kree. Ik zie het met jou en vrouwen niet goed komen. Zie hier.. allemaal vrouwen die oorspronkelijk het beste met je voor hadden en zelfs met tips kwamen! Zelfs die heb je kunnen wegjagen als sympathisanten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Jij komt de olie brengen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:23 schreef Strani het volgende:
Goedenavond lieve mensen! Wie zijn we aan het afkraken?
Begin er dan ook niet over!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef kree het volgende:
Haha nou laat maar weer gaan mensen dit onderwerp.
Hahaha we komen er niet uit
Nee, de fles water om de vlam in de pan uit te schudden.....(of dat is zijn intentie althans...)quote:
Dat wil ik ook wel eens weten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:24 schreef Axel1988 het volgende:
Op wat voor vrouwen val jij eigenlijk Kree? Noem eens wat eigenschappen op die jij bijvoorbeeld belangrijk zou vinden bij een vrouw?
Deksel erop werkt beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee, de fles water om de vlam in de pan uit te schudden.....(of dat is zijn intentie althans...)
Je hoeft hier niemand te helpen. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgende keer mag jij kree helpen, veel succes alvast!
Luister naar deze kerel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn man.. sorry kree. Ik zie het met jou en vrouwen niet goed komen. Zie hier.. allemaal vrouwen die oorspronkelijk het beste met je voor hadden en zelfs met tips kwamen! Zelfs die heb je kunnen wegjagen als sympathisanten.
Het is dus duidelijk dat jouw communicatie naar vrouwen toe een grote wijziging moet ondergaan. Hoe dat te doen? Is al zo vaak aangegeven, echter doe je er niets mee. Jammer man.
Ik ben off-duty he, ik mag toch ook wel eens bijdragen aan een slechtere wereld?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat past heul niet bij je moraalridderschap, jij vlegel
Ik wil wel eens weten wat voor een soort vrouw het in godsnaam langer dan een uur zou volhouden met Kreequote:
Doe eens rustig, waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Stop toch eens met dat onderwerp ALTIJD op te rakelen. Vorige keer ging ik al door het lint, ik ga er niet weer op in.
Ja snap niet waarom, zou dan graag uitleg hebben van die vrouwen hier?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Damn man.. sorry kree. Ik zie het met jou en vrouwen niet goed komen. Zie hier.. allemaal vrouwen die oorspronkelijk het beste met je voor hadden en zelfs met tips kwamen! Zelfs die heb je kunnen wegjagen als sympathisanten.
Het is dus duidelijk dat jouw communicatie naar vrouwen toe een grote wijziging moet ondergaan. Hoe dat te doen? Is al zo vaak aangegeven, echter doe je er niets mee. Jammer man.
Wat moet ik je uitleggen kereltje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ja snap niet waarom, zou dan graag uitleg hebben van die vrouwen hier?
Gegroet mijn beste, en dat klopt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:26 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hallo broeder, ik ken jou! Jij hebt met die Colombiaanse!
* geeft deksel aanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:25 schreef moneyfornothing het volgende:
Deksel erop werkt beter.![]()
Heeft iemand er eentje voor me om kree terug zijn pan mee in te slaan?
Aardig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:26 schreef Cactus1 het volgende:
Ik wil wel eens weten wat voor een soort vrouw het in godsnaam langer dan een uur zou volhouden met Kree
Precies wat er in het berichtje staatquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat moet ik je uitleggen kereltje?
*fluit af.... dat is ook een gele kaart voor money.... je kunt niet iemand die al een plaat voor de kop heeft nog eens met een deksel gaan slaan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Deksel erop werkt beter.![]()
Heeft iemand er eentje voor me om kree terug zijn pan mee in te slaan?
Doe niet zo vaag en zeg het gewoon. Of wil je het stiekem niet weten maar gewoon even zeuren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:27 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat er in het berichtje staat
Nou komop zeg, zo erg ben ik niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Doe niet zo vaag en zeg het gewoon. Of wil je het stiekem niet weten maar gewoon even zeuren?
Geef kree dan ook meteen een roze kaart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*fluit af.... dat is ook een gele kaart voor money.... je kunt niet iemand die al een plaat voor de kop heeft nog eens met een deksel gaan slaan...
Ik ga geen 100 posts terug lezen als het voor jou 2 regels typen is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:29 schreef kree het volgende:
[..]
Nou komop zeg, zo erg ben ik niet.
Lees het maar
Helder licht, jij. Zó kwam je dus aan die Columbiaanse.. sociale intuïtie. Ha HA!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:29 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik correct dat Kree problemen met vrouwen heeft en inmiddels ook problemen heeft met mensen die hem in eerste instantie nog tips gaven? Da's niet zo mooi.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als het om Kree gaat al lang niet meer. Dat heeft hij zelf volledig om zeep geholpen
Correcte conclusie, mijn beste.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:29 schreef Strani het volgende:
Begrijp ik correct dat Kree problemen met vrouwen heeft en inmiddels ook problemen heeft met mensen die hem in eerste instantie nog tips gaven? Da's niet zo mooi.
Ja, want mogelijk meer geluk bij de mannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:29 schreef moneyfornothing het volgende:
Geef kree dan ook meteen een roze kaart.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:28 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*fluit af.... dat is ook een gele kaart voor money.... je kunt niet iemand die al een plaat voor de kop heeft nog eens met een deksel gaan slaan...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Helder licht, jij. Zó kwam je dus aan die Columbiaanse.. sociale intuïtie. Ha HA!
Hij leest het topic terug, zo ook van vannacht dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:31 schreef Strani het volgende:
Waar hebben wij elkaar eerder gesproken, kun je je dat herinneren?
Dat was de aanzet, maar niet het enige wat er scheelt dus dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou echt allemaal begonnen enkel omdat kree vroeg waar het topic over ging?
Omdat dat sneller en makkelijker is dan alles teruglezen? Damn.
Hij doet dit niet een keer, maar bijna élke keer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Is dit nou echt allemaal begonnen enkel omdat kree vroeg waar het topic over ging?
Omdat dat sneller en makkelijker is dan alles teruglezen? Damn.
Oh dat kan het ook nog zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij leest het topic terug, zo ook van vannacht dus
of bij de kids....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, want mogelijk meer geluk bij de mannen
Haha dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:32 schreef Sinji het volgende:
Niet. Ik heb het laatste stukje gelezen met jou en Flepke. Drugs, afrekeningen etc. Hilarisch.
Flepke kan bot overkomen als je hem serieus neemt, je zag het snel en speelde mee![]()
En als dat nou het enige was waarbij hij steeds in herhaling valt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij doet dit niet een keer, maar bijna élke keer.
Verwijs hem aub niet naar dit topicquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vriend die echt serieuze issues heeft met vrouwen. Hij heeft ook allemaal fobieën en woont met z'n 36 jaar of zo nog bij z'n ouders. Komt ook zelden z'n eigen dorp uit omdat ie bang is voor auto's.
Laatst was hij helemaal pissed off op MSN omdat een meisje van een datingsite hem had genegeerd en wellicht geblokt nadat hij tijdens het eerste gesprek meteen over al z'n problemen begon.
Ik zei hem dat hij dat ook niet moeten doen en hij antwoordde met 'mijn eerlijkheid siert mij'. En zo zal hij dus nog een tijdje single blijven.
Zet dit Kree in een beter daglicht, of ook nog niet?
Aanzet van niks. Zoals ik het zie zijn dit gewoon een hoop opgekropte frustraties van jullie jegens hem en was dat een slap excuus om even lekker denigrerend te doen. Even zijn uitlokkingen met dat pedo gedoe terzijde, want daar begon het dus niet mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat was de aanzet, maar niet het enige wat er scheelt dus dan krijg je dit.
Haha hij is Spaans..maar wel gék op Nederlandse vrouwen trouwensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verwijs hem aub niet naar dit topic
Topic gaat nou eenmaal snel, dit is niet de enige keer dat het veel teruglezen is me dunkt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hij doet dit niet een keer, maar bijna élke keer.
Bij deze: geen interessequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef Strani het volgende:
Haha hij is Spaans..maar wel gék op Nederlandse vrouwen trouwens
Bang voor een groter kamp kree waar je tegen moet knokken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verwijs hem aub niet naar dit topic
kree zit n hetzelfde schuitje, buiten het feit dat hij bij zijn ouders woont en bang is voor auto's (denk ik). Hij geeft wel aan altijd direct te zijn en houdt geen blad voor de mond.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:34 schreef Strani het volgende:
Ik heb een vriend die echt serieuze issues heeft met vrouwen. Hij heeft ook allemaal fobieën en woont met z'n 36 jaar of zo nog bij z'n ouders. Komt ook zelden z'n eigen dorp uit omdat ie bang is voor auto's.
Laatst was hij helemaal pissed off op MSN omdat een meisje van een datingsite hem had genegeerd en wellicht geblokt nadat hij tijdens het eerste gesprek meteen over al z'n problemen begon.
Ik zei hem dat hij dat ook niet moeten doen en hij antwoordde met 'mijn eerlijkheid siert mij'. En zo zal hij dus nog een tijdje single blijven.
Zet dit Kree in een beter daglicht, of ook nog niet?
Het gaat niet om het teruglezen. Het gaat er om dat hij zeer regelmatig binnen komt vallen en dan vraagt 'waar gaat het over?' maar nooit ingaat op het onderwerp, maar het alleen over zichzelf wil hebben. Lees 10 posts terug en je weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Topic gaat nou eenmaal snel, dit is niet de enige keer dat het veel teruglezen is me dunkt.
Okay..ja dat is niet altijd verstandig inderdaad, tenzij je de mazzel hebt dat je alleen maar over geweldige kwaliteiten beschikt maar dat is zelden het geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:37 schreef Sinji het volgende:
[..]
kree zit n hetzelfde schuitje, buiten het feit dat hij bij zijn ouders woont en bang is voor auto's (denk ik). Hij geeft wel aan altijd direct te zijn en houdt geen blad voor de mond.
Is ook niet erg, maar je kunt op zijn minst een paar posts teruglezen en daar op inhaken. Hij vertikt dat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Topic gaat nou eenmaal snel, dit is niet de enige keer dat het veel teruglezen is me dunkt.
Waar kun je die kopen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Niks wortelik ben lekker en kom in een mooie verpakking, kortom: een echte WK
Het in herhaling vallen + zielig doen + niet lezen (de posts, niet eens over teruglezen) + plaat voor zijn hoofd = irritatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aanzet van niks. Zoals ik het zie zijn dit gewoon een hoop opgekropte frustraties van jullie jegens hem en was dat een slap excuus om even lekker denigrerend te doen. Even zijn uitlokkingen met dat pedo gedoe terzijde, want daar begon het dus niet mee.
Sorryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Niks wortelik ben lekker en kom in een mooie verpakking, kortom: een echte WK
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay..ja dat is niet altijd verstandig inderdaad, tenzij je de mazzel hebt dat je alleen maar over geweldige kwaliteiten beschikt maar dat is zelden het geval.
Exact, tegen die vriend van mij zei ik precies hetzelfde: Je moet jezelf beter verkopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?
@ Strani:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Euhm mag ik nog even zeggen het volgende.
Jullie!!! beoordeelde me tot pedo niet mijzelf en het is ook niet zo.
Maar elke keer komt het er op terug omdat er posts worden gemaakt over die 15 jarige.
Of althans hints er naar toe.
Ik ga er gewoon op in omdat ik eerlijk wil zijn.
En dan ben ik weer degene die erover begint.
Beetje jammer hoor dit.
Maargoed ik kom gewoon terug want ik wordt hier niet om gebanned.
Dus leef er maar mee
Vorige topic begon je er zelf over, en dat was niet de eerste keer dat je er zomaar zelf over begon. Kan je het wel weer lekker ontkennen en afschuiven, maar het is gewoon terug te lezen dat jij daar de aanzet gaf. Wat er in het verleden over gepost is daargelaten, want daar ging het net niet over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Maar elke keer komt het er op terug omdat er posts worden gemaakt over die 15 jarige.
Beetje jammer hoor dit.
Dus leef er maar mee
Hey kree. Niet lullig hoor. Dit is puur om de kansen bij de vrouwen te verbeteren. Geloof het of niet maar dit is wel een factor in het versieren. Je doet het heel vaak fout. Dus denk er voortaan aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef kree het volgende:
Beetje jammer hoor dit.
Dus leef er maar mee
een hoop getrek en gezuig zonder dat iemand er van klaarkomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef Cactus1 het volgende:
@ Strani:
Voorbeeld van plaat voor zijn kop. Dingen uit zijn verband trekken, onlogische conclusies trekken en zuigen om reacties
Haha..tja daar heeft niemand wat aan inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een hoop getrek en gezuig zonder dat iemand er van klaarkomt
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Je koopt me niet, je komt me tegen. Omkopen kan met leuke looks en drank
Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:41 schreef Strani het volgende:
Cactus1 en WokkelKardinaal, wisten jullie dat jullie maar 90 accounts van elkaar af zitten? Dat schept toch een band.
Mooie vergelijking brahquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Vooral in het begin moet je jezelf verkopen. Je verkoopt toch ook geen stofzuiger door te zeggen dat de zak na 2 weken vol zit en dat de wieltjes de neiging hebben om af te breken bij ieder drempeltje?
Edit; ieder product heeft gebreken; het gaat erom dat de meerwaarde wordt gezien.
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het teruglezen. Het gaat er om dat hij zeer regelmatig binnen komt vallen en dan vraagt 'waar gaat het over?' maar nooit ingaat op het onderwerp, maar het alleen over zichzelf wil hebben. Lees 10 posts terug en je weet waar het over gaat.
Maar whatever, geen zin om het uit te leggen ook.
Iedereen viel al over hem heen op het moment dat hij vroeg wat er gaande was. Dat vind ik gewoon overdreven, dat is alles.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het in herhaling vallen + zielig doen + niet lezen (de posts, niet eens over teruglezen) + plaat voor zijn hoofd = irritatie.
Maar let's agree to disagree, geen zin om hier een hele post voor te typen verder.
Sure. kree, nog wat spannends beleefd?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.
Gelukkig heb jij wat beters te doen, zo te zienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind dat dat wel meevalt en is het zeker niet waard om rond dit tijdstip over te hebben en half van door het lint te gaan.
Ik weet niet hoor, maar ik heb niet echt wat anders te doen rond dit tijdstipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jullie ID nummers zijn maar 90 van elkaar verwijderdquote:
Net als dat apple haar producten ook niet verkoopt door te zeggen dat ze nergens compatable mee zijn, begin jij ook niet jezelf naar een dame te verkopen door te zeggen dat je autistisch bent of wat voor andere diagnose dan ook hebt. Je begint met het scheppen van een positieve band met elkaar. Geen wolkje aan de lucht in het begin... problemen en negativiteit komt allemaal later nog wel... als je elkaar beter kentquote:
Dit is mijn 2e accountquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:44 schreef Strani het volgende:
Jullie ID nummers zijn maar 90 van elkaar verwijderd
Jij bent zo'n 15 uur ouder op FOK! dan WK. Ja..dat valt me op.
Zoals ik al zei, dat was de aanzet om de verdere frustraties los te laten. Als hij nou eens zou lezen wat mensen als reactie geven en hij niet steeds dingen verdraait of overdrijft om zielig te kunnen doen was ik er in ieder geval niet zo lang op ingegaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iedereen viel al over hem heen op het moment dat hij vroeg wat er gaande was. Dat vind ik gewoon overdreven, dat is alles.
Wie was het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je rond 3:45 door een fokuser gebeld wordt, wat betekent dat dan?
tijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik post ook even een paar dingen, dat is hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij wat beters te doen, zo te zien
Aww da's jammer. Maar een vrouw met ervaring heeft ook z'n voordelen he. (Ik probeer er nog wat van te maken)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit is mijn 2e accountDus nu gaat de vlieger niet op..
Dan zijn we het eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja ik post ook even een paar dingen, dat is hetzelfde.
Booty-call... zonder twijfel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Leg uit?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:45 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Net als dat apple haar producten ook niet verkoopt door te zeggen dat ze nergens compatable mee zijn, begin jij ook niet jezelf naar een dame te verkopen door te zeggen dat je autistisch bent of wat voor andere diagnose dan ook hebt. Je begint met het scheppen van een positieve band met elkaar. Geen wolkje aan de lucht in het begin... problemen en negativiteit komt allemaal later nog wel... als je elkaar beter kent. Pas nadat je een iphone hebt gekocht merk je dat je eigenlijk weer gewoon afgezet bent.
Ik zie alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:46 schreef Strani het volgende:
Aww da's jammer. Maar een vrouw met ervaring heeft ook z'n voordelen he. (Ik probeer er nog wat van te maken)
Doet hij het weerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik wil niks met haar alleen een beetje chatten help haar nog wat met haar school.
Wat is daar mis mee?
Lees je überhaupt wel wat hij zegt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Ik wil niks met haar alleen een beetje chatten help haar nog wat met haar school.
Wat is daar mis mee?
Als je dit nog vaker doet ga ik huilen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Wat is daar mis mee?
Niet zo happen, was dat niet een keertje advies komende van jou?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Doet hij het weer![]()
Strawberry zeg er wat van
Huh? Ik heb het hier over het versieren van VROUWEN. Dus; wanneer je iemand ontmoet, waar dan ook, om te voorkomen dat je meteen afgewezen wordt... houdt het positief! Ik vind je namelijk hier vaak erg negatief en je voelt je vaak snel aangevallen. Dat moet je in het versieren altijd voorkomen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:47 schreef kree het volgende:
[..]
Leg uit?
Wat is daar mis mee?
Je maakt ons nogal nieuwsgierig.quote:
Helemaal niet. Hij is geen traan van je waard. Bewaar die maar voor leuke dingen zodat je kan huilen van blijdschapquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:48 schreef Lokasenna het volgende:
Als je dit nog vaker doet ga ik huilen hoor.
Of aan je Paiq contacten. Just sayin' just in casequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil me er verder niet bij betrekken maar ik geloof wel dat áls je toevallig een contact onderhoudt met 15-jarige meisjes, het verstandig is dat niet op een internetforum te delen, for the world and the AIVD.
Goede tipquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Hij is geen traan van je waard. Bewaar die maar voor leuke dingen zodat je kan huilen van blijdschap
Shit, daar gaan we weer. Maak je borst maar natquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil me er verder niet bij betrekken maar ik geloof wel dat áls je toevallig een contact onderhoudt met 15-jarige meisjes, het verstandig is dat niet op een internetforum te delen, for the world and the AIVD.
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Shit, daar gaan we weer. Maak je borst maar nat
Oh sorry! Maar verder interesseert het me ook weer niet zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Katwijk. Zon, zee en strand daarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh sorry! Maar verder interesseert het me ook weer niet zo.
Kree je woont toch niet in Groningen toevallig?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef kree het volgende:
Nou ik leg het nog 1 keer uit.
meisje van 15 kwam op msn via een bruiloft.
Daar heb ik leuk mee gepraat en dat doe ik nog steeds.
Paiq is een ander verhaal waar ik ook echt iemand zoek.
Is het nu duidelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*heeft geen borst; dus gooit maar een glasje water over de borst van Cactus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
retorische vraag meid, een blik was voldoendequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Verdorie, zo laat opblijven stond niet in de planning.![]()
Nou verpest een vakantie mijn ritme sowieso wel, maar het viel nog best mee tot vannacht.
Wie gaat er mee slapen?
Ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Nou verpest een vakantie mijn ritme sowieso wel, maar het viel nog best mee tot vannacht.
Wie gaat er mee slapen?
Meid waarom zou je slapen als onze liefde je ook energie kan geven?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Wie gaat er mee slapen?
Kom mee dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
retorische vraag meid, een blik was voldoende
En jij ook!quote:
Ik heb er 2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Axel1988 het volgende:
*heeft geen borst; dus gooit maar een glasje water over de borst van Cactus...
Ach, water is toch gratis.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er 2Nou wordt er 1 jaloers
De mijne zijn ook jaloers nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef kree het volgende:
haha wat is jullie probleem nou dan?
Wordt er maar op aangevallen elke keer.
Vertel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
*draait de tuinslang open.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mijne zijn ook jaloers nu.
Iets met verveling door slaapgebrek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef kree het volgende:
haha wat is jullie probleem nou dan?
Wordt er maar op aangevallen elke keer.
Vertel....
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat ik eindelijk een nacht-topic heb gevonden.. en dan nog eentje waarin vrouwen over hun eigen borsten praten.
Het is hier de hemel
Mijn witte t-shirt, wat doe je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
[..]
*draait de tuinslang open.....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Sinji het volgende:
[..]Plaat voor je kop,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitleg graagDo what you love, love what you do!
Wat ben jij schattig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat ik eindelijk een nacht-topic heb gevonden.. en dan nog eentje waarin vrouwen over hun eigen borsten praten.
Het is hier de hemel
Ik kom er nu aan!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn witte t-shirt, wat doe je.![]()
Okay slecht
Snel, trek 'm uit voordat er mogelijk toch nog wat zand bij zat en er vlekken op komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Okay slecht
Ik vroeg alleen wat het te betekenen heeft, wie het is doet er niet echt toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je maakt ons nogal nieuwsgierig.
Nu weet ik dat dat leuk is, maar ik ben toch benieuwd en van mening dat je het ons moet vertellen
Check, maar nu krijg ik het wel koud hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snel, trek 'm uit voordat er mogelijk toch nog wat zand bij zat en er vlekken op komen
"Ik ben wel wat gewend".... sprak hij op sarcastische toon....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay slecht
Girl.. I know what you did therequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Check, maar nu krijg ik het wel koud hoor.
Denk dat die wel iets beters te doen hebben. Over minder dan een jaar is ze legaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Oh ik weet het ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen wat het te betekenen heeft, wie het is doet er niet echt toe.
Maar ik weet het inmiddels al: luiheid. En hij wilde iets weten.
quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 03:59:46 ]
Goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed hè? Die heb ik gister het topic binnen gehosseld
Ik dronk cactus theequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:01 schreef Axel1988 het volgende:
Cactus... mag ik vragen hoe jij aan die nickname gekomen bent? Aan je doorweekte tieten te zien ben je minder waterschuw dan de doorsnee cactus. Je springt wel in het oog iig.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doorgaans val je makkelijker in slaap in je bed dan achter je laptop/pc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met verveling door slaapgebrek.
Maar ik lig al 7 uur in bedquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doorgaans val je makkelijker in slaap in je bed dan achter je laptop/pc.
poesjes dude... poesjes... de hints worden steeds minder verdekt... wij mannen denken veel te ver door.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Jazeker!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:03 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van katten
Valt me beetje tegen idd. Maargoed, als hij lekker getrokken is, dan snap ik dat je er zo van in extase raakt dat je er een nickname aan koppelt. Ik keek toevallig Beverly Hills Cop 3 toen ik dit account aanmaakte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dronk cactus theeHet is een minder spannend verhaal dan ik had willen hebben, sorry
Effe voor de duidelijkheid, ze heeft veel vriendjes en met mij wordt het niks, heb ik van het begin af aan gezegd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat die wel iets beters te doen hebben. Over minder dan een jaar is ze legaal.
Ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker!
Maar alsnog lig ik hier alleen.
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nog een uurtje dan moet je weer op; lang genoeg gelegen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:06 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik ben al onderweg
Tot zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet de afwas nog doen enzo, dus dat gaat waarschijnlijk ook gebeuren ja
Het is eigenlijk maar één bord met bestekquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Neem het volgende week mee naar eindhoven; mag je het in mijn vaatwasser zetten. Wel zo makkelijk.
Komt je vriend ook komende week trouwens?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is eigenlijk maar één bord met bestek
Ik stel me aan enzo.
Maar er moet nog wel veel worden opgeruimd en de was opgevouwen enzo voor ik om half 11 wegga, dus ik ga maar niet meer slapen.
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:13 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Komt je vriend ook komende week trouwens?
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Dus ik hoop dat jullie bestand zijn tegen de nodige klefheid die na twee weken hoogstwaarschijnlijk aanwezig zal zijn
What is it? Whatever the case, veel succesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:09 schreef Strani het volgende:
Ik ben nog aan het werk..of eigenlijk ben ik al uren aan het werk, in theorie. Maar ik moet er ook echt eens mee beginnen.
Anticipation is oozzing..quote:
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je een kamertje wil dan hoor ik het wel.... mijn huisgenoot is er toch nooit.
Dank jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
What is it? Whatever the case, veel succes
[..]
Anticipation is oozzing..
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We gaan daarna ook nog naar Newbies huis, en ik ga de trein naar huis missen
Maar wie weet, dan hoor je dat nog wel.
Ironisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.quote:
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wel vet; jullie zouden dan het tweede stelletje zijn dat seks heeft in zijn bed; terwijl hij zelf nog maagd is... hoe sarcastisch wil je het hebben!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Neem foto's van alle koppels die het in zijn kamer doen, terwijl ze een bordje omhoog houden met de tekst 'Wij hebben het in jouw bed gedaan. Nou jij nog!'
En dan voor z'n verjaardag een hele collage aan z'n muur hangen.
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank jeIk blijf ook nog hier in de tussentijd.
Ik werk voor een bedrijf dat sportdata levert, voornamelijk voetbal. Op dit moment moet ik een paar sportartikelen schrijven voor een klant. Maar de klant is Herbalife dus energie moet ik voldoende hebben.
Hij is geen maagd meer hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Drink je het ook letterlijk bij het schrijven? Method writing
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.quote:
Haha ja dat zou misschien beter zijn, anders komt het wel heel hard aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Fucking goed idee! Al vind ik dat dan weer wat gemeen... misschien gewoon blijven sparen totdat ie zelf neukt; en dan een gigantisch bord cadeau doen met al die foto's met mensen die hem voor waren daar....
Ik drink het wel voor jequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee, zou ik eigenlijk wel moeten doen. Binnenkort begin ik ook voor Red Bull trouwens, dan worden het helemaal vrolijke nachten
Oh okequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*zucht*.... ik heb het over mijn huisgenoot...degene die in zijn bed neuken hoeven geen maagd te zijn.
Ik volg je humor niet geloof ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:21 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja idd... vanaf 3 stelletjes is het pas sarcastisch... ben ik met je eens. Vanaf 5 stelletjes wordt het ronduit cynisch.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De gedachte aan dat bed brengt je nu al in verwarring?
Zo:quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha is goed, en dan mag jij me wakker houden met die energie.
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik volg je humor niet geloof ik.
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
En dat terwijl je alleen maar in discussie probeert te gaan! Je begint zelf nooit ergens over!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook bloedserieus... geen humor hier. Ik ben kree2! Waarom val je me altijd aan eigenlijk?
Ik breng haar wel met de Rikshawquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:26 schreef Axel1988 het volgende:
Sinji! Sleep jij money ook mee naar de meet volgende week... ik heb nog een mooi bed beschikbaar voor jullie. Het is voor een goed doel.
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha precies.
Altijd leuk om Russich te lezen.. Vecherinka blijkbaar.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Alvast excuses voor de blauwe oog en bloedneus
Komt Ruud Gullit erin voor?...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij toeval begin ik nu net aan een artikel over een Russisch voetbalteam trouwens.
later!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Greetings and salutations
Hugs and kisses xoxo @ money.. wat bekt die naam toch lekker
Truste! Doe de groeten aan m'n familie in Amsterdam he!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Was gezellig, maar nu ga ik echt pitten. Morgen naar Amsterdam. Zie nu al tegenop dat reizen, phuuhh. Zie jullie
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:33 schreef Sinji het volgende:
Jongens!
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welterusten
Niemand heeft meer iets te zeggen?
Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereel wel weg was. Waar wil je het over hebben?
Mooiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Nou ja, gelukkig heb ik msn nog en wel één contactpersoon die 's nachts online is.
Nee, jij bent het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:58 schreef Strani het volgende:
[..]
MooiDat zal ik wel zijn want ik heb ook MSN
quote:
Ik heb wel veel dubbelgangers danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat vreemd, dat meisje op mijn MSN beweert anders wel jou te zijn.
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel veel dubbelgangers dan
Waar ging het gesprek over volgens jou dan, Strani?
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat meisje wou het de hele tijd over seks hebben maar ik heb het gesprek inmiddels richting de politieke situatie in Namibië gestuurd.
Ze reageert al een tijdje niet meer.
Klopt het dat jij dit bent?
Dat is toch een Namibisch parlementslid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, mijn gesprek ging over Alan Turing.
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is toch een Namibisch parlementslid?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was een Engelse wiskundige die een belangrijke rol heeft gespeeld in het ontwikkelen van de 'bombes', een soort primitieve computers, waarmee de Engelsen in de tweede wereldoorlog de code van de Enigmamachines konden kraken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:33 schreef Newbie114 het volgende:
Nou jongens, jullie raden nooit wat ik net droomde. Verder ga ik het niet vertellen in het topic dus waarom ik dit zeg weet ik ook niet
Welterustenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:37 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Jup, jij wel.
Nu ga ik weer lekkertjes slapen.
Ja, want mijn vriendin vindt mij eigenlijk een klootzak. Maar goed, ze blijft maar bij mij vanwege de looks terwijl d'r zoveel goeduitziende jongens/mannen zijn die haar wel zien zitten. Ze heeft toch maar voor mij gekozen ondanks mijn nare karakter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.
Dat valt wel mee. Als ik daarop mijn onzekerheid zou moeten botvieren, kan ik dat beter IRL doen bij onzekere nerds in mijn omgeving. Dat is 't dus niet, als je een paar gesprekken leest vermoed ik dat jij ook wel moet lachen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.
Dat leer ik niet af bij personen die ik niet mag. Trouwens, dat gezeik van jou op Kree de hele nacht; dat getuigt van zelfvertrouwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
True, alhoewel die steken onder water en het gezuig nog wel afgeleerd mag worden.
Dat valt echt wel mee en als ik hier mensen uitlach doe ik dat vaak niet openlijk in het topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
mrk.n lacht bijna alle mensen hier uit, en soms heeft hij gelijk hoor, maar zijn manier is niet als enige goed. De dingen die jij in van die gesprekken zegt zeg je in het echt ook, dus het is juist goed om dit soort dingen te zeggen, dan leren ze je kennen
Tja, we zullen zien. Ik moet het allemaal nog ervaren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
Op internet is het altijd anders dan in het echt.
In het echt komen de echte karakters naar boven, alleen maar tekstberichtjes plaatsen is veel beperkter
Bovendien kun je elkaar echt zien, en dat vind ik wel wat prettiger
Je voelt je wel goed in dit topic, of niet? Ben benieuwd of je in real life ook zulke grapjes hebt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daar dient FOK! toch voor?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 08:12 schreef mrk.n het volgende:
Morgen. Ik verheug me steeds meer op de meet. Dan kan ik deze mensen eindelijk maar toch IRL uitlachen, word ik nog zelfverzekerder van.
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik voel liefde hier. Tis bijna net zo zuur als singles
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Singles is helemaal niet zuur, hoe kom je daar nou weer bij?
Godt vriendelijker tegen vrouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Godtje is inderdaad echt enorm vriendelijk altijd.
Oh ja tenzij ze een kut hebben.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
In singles zijn ze alleen maar aardig als zr wat je moeten
Whut?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Wat zou ik moeten van een andere Singlequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Seks, duh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zou ik moeten van een andere Single
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitchquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je moet er ook niet posten als Tijn of E_M er zijn.
Dank je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maak geen onderscheid tussen man en vrouw aangezien ik FOK! niet nodig heb om te scoren.
Ik maak een verschil tussen dom en slimme mensen. Jij zit duidelijk in de eerste groep. Dat bewijs je keer op keer en ook nu weer.
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.quote:
heerlijk tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef gewoonfaye het volgende:
Dan lurk ik op de verkeerde momenten, maar meestal zie ik een hoop gebitch
quote:
Jij begon er over. Actie > Reactiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.
Maar het kan me aan me reet roesten.
Met elkaar? Bah.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar hoef je niet noodzakelijkerwijs single voor te zijn, in een relatie kun je ook seks hebben.
Ja klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |