quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb er 2Nou wordt er 1 jaloers
*draait de tuinslang open.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De mijne zijn ook jaloers nu.
Iets met verveling door slaapgebrek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef kree het volgende:
haha wat is jullie probleem nou dan?
Wordt er maar op aangevallen elke keer.
Vertel....
Niks om je voor te schamenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat ik eindelijk een nacht-topic heb gevonden.. en dan nog eentje waarin vrouwen over hun eigen borsten praten.
Het is hier de hemel
Mijn witte t-shirt, wat doe je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
[..]
*draait de tuinslang open.....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Sinji het volgende:
[..]Plaat voor je kop,...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uitleg graagDo what you love, love what you do!
Wat ben jij schattig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:55 schreef Strani het volgende:
Ik ben zo blij dat ik eindelijk een nacht-topic heb gevonden.. en dan nog eentje waarin vrouwen over hun eigen borsten praten.
Het is hier de hemel
Ik kom er nu aan!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn witte t-shirt, wat doe je.![]()
Okay slecht
Snel, trek 'm uit voordat er mogelijk toch nog wat zand bij zat en er vlekken op komenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
Okay slecht
Ik vroeg alleen wat het te betekenen heeft, wie het is doet er niet echt toe.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je maakt ons nogal nieuwsgierig.
Nu weet ik dat dat leuk is, maar ik ben toch benieuwd en van mening dat je het ons moet vertellen
Check, maar nu krijg ik het wel koud hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Snel, trek 'm uit voordat er mogelijk toch nog wat zand bij zat en er vlekken op komen
"Ik ben wel wat gewend".... sprak hij op sarcastische toon....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Okay slecht
Girl.. I know what you did therequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Check, maar nu krijg ik het wel koud hoor.
Denk dat die wel iets beters te doen hebben. Over minder dan een jaar is ze legaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:50 schreef Strani het volgende:
Ik wil me er verder niet bij betrekken maar ik geloof wel dat áls je toevallig een contact onderhoudt met 15-jarige meisjes, het verstandig is dat niet op een internetforum te delen, for the world and the AIVD.
Oh ik weet het ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen wat het te betekenen heeft, wie het is doet er niet echt toe.
Maar ik weet het inmiddels al: luiheid. En hij wilde iets weten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2011 03:59:46 ]
Goed gedaan ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed hè? Die heb ik gister het topic binnen gehosseld
Ik dronk cactus theequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 04:01 schreef Axel1988 het volgende:
Cactus... mag ik vragen hoe jij aan die nickname gekomen bent? Aan je doorweekte tieten te zien ben je minder waterschuw dan de doorsnee cactus. Je springt wel in het oog iig.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]Je weet me wel te verleiden he.. plaatjes van kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doorgaans val je makkelijker in slaap in je bed dan achter je laptop/pc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met verveling door slaapgebrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |