SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Vannacht blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Op die fiets... damn; heb jij nou werkelijk altijd succes als je op stap gaat?
Same here, en nu is het klaar. Teveel druppels in de emmer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan de vorige keren. Hij heeft echt een plaat fiets voor zijn kop soms.
Je begon er zelf over, dat is de enige conclusie als ik teruglees, maar ik ben heel benieuwd wat je kan aanhalen om het tegendeel te bewijzen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
laat ik dit als laatste erover zeggen![]()
En lees terug hoe het ging
Volgende keer mag jij kree helpen, veel succes alvast!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Over soggen gesproken...volgens mij was ik bezig met een opdracht voor mijn studie.
You kids behave
Dag ik werd weer aangevallen om niks :Squote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Same here, en nu is het klaar. Teveel druppels in de emmer.
[..]
Je begon er zelf over, dat is de enige conclusie als ik teruglees, maar ik ben heel benieuwd wat je kan aanhalen om het tegendeel te bewijzen.
Het gaat over het pedo gedeelte, slimbo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
Dag ik werd weer aangevallen om niks :S
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat over het pedo gedeelte, slimbo.
Idd; kom maar eens in Eindhoven kijken. Ik heb hier al zeker 1 meid versierdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef Nairua het volgende:
Kree moet gewoon eens op de versiertoer met ervaren mensen, dan leert hij het vanzelf.
Volgende keer dat we meeten met bijna alle vrouwen die hij ooit zal tegenkomen moeten we maar weer eens onderstrepen waarom we hem op de blacklist houden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Boehoe arme knul, ze moeten ook altijd jou hebben hè? Die stomme rot vrouwen ook
Hey kree, je noemde net alle vrouwen raar en vaag. Flinke ammunitie duw je dan in de handen van de dames hier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
Lul niet, jij begon er zelf over.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!
Er was niks pedo aan en nog steeds niet trouwens.
Stop toch eens met dat onderwerp ALTIJD op te rakelen. Vorige keer ging ik al door het lint, ik ga er niet weer op in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:15 schreef kree het volgende:
Ik was niet degene die dat zei maar jullie!
Er was niks pedo aan en nog steeds niet trouwens.
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef Axel1988 het volgende:
Jij was toch Zwitserland in deze....?
Hoezo om niks? Je zeurt door en basht het vrouwelijk geslacht, en je begint bovendien keer op keer over dat pedoverhaal, en nu heb je de toorn van enkele posters over je afgeroepen, is dat moeilijk te begrijpen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:14 schreef kree het volgende:
[..]
En uiteindelijk vallen de duitsers je toch binnen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.
Daarom, gewoon eens gezellig meeten. Is toch weer iets anders dan een schermpje. Je mist nogal wat lichaamstaal op deze manier.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Axel1988 het volgende:
Idd; kom maar eens in Eindhoven kijken. Ik heb hier al zeker 1 meid versierd.... ik kan hem wel de kreepjes van het vak leren.
*proest*quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik kies ook geen partij. Laat iedereen in zijn/haar waarde. Iedereen doet z'n best, doet wat diegene denkt dat juist is, op zijn/haar eigen manier.
Effe het hele begin dan nog voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lul niet, jij begon er zelf over.
Nairua-land dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:17 schreef Axel1988 het volgende:
En uiteindelijk vallen de duitsers je toch binnen....
Nee, flikker op met je uitleg over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
Effe het hele begin dan nog voor de duidelijkheid.
Ik poste een logje (heb dit al 2 x ofzo gepost) over dat meisje en die maakte een beetje versieringspogingen die ik de hele tijd heb afgehouden.
En daarna chat ik nog steeds met haar.
Dat wordt hier als pedo beschouwd, zie plaatjes ed....
Raar toch?
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ik poste een logje (heb dit al 2 x ofzo gepost) over dat meisje en die maakte een beetje versieringspogingen die ik de hele tijd heb afgehouden.
Raar toch?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Raar toch?
Je bent nu verdorie zelf aanwezig in het topic, doe nou niet net alsof je nog niet door hebt waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:18 schreef kree het volgende:
[..]
Raar toch?
Hiervoor had niemand, maar dan ook niemand, het erover. Maar nee, jij moest er weer zo nodig over beginnen!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.
lol hahahaha
Lach erom jullie zijn wel grappig
Woensel!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:19 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een soort van bedevaartsoord in woensel-west ofnie?
Neeeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hey kree, je noemde net alle vrouwen raar en vaag. Flinke ammunitie duw je dan in de handen van de dames hier.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Op paiq heb ik het over, als een meid me niet wil.
Zeg dat dan gewoon, tip aan de vrouwen hier.
Schiet geen reed op met al die vage reacties van ik moet bellen naar bed blabla
Duidelijkheid moet er zijn.
Jullie vrouwen zijn toch geëmancipeerd inmiddels.....???
Dit dus exact.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef moneyfornothing het volgende:
Je bent nu verdorie zelf aanwezig in het topic, doe nou niet net alsof je nog niet door hebt waar het over gaat.
In het vorige topic was jij de eerste die over pedo's begon, en de enige die het aan jezelf koppelde.
Zie onderstaande quote.
Hiervoor had niemand, maar dan ook niemand, het erover. Maar nee, jij moest er weer zo nodig over beginnen!
Nee, jij bent zelf gewoon vaag en saai. Geëmancipeerde vrouwen moeten zo'n whiner als jou gewoon niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Het houdt me wel wakker zoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef Nairua het volgende:
Is het misschien een idee om gewoon te kappen over dat chatlog/pedo verhaal? Het is blijkbaar toch al duizend keer besproken.
Als die kree er dan ook eens zijn mond over zou houden, hij begint er zelf steeds over. Geen idee waarom trouwens, behalve om de aandacht dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef Nairua het volgende:
Is het misschien een idee om gewoon te kappen over dat chatlog/pedo verhaal? Het is blijkbaar toch al duizend keer besproken.
Jullie dit, jullie dat. Waarom doen jullie mij dit aan, boehoe. Waarom wil je eigenlijk nog vrouwen versieren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
Neeeeeee
Op wat voor vrouwen val jij eigenlijk Kree? Noem eens wat eigenschappen op die jij bijvoorbeeld belangrijk zou vinden bij een vrouw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:22 schreef kree het volgende:
Haha nou laat maar weer gaan mensen dit onderwerp.
Hahaha we komen er niet uit
Damn man.. sorry kree. Ik zie het met jou en vrouwen niet goed komen. Zie hier.. allemaal vrouwen die oorspronkelijk het beste met je voor hadden en zelfs met tips kwamen! Zelfs die heb je kunnen wegjagen als sympathisanten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeeee
Jij komt de olie brengen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:23 schreef Strani het volgende:
Goedenavond lieve mensen! Wie zijn we aan het afkraken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |