SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Liever niet eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet Newbie weer zien na twee hele weken, en sowieso lijkt Eindhoven me wel leuk
Ik hoop niet dat je veel bezwaar hebt tegen enige klefheid trouwens...
Ik weet wat je voeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
Morgen de dag. Ouders ontmoeten van meisjelief. Welke openingszin zal ik daar eens gebruiken? Die van m'n onderbroeken skip ik maar.
En van wie heeft -insert vriendinnetjes naam- haar geweldige bedkwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
Morgen de dag. Ouders ontmoeten van meisjelief. Welke openingszin zal ik daar eens gebruiken? Die van m'n onderbroeken skip ik maar.
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet wat je voelt![]()
Nu al nerveus voor woensdag. Ik heb al gehoord dat ze over me hadden gepraat enzo.
Idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.
Ik weet het niet hoor, maar waarschijnlijk niet door mij want ik zit in mijn tentamenweek danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk. Wat gaat er verder eigenlijk op die meet gebeuren? Was het nou een blowmeet ofzo
?
Jij denkt aan blowjobmeet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Nairua het volgende:
Blowmeet? Is dat wat ik denk wat het is of wat ik wil denken dat het is?
Ik heb gehoord waarover ze het haddenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.
"Ben ik de eerste deze week?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En van wie heeft -insert vriendinnetjes naam- haar geweldige bedkwaliteiten?
O dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zie wel als ik daar ben, ik ben wel in voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Nairua het volgende:
Blowmeet? Is dat wat ik denk wat het is of wat ik wil denken dat het is?
Nog handiger, kun je er alvast op anticiperen. Slechte dingen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehoord waarover ze het hadden
Vertel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehoord waarover ze het hadden
WWW?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef minibeer het volgende:
O dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zie wel als ik daar ben, ik ben wel in voor iets nieuws.
Whah, dat is echt een mooie opmerkingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Ben ik de eerste deze week?"![]()
Ik zou er zelf hard om lachen in ieder geval.
Niks mis met zelf lol hebben toch? Ik heb ooit een keer bij een 2e ontmoeting met de ouders van mijn ex een boek uit de kast getrokken wat ging over dat ieder mens een getal heeft. Van 0-9 en dan kon je zien of je matchte. Vervolgens ging ik vrolijk zitten oplezen dat die ouders totaal niet matchten en toen vroeg ik: en, klopt dat een beetje wat hier staat? De sfeer werd er niet veel beter op, maar ze vonden mij wel open en spontaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
"Ben ik de eerste deze week?"![]()
Ik zou er zelf hard om lachen in ieder geval.
Ja, nu ben ik dus nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige dingen vind zelfs ik genant
Houd je dat soort dingen bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Whah, dat is echt een mooie opmerking. Staat genoteerd voor future use
.
Howww... wat mis ik?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
True story. Oja ik ga woensdag denk ik wel naar ehvJij gaat ook dus?
Ik bestelde iets op internetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:28 schreef Nairua het volgende:
[..]
Toe?
Anders kan ik het ook niet ontkrachten.
Al zou ik het willen, ik ben zo'n chaoot dat ik het niet zou kunnenquote:
Nummerologie? Ben ik jouw ex?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
Niks mis met zelf lol hebben toch? Ik heb ooit een keer bij een 2e ontmoeting met de ouders van mijn ex een boek uit de kast getrokken wat ging over dat ieder mens een getal heeft. Van 0-9 en dan kon je zien of je matchte. Vervolgens ging ik vrolijk zitten oplezen dat die ouders totaal niet matchten en toen vroeg ik: en, klopt dat een beetje wat hier staat? De sfeer werd er niet veel beter op, maar ze vonden mij wel open en spontaan
Was van een ander topic, maar toevallig posten Tijn en Newbie en ik daar ook inquote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hebben je ouders die in hun kast staan?
Uhm; wacht... dus jullie gaan een bandje oprichten/ergens optreden in eindhoven as. woensdag ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse?
Maar ik ga ook niet bij de band, ik kom om iedereen te meeten
Ik moet het nog zien, dat die band wat wordt. Niet om iemand te dissen, maar er zit veel werk in en niet iedereen woont dicht bij elkaar, dus ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse?
Maar ik ga ook niet bij de band, ik kom om iedereen te meeten
Je zal wel gelijk hebben, anders zaten we hier niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Vond ik best grappig om te lezen. Maar ik weet 100% zeker dat je mijn ex niet bent
LARP kostuums?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie keer raden wat voor genante dingen ik zou kunnen bestellen
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, dat die band wat wordt. Niet om iemand te dissen, maar er zit veel werk in en niet iedereen woont dicht bij elkaar, dus ik moet het nog zien.
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nouja, de mensen die in dat bandje willen gaan meeten, en verder gaat er dacht ik niets gespeeld worden, dus het is nu een gewone meet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Uhm; wacht... dus jullie gaan een bandje oprichten/ergens optreden in eindhoven as. woensdag ofzo?
Doe es liev...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)
Zeg gewoon wat je te vertellen hebt of hou je mond.
Dat zijn er 4, je speelt vals.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!
Datte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Axel1988 het volgende:
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwd.
Je kan slecht tegen nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)
Zeg gewoon wat je te vertellen hebt of hou je mond.
Moet je doen ja. Is leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwd.
En waarom weten die ouders van hem dat soort dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!
Ik ben lief, maar ik vind dit gedrag verschrikkelijk. Je hebt mijn aandacht wel, maar niet als je zo doet. Tevens is dit de 2e keer al, net in vorige topic ook al. Irritante gewoontes kun je best aflerenquote:
Broertjes ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom weten die ouders van hem dat soort dingen?
Voor d'r vriendje voor als zij weer eens niet wil?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.
True, maar niet iedereen heeft dezelfde visie. Maar ik hou nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben lief, maar ik vind dit gedrag verschrikkelijk. Je hebt mijn aandacht wel, maar niet als je zo doet. Tevens is dit de 2e keer al, net in vorige topic ook al. Irritante gewoontes kun je best afleren
Zegt verder niks over dat ik Loka niet lief vind, maar dit stoort me mateloos.
Zal niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Voor d'r vriendje voor als zij weer eens niet wil?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.
WTF.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Kennen jullie Kees ook dan?
[ Gruwelijk%20nat!]afbeelding ]
Ik zie hem wel eens voorbijkomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Bohhh, die Spaanse? Man man, ja die was wel nat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kent Kees-Kankerkachel nou niequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom deelt hij het dan met zijn broertjes?
Ik woon in je hart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
Je woont in Woensel en kent Kees Kanker Kachel niet? Ga je schamen
Reageer es!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeil
Dan maakt het eigenlijk ook niet uit dat zijn ouders het weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeil
Nee klopt. Ze vonden het toch alleen maar grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maakt het eigenlijk ook niet uit dat zijn ouders het weten.
Maar waar hebben we het nu over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze vonden het toch alleen maar grappig.
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben overal. Ik ben de onzichtbare lijm. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
In welk stukje dan? Want hij is nogal verbrijzeld
Dat is mooi, hoef je je daar niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ey!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:44 schreef Axel1988 het volgende:
In je fobo staat dat je in Antwerpen woont... geen wonder.
Een stripper dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je, als ik een vriendje heb dat ik maar een keer in de week zie
Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Nairua het volgende:
Ik ben overal. Ik ben de onzichtbare lijm. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een webcam had ik al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef Nairua het volgende:
[..]
Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Zou je het met Sam kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.
Same herequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Axel1988 het volgende:
*kijkt filmpje kees-kanker-kachel.... was alweer vergeten hoe erg het eigenlijk was...
Je bedoelt het accent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Axel1988 het volgende:
*kijkt filmpje kees-kanker-kachel.... was alweer vergeten hoe erg het eigenlijk was...
Ben jij zo'n mini dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Eventueel met een keukentrapje, vast wel.
Ach, het went. Ik mis mijn vriend zelf dan altijd een stuk meer dan de seks, heb er amper behoefte aan als hij niet in de buurt is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik vind een week best lang hoor.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik vind een week best lang hoor.
Geen seks hebben went idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach, het went. Ik mis mijn vriend zelf dan altijd een stuk meer dan de seks, heb er amper behoefte aan als hij niet in de buurt is.
Welk accent? Ik ben blij om eindelijk eens iets op tv te zien van mensen die geen accent hebben. Altijd maar die kut hollanders die niet eens een woord normaal uit kunnen spreken.quote:
Ik heb het niet gekeken eigenlijkquote:
Mini dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is mini? Hij is in ieder geval lang zat volgens mij.![]()
Ik ben 1.68m ofzo trouwens.
*vanavond heeft ze een afsrpaak met billy; EEN van haar SEKSVRIENDJES.... en toen heb ik weggeklikt...quote:
Lange mannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is mini? Hij is in ieder geval lang zat volgens mij.![]()
Ik ben 1.68m ofzo trouwens.
Idd. Daarom had ik hem juist gekeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
Ik heb het niet gekeken eigenlijkHet stond in de suggesties bij Kees Kankerkachel en het was relevant, dus heb em gepost.
Daar ben ik nu ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*vanavond heeft ze een afsrpaak met billy; EEN van haar SEKSVRIENDJES.... en toen heb ik weggeklikt...
Doe gewoon je hakken aan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:54 schreef moneyfornothing het volgende:
Als 2 cm onder het gemiddelde al mini is, dan wel ja.
Ik mis hem ook stukken meer dan seks hoor... Ik vind het ook gewoon rot om niet even bij hem te kunnen zijn, gewoon even bij hem te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ach, het went. Ik mis mijn vriend zelf dan altijd een stuk meer dan de seks, heb er amper behoefte aan als hij niet in de buurt is.
En in klimmen en aan hangen en je een klein meisje bij voelenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:55 schreef moneyfornothing het volgende:
Ja.![]()
Mijne is ook heel lang, kan ik altijd mooi mijn hakken aan.
Wel grappig dat je qua seks een rupsje nooit genoeg bent, terwijl je met andere dingen erg snel overprikkeld bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mis hem ook stukken meer dan seks hoor... Ik vind het ook gewoon rot om niet even bij hem te kunnen zijn, gewoon even bij hem te kunnen zijn.
Maar mijn libido is daarnaast gewoon te hoog, dat staat er vrij los van, dat was altijd al zo
Grote sterke armen om je heen, opgetild worden en naar bed gedragen, iemand die met je kan gooien, op je tenen staan voor een kusje.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En in klimmen en aan hangen en je een klein meisje bij voelen
Seks kan ook een goede manier zijn om te vluchten voor je gevoel hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:58 schreef moneyfornothing het volgende:
Wel grappig dat je qua seks een rupsje nooit genoeg bent, terwijl je met andere dingen erg snel overprikkeld bent.
Jaaaaaaa, wanneer mocht ik hem nou ook alweer versieren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:59 schreef moneyfornothing het volgende:
Grote sterke armen om je heen, opgetild worden en naar bed gedragen, iemand die met je kan gooien, op je tenen staan voor een kusje.
Ik had moeite met stijf worden... te weinig hormonen ofzo....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Seks kan ook een goede manier zijn om te vluchten voor je gevoel hè?Continu die high van hormonen die vrij komen kunnen verslavend werken.
Ik kan dat nu ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Grote sterke armen om je heen, opgetild worden en naar bed gedragen, iemand die met je kan gooien, op je tenen staan voor een kusje.
Ik geloof het meteen, kan me toch al niets voorstellen bij het overprikkeld raken van veel dingen enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Seks kan ook een goede manier zijn om te vluchten voor je gevoel hè?Continu die high van hormonen die vrij komen kunnen verslavend werken.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef Axel1988 het volgende:
Ik had moeite met stijf worden... te weinig hormonen ofzo....
Weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, wanneer mocht ik hem nou ook alweer versieren?
Iets met afreageren denk ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel grappig dat je qua seks een rupsje nooit genoeg bent, terwijl je met andere dingen erg snel overprikkeld bent.
Laat maar doorkomen, ik heb wel een schaar en een scheermes voor 'mquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:01 schreef moneyfornothing het volgende:
Weet ik niet meer.![]()
Misschien als hij lang haar heeft en een baard als hij terug komt van een uitzending?
Heerlijk soms die eerlijkheid van mensenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef Axel1988 het volgende:
Ik had moeite met stijf worden... te weinig hormonen ofzo....
ja, fucked up he... heb je 12 jaar lang gemiddeld 3x per dag afgetrokken; en dan kun je een keer echt neuken en dan weigert je gearquote:
Internet; who gives a fuck...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
Heerlijk soms die eerlijkheid van mensen
Misschien waren het gewoon de zenuwenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Axel1988 het volgende:
ja, fucked up he... heb je 12 jaar lang gemiddeld 3x per dag afgetrokken; en dan kun je een keer echt neuken en dan weigert je gear(al ging het de eerste keer wel prima hoor). Ik heb daarom nu ook een volledig porno- en aftrekverbod om mezelf weer te leren opgewonden te raken van normale seksuele prikkels. sick....
Vooral voor de hetero, visuele denkers.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
Mijnes is volgens mij langer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan dat nu ook
Maar ik ben ook klein, dan is het niet moeilijk.
Ik was niet zenuwachtig eigenlijk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien waren het gewoon de zenuwen
Oh, daarom verbieden sommige mensen zichzelf porno te kijken en te masturberen, kon me er eigenlijk al niets bij voorstellen. Maar dit klinkt logisch.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ja, fucked up he... heb je 12 jaar lang gemiddeld 3x per dag afgetrokken; en dan kun je een keer echt neuken en dan weigert je gear(al ging het de eerste keer wel prima hoor). Ik heb daarom nu ook een volledig porno- en aftrekverbod om mezelf weer te leren opgewonden te raken van normale seksuele prikkels. sick....
Ja, je kunt wat dat betreft beter zo vroeg mogelijk met seks beginnenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, daarom verbieden sommige mensen zichzelf porno te kijken en te masturberen, kon me er eigenlijk al niets bij voorstellen. Maar dit klinkt logisch.
Denk het wel dan, maar 30 cm verschil is genoeg voor mij hoor, anders gaat mijn nek het nog minder leuk vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijnes is volgens mij langer.
Als zijn haar weer kort is moet ik hem wel weer terug hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen, ik heb wel een schaar en een scheermes voor 'm
[..]
Misschien onbewust. Net zoiets als vaginisme.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:04 schreef Axel1988 het volgende:
Ik was niet zenuwachtig eigenlijk....
Deal, zal 'm fris geschoren en mooi weer bij je afleverenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:05 schreef moneyfornothing het volgende:
Als zijn haar weer kort is moet ik hem wel weer terug hoor.
Maar je piemel wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:04 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik was niet zenuwachtig eigenlijk....
Goede deal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deal, zal 'm fris geschoren en mooi weer bij je afleveren
Ik weet zeker dat ik niet stop in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, je kunt wat dat betreft beter zo vroeg mogelijk met seks beginnen.
Ik schrok er ook een beetje van toen ik afgetrokken werd, zo geil vond ik het eigenlijk nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Idd... normaal ga je juist heel erg fantaseren en sluit je je van de buitenwereld af... en nu moet je je juist op de buitenwereld focussen... groot verschil!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van toen ik afgetrokken werd, zo geil vond ik het eigenlijk niet
De meeste mannen doen hun best welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, je kunt wat dat betreft beter zo vroeg mogelijk met seks beginnen.
Het is meer het idee dat iemand anders het doet waarschijnlijk, zelf kun je het toch sowieso beter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik schrok er ook een beetje van toen ik afgetrokken werd, zo geil vond ik het eigenlijk niet
Ik weet niet hoe lang je bent, was ook niet serieus verder. Mja anders bukt hij maar wat meer hoor. Ik kom al een heel end met 12cm hakken, maar daar doe jij niet aan denk ik?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het wel dan, maar 30 cm verschil is genoeg voor mij hoor, anders gaat mijn nek het nog minder leuk vinden
Die moet niet zeuren; anders krijgt ie volgende keer een shot viagra... kloteding... Ik geloof er trouwens niet echt in dat je onderbewust zenuwachtig kunt zijn...quote:
1.65 en 1.95 meter, vind het wel leuk staan zo eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, was ook niet serieus verder. Mja anders bukt hij maar wat meer hoor. Ik kom al een heel end met 12cm hakken, maar daar doe jij niet aan denk ik?
Tsja, het is dat of je wordt niet geil van haar. Ik denk in ieder geval niet dat het aan hormonen ligt als je wel 3x per dag met jezelf bezig kan zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die moet niet zeuren; anders krijgt ie volgende keer een shot viagra... kloteding... Ik geloof er trouwens niet echt in dat je onderbewust zenuwachtig kunt zijn...
Lol; neem je foto samen en zie je jou voorhoofd en zijn kinquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1.65 en 1.95 meter, vind het wel leuk staan zo eigenlijk
Je moet een vriendschappelijke band met je piem0l onderhouden! Geen wonder dat ie niet meewerkte...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:09 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die moet niet zeuren; anders krijgt ie volgende keer een shot viagra... kloteding... Ik geloof er trouwens niet echt in dat je onderbewust zenuwachtig kunt zijn...
Is ook cute, maar ik vind het zelf altijd wel leuk om gewoon lang(er) te zijn met hoge hakken, bijkomend voordeel is dat hij dan nog steeds een stuk langer is en ik kan er ook nog makkelijker bij. Plus dat het gewoon sexy staat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
1.65 en 1.95 meter, vind het wel leuk staan zo eigenlijk
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Je moet een vriendschappelijke band met je piem0l onderhouden! Geen wonder dat ie niet meewerkte...
Dit was met iedere andere meid net zo goed gebeurd... geen twijfel overquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef moneyfornothing het volgende:
Tsja, het is dat of je wordt niet geil van haar.
Ik hou het dan ook op onbewuste eerste keer spanning.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dit was met iedere andere meid net zo goed gebeurd... geen twijfel over
Jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:11 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; neem je foto samen en zie je jou voorhoofd en zijn kin
Op wat voor lengte val jij bij een vrouw?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:18 schreef kree het volgende:
niet meegelezen, maar zonder alles terug te lezen.
Gaat het nog ergens over?
Waarom lees je niet gewoon eens terug, ipv elke keer te vragen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:18 schreef kree het volgende:
niet meegelezen, maar zonder alles terug te lezen.
Gaat het nog ergens over?
Niet echt een issue voor mij. Ik ben zelf klein; dus ik val voor de meeste vrouwen automatisch af. Ik vind het zelf prettig als ze niet veel groter zijn; dus ik vind eigenlijk alles tot 1.75 ofzo wel prima.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja
Op wat voor lengte val jij bij een vrouw? Vergelijkbaar met die van jezelf?
Beetje gelijk denk is optimaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op wat voor lengte val jij bij een vrouw?
Omdat het topic te hard gaat, moet ik echt 100 posts terug gaan lezenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom lees je niet gewoon eens terug, ipv elke keer te vragen waar het over gaat.
Ehm nee, lees gewoon de huidige pagina.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat het topic te hard gaat, moet ik echt 100 posts terug gaan lezen
Gewoon laatste pagina lezen en dan snap je ook wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef kree het volgende:
Omdat het topic te hard gaat, moet ik echt 100 posts terug gaan lezen
Ja ik ben luiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm nee, lees gewoon de huidige pagina.
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef minibeer het volgende:
kenker, net de foto's van examenreis gekeken, voel me nu echt lonely
Die is er nu niet eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben lui
Effe een korte hint is goed genoeg, heb al zat voorbij zien komen waar ik niet eens de moeite voor wil nemen om terug te lezen (flepke) ed
Die is het hele topic al niet online hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
Ja ik ben lui
Effe een korte hint is goed genoeg, heb al zat voorbij zien komen waar ik niet eens de moeite voor wil nemen om terug te lezen (flepke) ed
Effe lezen is goed genoeg, als je het toch zo graag wil weten allemaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben lui
Ja weet ik.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is er nu niet eens
Kijk eerst voor je wat vraagt kree.
Tsja, kut, dat soort dingen. Aan de andere kant: dat je dat voelt geeft wel aan dat je leuke tijden met hem hebt beleefdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoor
Geen wonder dat die paiq gesprekken niet lopen als je perse iets nodig hebt om op in te haken. Kom anders een keer zelf ergens mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik.....
Nouja laat maar gaan
Maar het is makkelijker als er effe iets korts is waar ik op kan inhaken
Doe dan eens moeite man. Of je komt binnen met de vraag: 'Waar gaat het over' of je komt binnen met een opmerking over je paiq-chats en stelt een vraag waar mensen dan de moeite doen om op reageren en jij niet eens meer op reageert of je komt binnen met "ik las mijn naam, wat is er?".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:24 schreef kree het volgende:
Ja weet ik.....
Nouja laat maar gaan
Maar het is makkelijker als er effe iets korts is waar ik op kan inhaken
Ja... veranderingen enzo... ik heb altijd met iets ouderejaars opgetrokken en die zijn nu nagenoeg allemaal afgestudeerd. En dan zie je ze allemaal wegtrekken; samen gaan wonen; veel geld verdienen en vooral weinig leuke dingen meer doen met vrienden na het werk...quote:
haha aanvallen, paiq loopt wel opzich hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen wonder dat die paiq gesprekken niet lopen als je perse iets nodig hebt om op in te haken. Kom anders een keer zelf ergens mee.
Nou ja, daar zal ik waarschijnlijk nooit last van hebben. De meeste vrienden die ik nu heb spreek ik ook meestal alleen via telefoon/internet omdat ze toch al te ver bij me vandaan woonden, ds als ik zou verhuizen, zou er weinig veranderen voor anderen. Heeft het toch nog een voordeel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoor
Niks aanvallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
haha aanvallen, paiq loopt wel opzich hoor.
Maar als ik hier wel eens kom dan zijn er 2 topics doorheen, ga echt niet 600 posts doorlezen
Naar wat ik lees zijn het oppervlakkige gesprekken waarin je geen initiatief neemt tot het kiezen van een leuk of grappig onderwerp. Ik denk dat je alleen saaie standaard vrouwen aantrekt zo, maar waarschijnlijk past dat ook wel bij je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Maar als ik hier wel eens kom dan zijn er 2 topics doorheen, ga echt niet 600 posts doorlezen
haa beetje lullige reactie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe dan eens moeite man. Of je komt binnen met de vraag: 'Waar gaat het over' of je komt binnen met een opmerking over je paiq-chats en stelt een vraag waar mensen dan de moeite doen om op reageren en jij niet eens meer op reageert of je komt binnen met "ik las mijn naam, wat is er?".
haa, een beetje de waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef kree het volgende:
haa beetje lullige reactie.
Ik scroll die topics snel door omdat ik niet alles ga lezen.
ik kom mijn naam tegen, nou mag ik toch wel vragen waarom het ging zonder dat ik het zelf allemaal moet uitzoeken?
Kost iemand die ermee bezig is geweest 2 regels typen en mij 10 minuten uitzoeken tussen alle andere reacties.
Wie weetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar wat ik lees zijn het oppervlakkige gesprekken waarin je geen initiatief neemt tot het kiezen van een leuk of grappig onderwerp. Ik denk dat je alleen saaie standaard vrouwen aantrekt zo, maar waarschijnlijk past dat ook wel bij je.
Hoef je ook niet te verwachten; totdat ze overtuigd zijn dat je leuk bent en dan is alles opeens anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet
Maar kan nou niet zeggen dat die vrouwen met een hoop initiatief kwamen.
Dat hoeven ze ook heel niet, ze hebben waarschijnlijk matches zat. Jij daarentegen niet, dus je zal er toch wel wat voor moeten doen als je er iets uit wil halen. Ze gaan je echt niet instant leuk vinden omdat jij een 'hoi hoe is het' ertegenaan gooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet
Maar kan nou niet zeggen dat die vrouwen met een hoop initiatief kwamen.
Ja iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te verwachten; totdat ze overtuigd zijn dat je leuk bent en dan is alles opeens anders.
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
haa beetje lullige reactie.
Ik scroll die topics snel door omdat ik niet alles ga lezen.
ik kom mijn naam tegen, nou mag ik toch wel vragen waarom het ging zonder dat ik het zelf allemaal moet uitzoeken?
Kost iemand die ermee bezig is geweest 2 regels typen en mij 10 minuten uitzoeken tussen alle andere reacties.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
Verdomme zeg kunnen die wijven niet zelf eens wat bedenken.
nouja zal het internet zijn.
Op een gegeven moment heb ik ook wel alles verteld wat ik weet of wilde vertellen..
Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Nouja ik zit steeds maar dingen te bedenken om te vertellen.
Reactie
haaha
leuk
ja zou ik eens moeten doen
blabla etc
-----------------
Op een gegeven moment heb ik ook wel alles verteld wat ik weet of wilde vertellen..
10 min is niet overdreven als je kijkt hoe hard dit topic gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.
Ik heb ff met die meid die ik gemeet had van paiq op haar account gekeken; ze had serieus 131 contacten... en ze was pas een maand lid. Ja, als vrouw heb je gewoon veel meer contacten op paiq dan als man. Je moet iets verzinnen om op te vallen tussen de massa.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat hoeven ze ook heel niet, ze hebben waarschijnlijk matches zat. Jij daarentegen niet, dus je zal er toch wel wat voor moeten doen als je er iets uit wil halen. Ze gaan je echt niet instant leuk vinden omdat jij een 'hoi hoe is het' ertegenaan gooit.
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.quote:
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:34 schreef moneyfornothing het volgende:
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.
Wat zijn grappige dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.
Neuh heb leuke gesprekken maar ik wil zeggen dat die vooral vanuit mij komen dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt niet zo uitgebreid. Ik denk niet dat ze het leuk vinden eigenlijk, je moet grappigere dingen vertellen.
Dat je een cactus niet vaak water hoeft te geven.... en dat je van zon houdt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?
Wat voor moeite? Ik zie echt geen bijzondere vragen in de stukjes die je post. Je valt gewoon niet op en bent saai voor ze, het ligt dan echt niet alleen aan hen dat ze geen zin hebben om verder op je in te gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.
Precies mijn punt dus/
Misschien zijn ze dan al ergens op afgeknapt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Reactie
haaha
leuk
blabla etc
-----------------
That's life. Ik denk dat het een beetje traditioneel zo bepaald is: vrouwen hebben meer een beoordelende rol in het verleiden, want de mannen komen toch wel op ze af. Ofzoiets.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd
Reactie
haaha
leuk
blabla etc
-----------------
Bijvoorbeeld over die schapen, wat je zelf al had bedacht toen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey MliG... hoe is het nog met jou?
Verhalen over macaronieschaaltjes, maar dan niet op een onzekere, zelfhatende manier vertellen.quote:
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld over die schapen, wat je zelf al had bedacht toen.
Ze gaven toen antwoord en vertelden dingen, bij kree zeggen ze alleen maar 'jaa' en 'leuk'.
Nee sukkel, het sloeg op dat je eerst doet alsof het goed loopt om daarna te gaan zeiken. Het loopt voor geen meter op paiq, dus doe niet alsof het wel loopt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef kree het volgende:
Wat er klopt is dat het alleen nog loopt vanuit mijn kant omdat ik moeite blijf doen.
Precies mijn punt dus/
En maak er soms maar 'een vriend' van ipv 'ik'quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verhalen over macaronieschaaltjes, maar dan niet op een onzekere, zelfhatende manier vertellen.
Nou nou nou, haha brand me effe af.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit idd, het draait altijd en alleen maar om Kree. Wat weet je eigenlijk van ons?
Wat? Waar lachte hij dan precies om?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mrkn lachte dat uit alsof dat niet moet, en hij is iemand die wel meisjes kan krijgen.
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
mrk.n lacht bijna alle mensen hier uit, en soms heeft hij gelijk hoor, maar zijn manier is niet als enige goed. De dingen die jij in van die gesprekken zegt zeg je in het echt ook, dus het is juist goed om dit soort dingen te zeggen, dan leren ze je kennenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Oh boo fucking hoo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nou nou, haha brand me effe af.
Ik heb hier chat logjes ge pm't en het merendeel gaf aan dat ik het goed aanpakte.
Dus het ligt echt niet alleen aan mij, maar aan de verhouding vrouwen/mannen op die sites.
Beetje jammer dat ik nou weer zo wordt afgevallen
True, alhoewel die steken onder water en het gezuig nog wel afgeleerd mag worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mrk.n is een onzeker persoon die zijn onzekerheid moet maskeren door andere mensen te kleineren. Al moet ik zeggen dat hij er erg op vooruit is gegaan de laatste tijd.
Ze valt je niet aan. Ze geeft je een hint. De hint dat er niet alleen vrouwen op paiq zitten; maar ook op andere platforms.... waarom keer je die allemaal digitaal de rug toe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hier chat logjes ge pm't en het merendeel gaf aan dat ik het goed aanpakte.
Dus het ligt echt niet alleen aan mij, maar aan de verhouding vrouwen/mannen op die sites.
Grappig dat je een vraag van mij wat je van ons weet beantwoord met weer iets over jezelf. Misschien ligt daar het hele probleem van communiceren met jou? Ik word er ook niet enthousiast van. Misschien moet je eens iets doen met de feedback hier, ipv huilen dat je wordt afgevallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef kree het volgende:
hierquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat? Waar lachte hij dan precies om?
lachte hij om:quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef mrk.n het volgende:
Paiq, volgens mij had niemand die conversaties van mlig gelezen met vrouwen van paiq. Ik heb me doodgelachen.
ik weet niet zoveel grappige dingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat betekent het als een meisje veel hihihi zegt?
ik heb zon paiq gesprek gehad:
[ http://img684.imageshack.us/img684/6716/o43d05a628802b4ff0.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img196.imageshack.us/img196/1397/o43d05a628802b4ff1.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img84.imageshack.us/img84/5364/o43d05a628802b4ff2.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img217.imageshack.us/img217/2272/o43d05a628802b4ff3.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img684.imageshack.us/img684/6366/od43a822cb9ac6ec00.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img819.imageshack.us/img819/6177/od43a822cb9ac6ec01.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img69.imageshack.us/img69/2733/od43a822cb9ac6ec02.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img716.imageshack.us/img716/4199/od43a822cb9ac6ec03.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img821.imageshack.us/img821/3254/o6aa3f5d00b0755f20.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img802.imageshack.us/img802/9233/o6aa3f5d00b0755f21.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zou er graag veel over willen weten, ik heb geen idee wat ik tegen ze moet zeggen, en iedereen doet er ook maar mysterieus over.
oh en is dit goed?
http://img9.imageshack.us/img9/4905/charley1.jpg (copy/paste deze link)
http://img23.imageshack.us/img23/9427/charley2.jpg (copy/paste deze link)
feedback is gewenst
[..]
ja en toen 8 en een half jaar niets.(gratis dan).
jij kan ook naar een hoer misschien
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hey MliG... hoe is het nog met jou?
hetzelfde. dat weet ik niet.quote:
Nou er zitten leuke tussen hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze valt je niet aan. Ze geeft je een hint. De hint dat er niet alleen vrouwen op paiq zitten; maar ook op andere platforms.... waarom keer je die allemaal digitaal de rug toe?
Ik wacht op iemand die beide wil!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:43 schreef Cactus1 het volgende:
Niet alle meisjes zijn hetzelfde. De één valt op looks en de ander gaat voor een geweldige vent met humor.
Schenkstroop de 2e?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
Maar geeft weer wat aan over hoe vrouwen zijn
Nu vind ik je nog minder redelijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er zitten leuke tussen hoor.
Prima gesprek mee en dan hoor je niks meer, daar baal ik van.
Is het moeilijk voor vrouwen om te zeggen "het wordt niks met jou"
Blijkbaar wel, dan negeren ze je.
Nouja niet dat ik er echt mee zit want dat hele paiq was gewoon een probeersel van mij.
Denk niet dat ik daar iemand vindt.
Doe ik ook en het heeft ook geholpen om contact te maken via paiq dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Grappig dat je een vraag van mij wat je van ons weet beantwoord met weer iets over jezelf. Misschien ligt daar het hele probleem van communiceren met jou? Ik word er ook niet enthousiast van. Misschien moet je eens iets doen met de feedback hier, ipv huilen dat je wordt afgevallen.
Op paiq kun je net zo goed iemand treffen als elders... Op mijn datinglijstje is er in die zin totaal geen lijn op te trekken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
Nouja niet dat ik er echt mee zit want dat hele paiq was gewoon een probeersel van mij.
Vertel?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu vind ik je nog minder redelijk.
Miepert die je er bent.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon net als mannen; ze zoeken ook iemand waarbij ze zich gewoon lekker voelen. Voel jij je lekker bij iemand die zich snel aangevallen voelt? Voel jij je lekker bij iemand die zich constant negatief uitlaat over allerlei dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
Je zegt dat vrouwen vreemd zijn omdat ze kortaf op jouw saaie vragen reageren. Dat is gewoon onredelijk.quote:
Ik ben actief hoor, maar het wachten is op het tegenkomen van zo iemand.quote:
Truth.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef moneyfornothing het volgende:
maar jij bent blijkbaar gewoon niet interessant voor hen en springt er niet uit tussen de rest van hun contacten. In plaats van dat je daar wat aan doet schuif je het maar op hen af.
Neeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zegt dat vrouwen vreemd zijn omdat ze kortaf op jouw saaie vragen reageren. Dat is gewoon onredelijk.
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldigquote:
Zo hoort het ook te gaan. De standaard dingen komen vanzelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:55 schreef Axel1988 het volgende:
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldig.
Het is een soort regel/gewoonte dat als ze kortaf gaan doen, ze geen interesse hebben en dan hopen ze dat jij ze verwijdert of niet meer aanspreekt, anders is het gemeen, dat is volgens mij het idee erachter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee
Effe ook voor de rest van de reacties gelijk.
Als zo'n meid denkt je bent niks voor me.
Kunnen ze dat dan niet gelijk zeggen?
ipv te verwijderen of het te laten aanmodderen dat bedoelde ik.
Als ze zegt ik moet weg naar bed telefoon of weet ik veel wat.
Wat bedoelen ze ermee?
Zeg dan gewoon het lijkt me niks met jou...
Nou klaar ermee dan voor beide en duidelijk.
Wat snap jij dan niet aan een negeer/verwijder actie? Moeten ze het echt letterlijk voor je uitspellen dan, lijkt me niet hè aangezien je wel doorhebt dat het allemaal niet zo vlotjes verloopt. Je wint er echt helemaal niks mee, accepteer gewoon dat vrouwen dat soort dingen niet graag uitspreken. Want dat is zielug, en helemaal bij types als jij. Ik zou tenminste bang zijn dat jij zou gaan huilen als ik zoiets tegen je zou zeggen. En half anoniem op een datingsite is het vast nog makkelijker om het maar te laten gaan ipv het te benoemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee
Effe ook voor de rest van de reacties gelijk.
Wat bedoelen ze ermee?
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een soort regel/gewoonte dat als ze kortaf gaan doen, ze geen interesse hebben en dan hopen ze dat jij ze verwijdert of niet meer aanspreekt, anders is het gemeen, dat is volgens mij het idee erachter.
Vaker is het makkelijker voor hen het dood te laten bloeden, geen initiatief te nemen of je gewoonweg te verwijderen. That's the way it is, deal with it.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
Wat bedoelen ze ermee?
Ja, eerst de vreemde of niet voor de hand liggende gespreksonderwerpen om de aandacht vast te houden en daarna komt de informatie over iemands leven er vanzelf wel een keer tussendoor, dat moet je niet meteen vragen, maar pas als het gesprek ernaar is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldig.
Ik weet nog dat we van station naar de stad toenliepen... en ik vroeg... "hebben jullie een goede reis gehad?"..... "ja hoor... lang; maar we hebben ons vermaakt"..... "lang?... waar moest je vandaan komen dan?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook te gaan. De standaard dingen komen vanzelf wel.
Je bent zelf vaag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ok![]()
Raar ik ben meer directer maargoed zal man zijn of misschien mijzelf.
Al dat vage gedoe
Je bent niet direct. Je bent een zeur en je wil het liefst over jezelf praten en je voelt je snel aangevallen en gaat daardoor in de verdediging, dat heeft niks met directheid te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:58 schreef kree het volgende:
Ok![]()
Raar ik ben meer directer maargoed zal man zijn of misschien mijzelf.
Al dat vage gedoe
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.quote:
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent niet direct. Je bent een zeur en je wil het liefst over jezelf praten en je voelt je snel aangevallen en gaat daardoor in de verdediging, dat heeft niks met directheid te maken.
Ga niet vrouwen de schuld geven van jouw onkunnen pleasequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
Haha ja kom nou toch (knipoog)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.
Ik vind kree een beetje een griezelig type eigenlijk.
En wat gaan we daaraan doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.
Ik vind kree een beetje een griezelig type eigenlijk.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja kom nou toch (knipoog)
haha zo raar ben ik niet hoor kuuuussssss
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Dat is wel een heel positieve interpretatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze valt je niet aan. Ze geeft je een hint. De hint dat er niet alleen vrouwen op paiq zitten; maar ook op andere platforms.... waarom keer je die allemaal digitaal de rug toe?
Inderdaad, je bent zo ontzettend direct dat je hier moet komen vragen wat je als openingszin moet gebruiken. Lul toch niet zo dom man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef kree het volgende:
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga niet vrouwen de schuld geven van jouw onkunnen please. Niet zo galant.
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar open voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:En daarom draag ik meestal enkellaarsjes, wel de lengte maar niet de blote huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
Oh en ik schiet vaak uit pumps als ik ze wat langer aanheb.![]()
Ik zeg helemaal nergens dat je een pedo bent, dus begin er alsjeblieft niet over zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.
lol hahahaha
Lach erom jullie zijn wel grappig
[..]
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:Had je een date?... ik dacht dat je ging stappen?... wel lullig dat het zo afloopt; had je beter gegund man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone
[..]
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:Wat een gemiste kans! Je hand haar tere voetjes met liefde moeten verzorgen en dan van haar voet langzaam omhoog via haar been de rest moeten verzorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
Omdat die meid met niks kwam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent zo ontzettend direct dat je hier moet komen vragen wat je als openingszin moet gebruiken. Lul toch niet zo dom man.
Wat wil je horen/weten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:04 schreef Nairua het volgende:
Buiten kritiek op Kree, is er ook nog opbouwende kritiek/tips of is dat weer teveel gevraagd?
Ik ben gewoon goed met hintsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel een heel positieve interpretatie.
Niet deze onzin weer toch?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.
lol hahahaha
Lach erom jullie zijn wel grappig
Lees alle 300 voorgaande topics maar door. Kree luistert toch niet. Ik geef het op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:04 schreef Nairua het volgende:
Buiten kritiek op Kree, is er ook nog opbouwende kritiek/tips of is dat weer teveel gevraagd?
Het meeste over jou is dus blijkbaar totaal niet boeiend, dus ga naar buiten en beleef iets leuks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat die meid met niks kwam.
Ja moet toch wat, als ik al het meeste verteld heb, dacht misschien hebben jullie nog tips.
Maargoed bij die ging het gesprek goed en daar volgt nog wel wat op
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een gehaat op kree zeg, en om niks eigenlijk.
Ik sluit me maar aan bij kamp kree.
Oee, now it's on!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben scheidsrechter... Clean fight!... aaannddd.... GO!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vragen om een openingszin als je al een gesprek hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef kree het volgende:
Omdat die meid met niks kwam.
Ja moet toch wat, als ik al het meeste verteld heb, dacht misschien hebben jullie nog tips.
Maargoed bij die ging het gesprek goed en daar volgt nog wel wat op
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.quote:
*Fluit af.... gele kaart voor Cactus... gelieve niet steken onder de gordel dame!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom vragen om een openingszin als je al een gesprek hebt
Ze was een easy target, maar zelfs ik heb mijn principesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans! Je hand haar tere voetjes met liefde moeten verzorgen en dan van haar voet langzaam omhoog via haar been de rest moeten verzorgen.
Je start hem zelf opnieuw gast! Wat doe je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.
Ik gaf iets aan en daar werd op voort geborduurd (elke keer weer)
Pleur op man, als dat een steek onder de gordel is, dan wil je me niet in het echt meemaken. Slaat toch nergens op om een openingszin te vragen als je al een gesprek hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef Axel1988 het volgende:
*Fluit af.... gele kaart voor Cactus... gelieve niet steken onder de gordel dame!
Met zeer zeldzame uitzonderingen was jij altijd degene die het ter sprake bracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.
Ik gaf iets aan en daar werd op voort geborduurd (elke keer weer)
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je start hem zelf opnieuw gast! Wat doe je!
Niemand had het over pedo's, behalve jij, en jij bent ook de enige die het aan jou als persoon linkt. Lekker bezig jong.
Jij mag het veld verlaten.... wat ben jij een prikkelbaar type Cactusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pleur op man, als dat een steek onder de gordel is, dan wil je me niet in het echt meemaken. Slaat toch nergens op om een openingszin te vragen als je al een gesprek hebt?
I know right.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.
Op die fietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze was een easy target, maar zelfs ik heb mijn principes![]()
@ Axel
Op elk moment wanneer ik samen ben met een meid ben en we hebben mutual interest, dan noem ik dat een date
laat ik dit als laatste erover zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.
Schop ik jou met liefde er ook afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Axel1988 het volgende:
Jij mag het veld verlaten.... wat ben jij een prikkelbaar type Cactus... haha
Dit zeg je elke keer manquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
laat ik dit als laatste erover zeggen![]()
En lees terug hoe het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |