Gewoon laatste pagina lezen en dan snap je ook wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef kree het volgende:
Omdat het topic te hard gaat, moet ik echt 100 posts terug gaan lezen
Ja ik ben luiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ehm nee, lees gewoon de huidige pagina.
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:21 schreef minibeer het volgende:
kenker, net de foto's van examenreis gekeken, voel me nu echt lonely
Die is er nu niet eensquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben lui
Effe een korte hint is goed genoeg, heb al zat voorbij zien komen waar ik niet eens de moeite voor wil nemen om terug te lezen (flepke) ed
Die is het hele topic al niet online hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
Ja ik ben lui
Effe een korte hint is goed genoeg, heb al zat voorbij zien komen waar ik niet eens de moeite voor wil nemen om terug te lezen (flepke) ed
Effe lezen is goed genoeg, als je het toch zo graag wil weten allemaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben lui
Ja weet ik.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is er nu niet eens
Kijk eerst voor je wat vraagt kree.
Tsja, kut, dat soort dingen. Aan de andere kant: dat je dat voelt geeft wel aan dat je leuke tijden met hem hebt beleefdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoor
Geen wonder dat die paiq gesprekken niet lopen als je perse iets nodig hebt om op in te haken. Kom anders een keer zelf ergens mee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ja weet ik.....
Nouja laat maar gaan
Maar het is makkelijker als er effe iets korts is waar ik op kan inhaken
Doe dan eens moeite man. Of je komt binnen met de vraag: 'Waar gaat het over' of je komt binnen met een opmerking over je paiq-chats en stelt een vraag waar mensen dan de moeite doen om op reageren en jij niet eens meer op reageert of je komt binnen met "ik las mijn naam, wat is er?".quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:24 schreef kree het volgende:
Ja weet ik.....
Nouja laat maar gaan
Maar het is makkelijker als er effe iets korts is waar ik op kan inhaken
Ja... veranderingen enzo... ik heb altijd met iets ouderejaars opgetrokken en die zijn nu nagenoeg allemaal afgestudeerd. En dan zie je ze allemaal wegtrekken; samen gaan wonen; veel geld verdienen en vooral weinig leuke dingen meer doen met vrienden na het werk...quote:
haha aanvallen, paiq loopt wel opzich hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Geen wonder dat die paiq gesprekken niet lopen als je perse iets nodig hebt om op in te haken. Kom anders een keer zelf ergens mee.
Nou ja, daar zal ik waarschijnlijk nooit last van hebben. De meeste vrienden die ik nu heb spreek ik ook meestal alleen via telefoon/internet omdat ze toch al te ver bij me vandaan woonden, ds als ik zou verhuizen, zou er weinig veranderen voor anderen. Heeft het toch nog een voordeel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
een stapmaat van mij heeft vanavond zijn vriendin aan ons voorgesteld met de mededeling dat ie gaat samenwonen aan de andere kant van het land.... einde stapavondjes... ik voel ook een of ander gat in mijn buik daardoor
Niks aanvallen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
haha aanvallen, paiq loopt wel opzich hoor.
Maar als ik hier wel eens kom dan zijn er 2 topics doorheen, ga echt niet 600 posts doorlezen
Naar wat ik lees zijn het oppervlakkige gesprekken waarin je geen initiatief neemt tot het kiezen van een leuk of grappig onderwerp. Ik denk dat je alleen saaie standaard vrouwen aantrekt zo, maar waarschijnlijk past dat ook wel bij je.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
[..]
Maar als ik hier wel eens kom dan zijn er 2 topics doorheen, ga echt niet 600 posts doorlezen
haa beetje lullige reactie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Doe dan eens moeite man. Of je komt binnen met de vraag: 'Waar gaat het over' of je komt binnen met een opmerking over je paiq-chats en stelt een vraag waar mensen dan de moeite doen om op reageren en jij niet eens meer op reageert of je komt binnen met "ik las mijn naam, wat is er?".
haa, een beetje de waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef kree het volgende:
haa beetje lullige reactie.
Ik scroll die topics snel door omdat ik niet alles ga lezen.
ik kom mijn naam tegen, nou mag ik toch wel vragen waarom het ging zonder dat ik het zelf allemaal moet uitzoeken?
Kost iemand die ermee bezig is geweest 2 regels typen en mij 10 minuten uitzoeken tussen alle andere reacties.
Wie weetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Naar wat ik lees zijn het oppervlakkige gesprekken waarin je geen initiatief neemt tot het kiezen van een leuk of grappig onderwerp. Ik denk dat je alleen saaie standaard vrouwen aantrekt zo, maar waarschijnlijk past dat ook wel bij je.
Hoef je ook niet te verwachten; totdat ze overtuigd zijn dat je leuk bent en dan is alles opeens anders.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet
Maar kan nou niet zeggen dat die vrouwen met een hoop initiatief kwamen.
Dat hoeven ze ook heel niet, ze hebben waarschijnlijk matches zat. Jij daarentegen niet, dus je zal er toch wel wat voor moeten doen als je er iets uit wil halen. Ze gaan je echt niet instant leuk vinden omdat jij een 'hoi hoe is het' ertegenaan gooit.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
Wie weet
Maar kan nou niet zeggen dat die vrouwen met een hoop initiatief kwamen.
Ja iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te verwachten; totdat ze overtuigd zijn dat je leuk bent en dan is alles opeens anders.
Stel je anders niet zo aan, 9/10 keer haak je niet eens in op het onderwerp wat gegeven wordt dus waarom vraag je het nog? 10 minuten is weer net zo overdreven als 600 reacties moeten lezen om enig idee te hebben van het onderwerp.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:29 schreef kree het volgende:
[..]
haa beetje lullige reactie.
Ik scroll die topics snel door omdat ik niet alles ga lezen.
ik kom mijn naam tegen, nou mag ik toch wel vragen waarom het ging zonder dat ik het zelf allemaal moet uitzoeken?
Kost iemand die ermee bezig is geweest 2 regels typen en mij 10 minuten uitzoeken tussen alle andere reacties.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:26 schreef kree het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:33 schreef kree het volgende:
Verdomme zeg kunnen die wijven niet zelf eens wat bedenken.
nouja zal het internet zijn.
Op een gegeven moment heb ik ook wel alles verteld wat ik weet of wilde vertellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |