SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Liever niet eigenlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet Newbie weer zien na twee hele weken, en sowieso lijkt Eindhoven me wel leuk
Ik hoop niet dat je veel bezwaar hebt tegen enige klefheid trouwens...
Ik weet wat je voeltquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
Morgen de dag. Ouders ontmoeten van meisjelief. Welke openingszin zal ik daar eens gebruiken? Die van m'n onderbroeken skip ik maar.
En van wie heeft -insert vriendinnetjes naam- haar geweldige bedkwaliteiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:19 schreef Supersoep het volgende:
Morgen de dag. Ouders ontmoeten van meisjelief. Welke openingszin zal ik daar eens gebruiken? Die van m'n onderbroeken skip ik maar.
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet wat je voelt![]()
Nu al nerveus voor woensdag. Ik heb al gehoord dat ze over me hadden gepraat enzo.
Idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.
Ik weet het niet hoor, maar waarschijnlijk niet door mij want ik zit in mijn tentamenweek danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Liever niet eigenlijk. Wat gaat er verder eigenlijk op die meet gebeuren? Was het nou een blowmeet ofzo
?
Jij denkt aan blowjobmeet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Nairua het volgende:
Blowmeet? Is dat wat ik denk wat het is of wat ik wil denken dat het is?
Ik heb gehoord waarover ze het haddenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed teken, stel je voor dat ze het niet over je hebben.
"Ben ik de eerste deze week?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En van wie heeft -insert vriendinnetjes naam- haar geweldige bedkwaliteiten?
O dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zie wel als ik daar ben, ik ben wel in voor iets nieuws.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:21 schreef Nairua het volgende:
Blowmeet? Is dat wat ik denk wat het is of wat ik wil denken dat het is?
Nog handiger, kun je er alvast op anticiperen. Slechte dingen dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehoord waarover ze het hadden
Vertel!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb gehoord waarover ze het hadden
WWW?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef minibeer het volgende:
O dat weet ik eigenlijk ook niet, ik zie wel als ik daar ben, ik ben wel in voor iets nieuws.
Whah, dat is echt een mooie opmerkingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
"Ben ik de eerste deze week?"![]()
Ik zou er zelf hard om lachen in ieder geval.
Niks mis met zelf lol hebben toch? Ik heb ooit een keer bij een 2e ontmoeting met de ouders van mijn ex een boek uit de kast getrokken wat ging over dat ieder mens een getal heeft. Van 0-9 en dan kon je zien of je matchte. Vervolgens ging ik vrolijk zitten oplezen dat die ouders totaal niet matchten en toen vroeg ik: en, klopt dat een beetje wat hier staat? De sfeer werd er niet veel beter op, maar ze vonden mij wel open en spontaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:24 schreef Supersoep het volgende:
"Ben ik de eerste deze week?"![]()
Ik zou er zelf hard om lachen in ieder geval.
Ja, nu ben ik dus nog nieuwsgierigerquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige dingen vind zelfs ik genant
Houd je dat soort dingen bij?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Whah, dat is echt een mooie opmerking. Staat genoteerd voor future use
.
Howww... wat mis ik?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
True story. Oja ik ga woensdag denk ik wel naar ehvJij gaat ook dus?
Ik bestelde iets op internetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:28 schreef Nairua het volgende:
[..]
Toe?
Anders kan ik het ook niet ontkrachten.
Al zou ik het willen, ik ben zo'n chaoot dat ik het niet zou kunnenquote:
Nummerologie? Ben ik jouw ex?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:27 schreef Cactus1 het volgende:
Niks mis met zelf lol hebben toch? Ik heb ooit een keer bij een 2e ontmoeting met de ouders van mijn ex een boek uit de kast getrokken wat ging over dat ieder mens een getal heeft. Van 0-9 en dan kon je zien of je matchte. Vervolgens ging ik vrolijk zitten oplezen dat die ouders totaal niet matchten en toen vroeg ik: en, klopt dat een beetje wat hier staat? De sfeer werd er niet veel beter op, maar ze vonden mij wel open en spontaan
Was van een ander topic, maar toevallig posten Tijn en Newbie en ik daar ook inquote:
Ja!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:30 schreef Cactus1 het volgende:
Hebben je ouders die in hun kast staan?
Uhm; wacht... dus jullie gaan een bandje oprichten/ergens optreden in eindhoven as. woensdag ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse?
Maar ik ga ook niet bij de band, ik kom om iedereen te meeten
Ik moet het nog zien, dat die band wat wordt. Niet om iemand te dissen, maar er zit veel werk in en niet iedereen woont dicht bij elkaar, dus ik moet het nog zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Doom/deathband oprichten wie heeft interesse?
Maar ik ga ook niet bij de band, ik kom om iedereen te meeten
Je zal wel gelijk hebben, anders zaten we hier niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Cactus1 het volgende:
Vond ik best grappig om te lezen. Maar ik weet 100% zeker dat je mijn ex niet bent
LARP kostuums?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie keer raden wat voor genante dingen ik zou kunnen bestellen
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, dat die band wat wordt. Niet om iemand te dissen, maar er zit veel werk in en niet iedereen woont dicht bij elkaar, dus ik moet het nog zien.
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
Nouja, de mensen die in dat bandje willen gaan meeten, en verder gaat er dacht ik niets gespeeld worden, dus het is nu een gewone meet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Uhm; wacht... dus jullie gaan een bandje oprichten/ergens optreden in eindhoven as. woensdag ofzo?
Doe es liev...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)
Zeg gewoon wat je te vertellen hebt of hou je mond.
Dat zijn er 4, je speelt vals.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!
Datte.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Axel1988 het volgende:
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |