Vertel eens Sinji, wat maakt jou interessant?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
Serieus, als je niets kan zeggen over jezelf, hoe wil een ander je dan interessant vinden??
Hobby van haar drankjes drinken in de stad en volleybalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En terecht. Het is ook een stomme vraag. Alsof mensen de hele dag leuke dingen moeten meemaken en je legt weer de druk bij haar. Ik zou er ook geen zin in hebben. Het moet gewoon soepel lopen en anders laat maar. Als ik toch moet nadenken over een vraag, dan is het kwaad al geschied en ben ik mijn interesse al kwijt.
ja zo kan ik het ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Openingszin ik heb je iets heel spannends te vertellendan moet je ook trouwens wel wat spannends vertellen
I DONT KNOW OKAY I JUST DONT KNOW LEAVE ME ALONEquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:39 schreef Sinji het volgende:
Serieus, als je niets kan zeggen over jezelf, hoe wil een ander je dan interessant vinden??
Goeie match danquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef kree het volgende:
Hobby van haar drankjes drinken in de stad en volleybal
Nou eens kijken wat ik daar nog op kan vertellen
Denk niks want ik weet niks van sport
Ik ben een loempiavouwer!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vertel eens Sinji, wat maakt jou interessant?
Ja ik probeer het gesprekje maar van sport af te krijgen anders gaat het niks wordenquote:
Dat meen je niet?! Wat onwijs cool. Wat voor een figuurtjes vouw je zoal? Heb je wel eens een draak gevouwen?quote:
Sport helpt welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik probeer het gesprekje maar van sport af te krijgen anders gaat het niks worden![]()
Hahaha, voor sport hoef je niet bij mij te zijn
Je moet meer eten denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
M'n onderbroeken zitten allemaal wat los. Ik denk dat ze versleten zijn zodat de elastiekjes niet echt elastisch meer zijn en niet terugveren.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Wat onwijs cool. Wat voor een figuurtjes vouw je zoal? Heb je wel eens een draak gevouwen?
Dat is dus een goede openingszin voor kreequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
M'n onderbroeken zitten allemaal wat los. Ik denk dat ze versleten zijn zodat de elastiekjes niet echt elastisch meer zijn en niet terugveren.
Gewoon je riem wat strakker aantrekken, merk je er niks van. Doe ik ook altijdquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef Supersoep het volgende:
Zoiets zou ik gewoon doen, dat soort opmerkingen. Boeiend als ze er niks mee kan. Oh ja, en klagen over muggen, want ik zie er net 1 over m'n hoofd vliegen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is dus een goede openingszin voor kree
BAM! Zwaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat meen je niet?! Wat onwijs cool. Wat voor een figuurtjes vouw je zoal? Heb je wel eens een draak gevouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |