Je kan slecht tegen nieuwsgierigheid?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vroeger deden die aandachtshoeren bij mij in de klas ook zo. Ik weet iets, maar ik vertel het lekker niet. (Vraag ernaar, vraag ernaar, vraag ernaar, pleaseeeeeeeeee)
Zeg gewoon wat je te vertellen hebt of hou je mond.
Moet je doen ja. Is leukquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als er veel mensen uit dit topic bij elkaar komen in Eindhoven dan wil ik hoe dan ook even langskomen. Ben zeer benieuwd.
En waarom weten die ouders van hem dat soort dingen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Drie keer raden wat voor genante dingen ik zou kunnen bestellen
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:33 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dildo! Vibo! Anal beeds! Fleshlight!
Ik ben lief, maar ik vind dit gedrag verschrikkelijk. Je hebt mijn aandacht wel, maar niet als je zo doet. Tevens is dit de 2e keer al, net in vorige topic ook al. Irritante gewoontes kun je best aflerenquote:
Broertjes ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom weten die ouders van hem dat soort dingen?
Voor d'r vriendje voor als zij weer eens niet wil?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef Supersoep het volgende:
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.
True, maar niet iedereen heeft dezelfde visie. Maar ik hou nog steeds van je hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:36 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben lief, maar ik vind dit gedrag verschrikkelijk. Je hebt mijn aandacht wel, maar niet als je zo doet. Tevens is dit de 2e keer al, net in vorige topic ook al. Irritante gewoontes kun je best afleren
Zegt verder niks over dat ik Loka niet lief vind, maar dit stoort me mateloos.
Zal niet snel gebeurenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:36 schreef Nairua het volgende:
[..]
Voor d'r vriendje voor als zij weer eens niet wil?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:35 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat moet zij nou met een fleshlight? Tenzij ''ze'' ons iets moet vertellen.
WTF.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Kennen jullie Kees ook dan?
[ Gruwelijk%20nat!]afbeelding ]
Ik zie hem wel eens voorbijkomenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Bohhh, die Spaanse? Man man, ja die was wel nat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Wie kent Kees-Kankerkachel nou niequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef Cactus1 het volgende:
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeilquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom deelt hij het dan met zijn broertjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |