Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
Wat denk je, als ik een vriendje heb dat ik maar een keer in de week zie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Nairua het volgende:
Ik ben overal. Ik ben de onzichtbare lijm. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je, als ik een vriendje heb dat ik maar een keer in de week zie
Dat is waar. Maar een webcam had ik al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef Nairua het volgende:
[..]
Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Zou je het met Sam kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.
Same herequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Axel1988 het volgende:
*kijkt filmpje kees-kanker-kachel.... was alweer vergeten hoe erg het eigenlijk was...
Je bedoelt het accent?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Axel1988 het volgende:
*kijkt filmpje kees-kanker-kachel.... was alweer vergeten hoe erg het eigenlijk was...
Ben jij zo'n mini dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Eventueel met een keukentrapje, vast wel.
Ach, het went. Ik mis mijn vriend zelf dan altijd een stuk meer dan de seks, heb er amper behoefte aan als hij niet in de buurt is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik vind een week best lang hoor.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik vind een week best lang hoor.
Geen seks hebben went idd.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:52 schreef moneyfornothing het volgende:
Ach, het went. Ik mis mijn vriend zelf dan altijd een stuk meer dan de seks, heb er amper behoefte aan als hij niet in de buurt is.
Welk accent? Ik ben blij om eindelijk eens iets op tv te zien van mensen die geen accent hebben. Altijd maar die kut hollanders die niet eens een woord normaal uit kunnen spreken.quote:
Ik heb het niet gekeken eigenlijkquote:
Mini dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is mini? Hij is in ieder geval lang zat volgens mij.![]()
Ik ben 1.68m ofzo trouwens.
*vanavond heeft ze een afsrpaak met billy; EEN van haar SEKSVRIENDJES.... en toen heb ik weggeklikt...quote:
Lange mannenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat is mini? Hij is in ieder geval lang zat volgens mij.![]()
Ik ben 1.68m ofzo trouwens.
Idd. Daarom had ik hem juist gekeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:53 schreef minibeer het volgende:
Ik heb het niet gekeken eigenlijkHet stond in de suggesties bij Kees Kankerkachel en het was relevant, dus heb em gepost.
Daar ben ik nu ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
*vanavond heeft ze een afsrpaak met billy; EEN van haar SEKSVRIENDJES.... en toen heb ik weggeklikt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |