Ik woon in je hart.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Cactus1 het volgende:
Je woont in Woensel en kent Kees Kanker Kachel niet? Ga je schamen
Reageer es!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeil
Dan maakt het eigenlijk ook niet uit dat zijn ouders het weten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem zijn we allebei gewoon aandachtsgeil
Nee klopt. Ze vonden het toch alleen maar grappig.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan maakt het eigenlijk ook niet uit dat zijn ouders het weten.
Maar waar hebben we het nu over?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee klopt. Ze vonden het toch alleen maar grappig.
Wat was het dan?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben overal. Ik ben de onzichtbare lijm. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Cactus1 het volgende:
In welk stukje dan? Want hij is nogal verbrijzeld
Dat is mooi, hoef je je daar niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ey!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:44 schreef Axel1988 het volgende:
In je fobo staat dat je in Antwerpen woont... geen wonder.
Een stripper dusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je, als ik een vriendje heb dat ik maar een keer in de week zie
Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Nairua het volgende:
Ik ben overal. Ik ben de onzichtbare lijm. Je ziet het niet, maar je voelt het wel.
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar een webcam had ik al.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:46 schreef Nairua het volgende:
[..]
Webcam? Vibo/Dildo? Maar dat had ik al gegokt.
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook ander mannelijk vermaak om je mee bezig te houden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit last van, zulke frustraties, terwijl ik de mijne wel eens langer moet missen.
Zou je het met Sam kunnen doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:49 schreef moneyfornothing het volgende:
Hmm, dat zal het zijn inderdaad.
Same herequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:50 schreef Axel1988 het volgende:
*kijkt filmpje kees-kanker-kachel.... was alweer vergeten hoe erg het eigenlijk was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |