Het meeste over jou is dus blijkbaar totaal niet boeiend, dus ga naar buiten en beleef iets leuks.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat die meid met niks kwam.
Ja moet toch wat, als ik al het meeste verteld heb, dacht misschien hebben jullie nog tips.
Maargoed bij die ging het gesprek goed en daar volgt nog wel wat op
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat een gehaat op kree zeg, en om niks eigenlijk.
Ik sluit me maar aan bij kamp kree.
Oee, now it's on!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben scheidsrechter... Clean fight!... aaannddd.... GO!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom vragen om een openingszin als je al een gesprek hebtquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:05 schreef kree het volgende:
Omdat die meid met niks kwam.
Ja moet toch wat, als ik al het meeste verteld heb, dacht misschien hebben jullie nog tips.
Maargoed bij die ging het gesprek goed en daar volgt nog wel wat op
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.quote:
*Fluit af.... gele kaart voor Cactus... gelieve niet steken onder de gordel dame!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom vragen om een openingszin als je al een gesprek hebt
Ze was een easy target, maar zelfs ik heb mijn principesquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans! Je hand haar tere voetjes met liefde moeten verzorgen en dan van haar voet langzaam omhoog via haar been de rest moeten verzorgen.
Je start hem zelf opnieuw gast! Wat doe je!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.
Ik gaf iets aan en daar werd op voort geborduurd (elke keer weer)
Pleur op man, als dat een steek onder de gordel is, dan wil je me niet in het echt meemaken. Slaat toch nergens op om een openingszin te vragen als je al een gesprek hebt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef Axel1988 het volgende:
*Fluit af.... gele kaart voor Cactus... gelieve niet steken onder de gordel dame!
Met zeer zeldzame uitzonderingen was jij altijd degene die het ter sprake bracht.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef kree het volgende:
[..]
Zonder de discussie weer opnieuw te starten.
Ik gaf iets aan en daar werd op voort geborduurd (elke keer weer)
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je start hem zelf opnieuw gast! Wat doe je!
Niemand had het over pedo's, behalve jij, en jij bent ook de enige die het aan jou als persoon linkt. Lekker bezig jong.
Jij mag het veld verlaten.... wat ben jij een prikkelbaar type Cactusquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Pleur op man, als dat een steek onder de gordel is, dan wil je me niet in het echt meemaken. Slaat toch nergens op om een openingszin te vragen als je al een gesprek hebt?
I know right.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.
Op die fietsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze was een easy target, maar zelfs ik heb mijn principes![]()
@ Axel
Op elk moment wanneer ik samen ben met een meid ben en we hebben mutual interest, dan noem ik dat een date
laat ik dit als laatste erover zeggenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Serieus, hij doet dit wel vaker. Ik durf te wedden dat hij er zo weer over begint.
Schop ik jou met liefde er ook afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:10 schreef Axel1988 het volgende:
Jij mag het veld verlaten.... wat ben jij een prikkelbaar type Cactus... haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |