Je zegt dat vrouwen vreemd zijn omdat ze kortaf op jouw saaie vragen reageren. Dat is gewoon onredelijk.quote:
Ik ben actief hoor, maar het wachten is op het tegenkomen van zo iemand.quote:
Truth.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:51 schreef moneyfornothing het volgende:
maar jij bent blijkbaar gewoon niet interessant voor hen en springt er niet uit tussen de rest van hun contacten. In plaats van dat je daar wat aan doet schuif je het maar op hen af.
Neeeeeequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zegt dat vrouwen vreemd zijn omdat ze kortaf op jouw saaie vragen reageren. Dat is gewoon onredelijk.
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldigquote:
Zo hoort het ook te gaan. De standaard dingen komen vanzelf wel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:55 schreef Axel1988 het volgende:
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldig.
Het is een soort regel/gewoonte dat als ze kortaf gaan doen, ze geen interesse hebben en dan hopen ze dat jij ze verwijdert of niet meer aanspreekt, anders is het gemeen, dat is volgens mij het idee erachter.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee
Effe ook voor de rest van de reacties gelijk.
Als zo'n meid denkt je bent niks voor me.
Kunnen ze dat dan niet gelijk zeggen?
ipv te verwijderen of het te laten aanmodderen dat bedoelde ik.
Als ze zegt ik moet weg naar bed telefoon of weet ik veel wat.
Wat bedoelen ze ermee?
Zeg dan gewoon het lijkt me niks met jou...
Nou klaar ermee dan voor beide en duidelijk.
Wat snap jij dan niet aan een negeer/verwijder actie? Moeten ze het echt letterlijk voor je uitspellen dan, lijkt me niet hè aangezien je wel doorhebt dat het allemaal niet zo vlotjes verloopt. Je wint er echt helemaal niks mee, accepteer gewoon dat vrouwen dat soort dingen niet graag uitspreken. Want dat is zielug, en helemaal bij types als jij. Ik zou tenminste bang zijn dat jij zou gaan huilen als ik zoiets tegen je zou zeggen. En half anoniem op een datingsite is het vast nog makkelijker om het maar te laten gaan ipv het te benoemen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
Neeeeee
Effe ook voor de rest van de reacties gelijk.
Wat bedoelen ze ermee?
Okquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een soort regel/gewoonte dat als ze kortaf gaan doen, ze geen interesse hebben en dan hopen ze dat jij ze verwijdert of niet meer aanspreekt, anders is het gemeen, dat is volgens mij het idee erachter.
Vaker is het makkelijker voor hen het dood te laten bloeden, geen initiatief te nemen of je gewoonweg te verwijderen. That's the way it is, deal with it.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:54 schreef kree het volgende:
Wat bedoelen ze ermee?
Ja, eerst de vreemde of niet voor de hand liggende gespreksonderwerpen om de aandacht vast te houden en daarna komt de informatie over iemands leven er vanzelf wel een keer tussendoor, dat moet je niet meteen vragen, maar pas als het gesprek ernaar is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:55 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het meisje wat ik heb gemeet via paiq; daar wist ik niet eens van waar ze woonde en wat ze in het dagelijks leven deed. We hadden bij elkaar tot die tijd iets van 3 uurtjes gechat... hartstikke gezellig; maar geen moment over voor de hand liggende zaken. Extreem voorbeeld wellicht; maar ik vond het geweldig.
Ik weet nog dat we van station naar de stad toenliepen... en ik vroeg... "hebben jullie een goede reis gehad?"..... "ja hoor... lang; maar we hebben ons vermaakt"..... "lang?... waar moest je vandaan komen dan?"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo hoort het ook te gaan. De standaard dingen komen vanzelf wel.
Je bent zelf vaag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ok![]()
Raar ik ben meer directer maargoed zal man zijn of misschien mijzelf.
Al dat vage gedoe
Je bent niet direct. Je bent een zeur en je wil het liefst over jezelf praten en je voelt je snel aangevallen en gaat daardoor in de verdediging, dat heeft niks met directheid te maken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:58 schreef kree het volgende:
Ok![]()
Raar ik ben meer directer maargoed zal man zijn of misschien mijzelf.
Al dat vage gedoe
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.quote:
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent niet direct. Je bent een zeur en je wil het liefst over jezelf praten en je voelt je snel aangevallen en gaat daardoor in de verdediging, dat heeft niks met directheid te maken.
Ga niet vrouwen de schuld geven van jouw onkunnen pleasequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou er zitten leuke tussen hoor.
Prima gesprek mee en dan hoor je niks meer, daar baal ik van.
Is het moeilijk voor vrouwen om te zeggen "het wordt niks met jou"
Blijkbaar wel, dan negeren ze je.
Nouja niet dat ik er echt mee zit want dat hele paiq was gewoon een probeersel van mij.
Denk niet dat ik daar iemand vindt.
Maar geeft weer wat aan over hoe vrouwen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
Haha ja kom nou toch (knipoog)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.
Ik vind kree een beetje een griezelig type eigenlijk.
En wat gaan we daaraan doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En dan zo'n enge knipoog van hem ernaast.
Ik vind kree een beetje een griezelig type eigenlijk.
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja kom nou toch (knipoog)
haha zo raar ben ik niet hoor kuuuussssss
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[..]
Ik snap wat je bedoelt.
Dat is wel een heel positieve interpretatie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 02:44 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ze valt je niet aan. Ze geeft je een hint. De hint dat er niet alleen vrouwen op paiq zitten; maar ook op andere platforms.... waarom keer je die allemaal digitaal de rug toe?
Inderdaad, je bent zo ontzettend direct dat je hier moet komen vragen wat je als openingszin moet gebruiken. Lul toch niet zo dom man.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:00 schreef kree het volgende:
Niet ben heel direct in die chats in ieder geval maar dat werkt dus blijkbaar niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ga niet vrouwen de schuld geven van jouw onkunnen please. Niet zo galant.
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar open voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:En daarom draag ik meestal enkellaarsjes, wel de lengte maar niet de blote huid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
Oh en ik schiet vaak uit pumps als ik ze wat langer aanheb.![]()
Ik zeg helemaal nergens dat je een pedo bent, dus begin er alsjeblieft niet over zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 03:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik ben een pedofiel die op meisjes jaagt.
lol hahahaha
Lach erom jullie zijn wel grappig
[..]
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:Had je een date?... ik dacht dat je ging stappen?... wel lullig dat het zo afloopt; had je beter gegund man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone
[..]
Anyway. Mijn date kreeg glas op haar voet, meiden ook met hun onveilige hakken. Kom op, zoiets vraagt toch om verwondingen:Wat een gemiste kans! Je hand haar tere voetjes met liefde moeten verzorgen en dan van haar voet langzaam omhoog via haar been de rest moeten verzorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb haar naar haar kamer gebracht en nu zit ik hier /foreveralone![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |