SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Haha en dan andere mensen er op aan spreken onder andere mij dat ik geen relatie kan vasthouden. En dat je dan dus niet goed bent en je niet werkt aan je relatie.quote:
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha en dan andere mensen er op aan spreken onder andere mij dat ik geen relatie kan vasthouden. En dat je dan dus niet goed bent en je niet werkt aan je relatie.
Jij kan ze zelf ook niet vashouden
En hoe jong ben je nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.
27quote:
Maar het speelt niet echt aangezien ik weet dat het niet zo snel uit zal gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik ook wel met iemand.
man dat kan je geen relaties noemen als je 17 bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.
Nou vertel waar haal je dit deze keer nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de gast die al niet meer weet wat een relatie is
Oh en wat is heeeeeel lang volgens jou dan? ik heb vandaag nog aangegevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat hij al laaaang niet meer wat heeft gehad
Nou vertel op meid, wat is er aan de hand?quote:
Hoiquote:
Hoiquote:
uit je hum?quote:
Ik ga Sinji na doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel waar haal je dit deze keer nou weer vandaan?
[..]
Oh en wat is heeeeeel lang volgens jou dan? ik heb vandaag nog aangegeven
dat het ongeveer nu een jaar is dat ik vrijgezel ben.
Kijk dat is inderdaad HEEEEEL lang als je niet alleen kan zijn.
Dat is inderdaad HEEEEEL lang als je iemand nodig hebt om je goed te voelen.
Ik heb je aangeven dat ik nu rond deze tijd een jaar vrijgezel ben en
in de tussen tijd sexueel actief ben en genoeg vrouwen om me heen heb.
Dus ook deze keer zit je er zo ver naast.
Maar wat ik me afvraag he. Je doet keer op keer zo je best om Catbert
of mij onder uit te halen of in een hokje te proppen. Echt op elke mogelijk
kansloze manier probeer je dat keer op keer.
Waar komt dat toch vandaan, vertel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Bijna niet meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
@ cassandra ik zou jou minimaal 20 schatten. Dus raar dat je het niet mee kreeg
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga Sinji na doen
wall of textOh je begint weer met plaatjes omdat je geen houding of reactie weet te geven nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Bij Gall&Gall moet je je iig legitimeren tot 25 jaar, en de boetes zijn niet grappig, dus zo heel raar is het ook weer niet. Sowieso kan het lastig zijn om iemands leeftijd goed te schatten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
@ cassandra ik zou jou minimaal 20 schatten. Dus raar dat je het niet mee kreeg
En dat herken ik dus ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het speelt niet echt aangezien ik weet dat het niet zo snel uit zal gaan.
Ik heb er in het begin van onze vriendschap wel enorm van gebaald.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga Sinji na doen
wall of textWat heb jij toch tegen die man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je alsjeblieft je normaal gedragen?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je gaat zo een leuke film kijkenquote:
Ik baalde vooral omdat ik voor het eerst het idee dat ik een kans had gemaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat herken ik dus ook wel.
Maar goed, ik merk dat ik inmiddels alweer veel te veel blijf hangen in het nog altijd relatieloos en maagd zijn.
De ene keer heb je er weer meer last van dan de andere, en dat idee op zich vind ik al onplezierig...
Hij loopt vast en weet zich geen houding te geven. Het bekende liedje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen die man?![]()
Kan je alsjeblieft je normaal gedragen?
Katten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij loopt vast en weet zich geen houding te geven. Het bekende liedje.
Zijn kennende komen de katten vast zo weer.
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bijna niet meeIk kan lekker lullen dus toch gelukt. Ik heb altijd standaard mijn rijbewijs bij me maar mijn portemonnee was gerold en mijn paspoort heb ik nooit standaard bij me
Klinkt nogal heftig als je er nu nog steeds last van hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
beetje slaapgebrek en vervelend slapen , een vervelende date was een paar weken terug en gelukkig geen last meer van gehad en zelf veel afleiding denk er niet veel aan , maar de kwaadheid verplaatst zich een beetje s'nachts in nachtmerries en daardoor is mijn lontje even wat korter.
Dat was bij mij dan weer niet zo; het ging mij wel echt om haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik baalde vooral omdat ik voor het eerst het idee dat ik een kans had gemaakt.![]()
Niet zozeer vanwege haar.
Ik ken heel Johnny Cash nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee, want ik ken die film Walk the line en als je hum wat minder is het leven van Johny Cash nog wat deprimerender . Die had namelijk niet zo'n vrolijk leven
Duuuuuudddee..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken heel Johnny Cash nietja ik ben een cultuurbarbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou valt wel mee hoor is goed afgelopen maar die avond voelde ik me wel even niet prettig in huis en ik denk dat dat even een eigen leven is gaan leiden in slaap en dat is een beetje irritant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt nogal heftig als je er nu nog steeds last van hebt
waarom houd jij je zo vast aan die date dan? Het is gebeurd, je kan er niks meer aan veranderen en je hebt geen last meer van hem. Klaar einde afgelopen. Door gaan met de dagelijkse dingen van het levenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
beetje slaapgebrek en vervelend slapen , een vervelende date was een paar weken terug en gelukkig geen last meer van gehad en zelf veel afleiding denk er niet veel aan , maar de kwaadheid verplaatst zich een beetje s'nachts in nachtmerries en daardoor is mijn lontje even wat korter.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Duuuuuudddee..Ja en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Oh ik wil je bijna gaan bitchslappen , Johny Cash niet kennen is wel heel slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken heel Johnny Cash nietja ik ben een cultuurbarbaar
Ja als je het idee hebt dat je altijd kansloos bent bij vrouwen en het blijkt een keer niet zo te zijn dan slaat je hormoonhuishouding totaal op hol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was bij mij dan weer niet zo; het ging mij wel echt om haar.
Kom maar als je durftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik wil je bijna gaan bitchslappen , Johny Cash niet kennen is wel heel slecht
Als je een beetje goed had gelezen doe ik dat dagelijks ook alleen over mijn dromen heb ik geen controle he. Ik heb juist dat ik overdag heel veel afleiding heb maar op een of andere manier moet er schijnbaar iets dus uit en dat komt dan heel fijn en irritant s'nachts.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom houd jij je zo vast aan die date dan? Het is gebeurd, je kan er niks meer aan veranderen en je hebt geen last meer van hem. Klaar einde afgelopen. Door gaan met de dagelijkse dingen van het leven
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar als je durfteen ding ik mep net zo hard terug
![]()
Ik ken wel meer dingen niet so what
Goed, mijn hormoonhuishouding slaat ook wel eens op hol, dat zal ik niet ontkennen. Maar in dat geval was het toch anders. Maar daarom niet minder jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je het idee hebt dat je altijd kansloos bent bij vrouwen en het blijkt een keer niet zo te zijn dan slaat je hormoonhuishouding totaal op hol.
Arme zusjes van tijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.
Fijn voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
dat is Johnny, en hij geeft jou de vinger
Kom maar op met die cursusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Echt Johnny Cash niet kennen.
Als radio dj zou je er spontaan een muzikale her-opvoed cursus willen geven.
Noem even wat iconen uit de muziek dan kan ik je kennis enigszins peilen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fijn voor hem
[..]
Kom maar op met die cursus
Is het altijd geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt eerder een online praatgroepje
Oh oke, ja ik zit ondertussen van alles en nog wat te doen. Sorry dat ik niet goed gelezen had.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je een beetje goed had gelezen doe ik dat dagelijks ook alleen over mijn dromen heb ik geen controle he. Ik heb juist dat ik overdag heel veel afleiding heb maar op een of andere manier moet er schijnbaar iets dus uit en dat komt dan heel fijn en irritant s'nachts.
tijn is tofquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
Tijn, ik ken je nog niet zo lang. Maar je slaagt er altijd in om zo wereldvreemd over te komen..
Neem niet weg dat je een puike jongen bent hoor
oh god hij staat niet meer in de belangstelling. Dus moet hij maar weer een niks zeggende totaal verkeerd gekozen stelling droppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef firefly3 het volgende:
Dit lijkt eerder een online praatgroepje
Achteraf gezien ben ik blij dat ze een vriend was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, mijn hormoonhuishouding slaat ook wel eens op hol, dat zal ik niet ontkennen. Maar in dat geval was het toch anders. Maar daarom niet minder jammer.
Vraag aan 100 mensen wat je allemaal moet kennen. Dan krijg je 100 antwoorden. Je kunt nu niet eenmaal alles kennen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.
Wat? Hoezo arm zusje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Arme zusjes van tijn
delete per ongeluk
Nirvana, Metallica, Black Sabbath, Iron Maidenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Noem even wat iconen uit de muziek dan kan ik je kennis enigszins peilen.
dat weet je nooit! Dat soort dingen kunnen heel gek lopen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
En de relatie was zeker weten snel gestrand.
Ik ben ook wereldvreemd af en toe. Alleen lang niet zo wereldvreemd als je denkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:19 schreef Sinji het volgende:
Tijn, ik ken je nog niet zo lang. Maar je slaagt er altijd in om zo wereldvreemd over te komen..
Neem niet weg dat je een puike jongen bent hoor
Het is duidelijk dat jij in de rock/metal hoek zit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nirvana, Metallica, Black Sabbath, Iron Maiden
Hier in het topic zijn de meeste het er in ieder geval over eens dat het wel knap is dat je Johnny Cash niet kent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vraag aan 100 mensen wat je allemaal moet kennen. Dan krijg je 100 antwoorden. Je kunt nu niet eenmaal alles kennen.
maakt het uit, een andere kijk op de wereld is soms zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook wereldvreemd af en toe. Alleen lang niet zo wereldvreemd als je denkt.
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat weet je nooit! Dat soort dingen kunnen heel gek lopen!
Prince ken ik uiteraard wel. En Jimi ook. De laatste alleen van naam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij in de rock/metal hoek zit.
Ik zat meer te denken aan bijvoorbeeld een Jimi Hendrix, Prince, Louis Armstrong enzovoort.
Drie draait mijn opa altijdquote:
Ah dan valt het nog enigszins mee met je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Prince ken ik uiteraard wel. En Jimi ook. De laatste alleen van naam.
Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar mee kan omgaan.
Ik wil je wel een voorbeeldje van afgelopen week per DM geven ter illustratie.
Ik denk dat jij dat heel goed weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben we het over wie ik denk dat het gaat?
Ach joh iedereen heeft wel zijn of haar eigen rugtasjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zij heeft bepaalde problemen.
Ik kan me niet voorstellen dat ik daar mee kan omgaan.
Ik wil je wel een voorbeeldje van afgelopen week per DM geven ter illustratie.
Dat zou op het moment voor niemand makkelijk zijn. Maar jij zou er niet slechter mee om kunnen gaan dan andere denk ik hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat heel goed weet.
Oh is dat Cash het nummer kende ik wel. Alleen wist niet dat het van Johnny Cash was.quote:
Nu weet ik iig wie hij is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hier in het topic zijn de meeste het er in ieder geval over eens dat het wel knap is dat je Johnny Cash niet kent.
Vind ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt het uit, een andere kijk op de wereld is soms zo slecht nog niet
En nu stop je met bevelen op te volgen en deel je zelf de bevelen uit, met die kut mentaliteit van je.quote:
De beatles en stones ken ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah dan valt het nog enigszins mee met je.
Zie je nou wel! Zelfs jou komt het bekend voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh is dat Cash het nummer kende ik wel. Alleen wist niet dat het van Johnny Cash was.
[..]
Nu weet ik iig wie hij is.Weer wat geleerd vandaag.
[..]
Vind ik ookmet nieuwe en andere inzichten kan je de wereld veranderen
En dit moet ik serieus nemen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
En nu stop je met bevelen op te volgen en deel je zelf de bevelen uit, met die kut mentaliteit van je.
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewonerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
Vind ik ookmet nieuwe en andere inzichten kan je de wereld veranderen
Vergelijk je tijn nu met Steve?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewoner![]()
Zie hoe hem dat is vergaan
Als je ook maar iets wilt bereiken zul je verder moeten kunnen denken dan andere mensen. Moet je risico's nemen en creatief zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze vonden Steve Jobs ook gek en vonden hem ook extreem in het denken, omdat hij anders dacht dan de gemiddelde aard bewoner![]()
Zie hoe hem dat is vergaan
Nee hoor zeker niet, maar anders denken hoeft niet altijd erg te zijn.quote:
Meest ondernemende mensen met minst ondernemende mensen vergelijken is nooit grappig.quote:
De nummers herken ik vaak wel maar weet niet van welke artiest die zijn en andersom ik ken de artiesten maar weet niet welke nummers ze gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zie je nou wel! Zelfs jou komt het bekend voor.
Preciesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je ook maar iets wilt bereiken zul je verder moeten kunnen denken dan andere mensen. Moet je risico's nemen en creatief zijn.
Waarom vraag je mij ofdat je dat serieus moet nemen, ik ben je grote broer niet? Kom eens uit die beta rol Jezus.quote:
Ik onderneem meer dan je denktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meest ondernemende mensen met minst ondernemende mensen vergelijken is nooit grappig.
Precies iets wat de meeste mensen hier dus niet doen, creatief zijn en risico's nemen.quote:
Jij hebt het over out of the box thinking. Dat heeft niets te maken met het niet kennen van cultuuriconen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor zeker niet, maar anders denken hoeft niet altijd erg te zijn.
steve is natuurlijk een extreem voorbeeld. Maar ook hij keek anders naar de wereld dan de gemiddelde persoon. En zo zijn er een tal van voorbeelden
Wat heeft je zus er mee te maken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij ofdat je dat serieus moet nemen, ik ben je grote broer niet? Kom eens uit die beta rol Jezus.
Denk het ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou op het moment voor niemand makkelijk zijn. Maar jij zou er niet slechter mee om kunnen gaan dan andere denk ik hoor.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
quote:
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een muzieknerd mijn vader gaat altijd mij aankijken als die iets hoort op de radio wat die mooi vind om er dan achter te komen wie het is want heel vaak ken ik ze wel .
Pa luistert dankzij mij ook naar John Mayer en Amy Winehouse
veel plezierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga zelf al lekker hier naar de kroeg , hoop even wat gezellige mensen tegen te komen
Durven wel willen niet. Morgen moet ik om half zeven opstaan dus ik pasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Precies iets wat de meeste mensen hier dus niet doen, creatief zijn en risico's nemen.
Die weet ik zelfsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?
Volgende week vrijdag kom ik terug van Berlijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
En is daar zelfs drummer van geweest toen Peter Gabriel zanger wasquote:
Ik had het over anders naar de wereld kijken. Dus inderdaad uit the box thinking.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt het over out of the box thinking. Dat heeft niets te maken met het niet kennen van cultuuriconen.
Gaan we heen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.
okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Durven wel willen niet. Morgen moet ik om half zeven opstaan dus ik pas
QFTquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.
Of genoegen nemen met minder natuurlijk.
Zondag ga ik wel weg en volgende week vrijdag en zaterdag ookquote:
Nee, hij gaf eerst toe dat hij wereldvreemd was en voor het gemak koppelde hij dat aan 'andere kijk op de wereld'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had het over anders naar de wereld kijken. Dus inderdaad uit the box thinking.
Hij gaf aan dat zijn kijk op de wereld anders was toch? Nou dat is dan niet erg.
nahh het maakt me niet uit wat een ander over me denkt, maar ik vind het wel leuk om anderen te helpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.
Die trouwens haat om te zingen en liever veel liever achter zijn drumstel zit los te gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?
Je bent heel wijs voor je leeftijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.
Of genoegen nemen met minder natuurlijk.
Waarom gaat hij dan niet gewoon bij een band drummen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die trouwens haat om te zingen en liever veel liever achter zijn drumstel zit los te gaan.
Dat is ook de reden dat in elk concert een lange drum solo van Phil zat![]()
waar Drum Duet - Phil Collins and Chester Thompson 1 van de meest bekenste en gaafste in mijn ogen ooit is![]()
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.quote:
Ik lees veel psychologie boeken weetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent heel wijs voor je leeftijd.
De man is gewoon verder dan ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.
enigste wat ik heb bereikt met meisjes is op me 16de gezoent. En met edarrawen gezoend en soort van second base.
Als ik me niet vergis was hij altijd drummer van genesis, echter de zanger stapte op of was ziek ergens in die richting en is hij toen gaan zingen. Dit heet hij zo zegt hij zelf nooit met plezier gedaan. Zijn hart lag bij drummen. Hij is ook gestopt wegens het feit dat hij niet meer goed kan drummen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan niet gewoon bij een band drummen?
Gezoend heb ik ook nog nooit. Dat maakt het eigenlijk nog wel treuriger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.
enigste wat ik heb bereikt met meisjes is op me 16de gezoent. En met edarrawen gezoend en soort van second base.
Kudo's voor het Eda gedeelte toch wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Die las ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees veel psychologie boeken weetje. [ afbeelding ]
Jij bent ook wijs, als je kan zeggen dat zij wijs is voor haar leeftijd, voor jouw leeftijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent heel wijs voor je leeftijd.
ja maar ik ben 24 he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
De man is gewoon verder dan ik.
Ik ga even huilen in een hoekje.
En dat was?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kudo's voor het Eda gedeelte toch wel.
Ik heb wel eens een nummer uit die tijd gehoord en dat klonk best goed eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was hij altijd drummer van genesis, echter de zanger stapte op of was ziek ergens in die richting en is hij toen gaan zingen. Dit heet hij zo zegt hij zelf nooit met plezier gedaan. Zijn hart lag bij drummen. Hij is ook gestopt wegens het feit dat hij niet meer goed kan drummen.
Helemaal precies weet ik het ook niet meer.
Wat? Respectquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Stiekem las ik toen "de ontdekking van de hemel"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Die las ik ook.
Toen ik 12 was had ik er een van 500 pagina's naast mijn bed liggen en daar las ik uit elke dag voor het slapen gaan.
Ik las Harry Potter toen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stiekem las ik toen "de ontdekking van de hemel". Voor de rest las ik thrillers, maar ik las wel veel. Wijsheid krijg je gratis bij de fouten die je maakt en de dingen die je meemaakt.
Maar het meeste is natuurlijk gewoon een internet-grootpraat.[ afbeelding ]
Ojooo, daar kun je behoorlijk verknipt van raken op die leeftijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb de film De moeder van David S. gezien toen ik 10 was
Ander pornoboekje dat helaas door mijn vader gevonden werd. Flinke preekquote:
Daar ben ik echt al 20 keer aan begonnen, vind het iets dat ik echt eens uit moet lezen, maar ik lees nog liever mijn marketing boek. Om een of andere reden vind ik dat boek niet fijn lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef formerjellybean het volgende:
Ik las het achterhuis rond 12e
Nou dank je,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij bent ook wijs, als je kan zeggen dat zij wijs is voor haar leeftijd, voor jouw leeftijd
Dat was ik toen ook alquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ojooo, daar kun je behoorlijk verknipt van raken op die leeftijd
Dat is Yvonne Keuls, goede schrijfster met Jan Rap en zijn maat , en Verrotte leven van Floortje Bloem. Zij heeft zelf in de hulpverlening gewerkt en zo zijn haar boeken eigenlijk ontstaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb de film De moeder van David S. gezien toen ik 10 was
Je zoende toch toen je 16 was.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik ben 24 he.
ik hen wel op paiq nog wat dingen gezegt tegen ze. De contacten die me niet hebben geblokkeerd heb ik nog info van.
het gaat al beter dan me vorige post over paiq contacten toen ik het had over de verkeerde dingen.
Floortje Bloem moest ik lezen voor mijn lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is Yvonne Keuls, goede schrijfster met Jan Rap en zijn maat , en Verrotte leven van Floortje Bloem. Zij heeft zelf in de hulpverlening gewerkt en zo zijn haar boeken eigenlijk ontstaan
Ik vind het juist fijn lezen wel moet ik nu zeggen als ik nu lees denk ik meer aan de serieuze kant van een pubermeisje die echt met angst voor haar leven ondergedoken zit en toen las ik het meer was het meer een soort romantisch idee van puberconflicten en puberliefde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar ben ik echt al 20 keer aan begonnen, vind het iets dat ik echt eens uit moet lezen, maar ik lees nog liever mijn marketing boek. Om een of andere reden vind ik dat boek niet fijn lezen.
Ik moest Bezonken Rood van Jeroen Brouwers lezen. Ik ben er nog steeds niet van genezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Floortje Bloem moest ik lezen voor mijn lijst.
Niet tof, mijn vader zei alleen dat ik het beter moest verstoppen en gaf me een knipoog.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ander pornoboekje dat helaas door mijn vader gevonden werd. Flinke preek
Die van mij dus niet. Althans toen ik 11 was. Toen ik ouder was had ik wel meer boekjes en video's geen idee of hij dat wist. En wat hij daarmee gedaan zou hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet tof, mijn vader zei alleen dat ik het beter moest verstoppen en gaf me een knipoog.
Ik kreeg een hele vage preek en ik moest ze weggooien in de kliko.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet tof, mijn vader zei alleen dat ik het beter moest verstoppen en gaf me een knipoog.
Gisteren dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Maar toen zat ik gewoon in de "hihihihihih condooms kan je ballonnen van maken of om de deurklink doen en hihihiihh" leeftijd.
Genoeg sites met verhaaltjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik kreeg een hele vage preek en ik moest ze weggooien in de kliko.
Wat helemaal geen probleem was, want een vriend van mij had ergens een collectie van zijn pa gevonden en dat waren meerdere dozen.
Ik mis de verhaaltjes nog wel eens. Die waren wel leuk zo af en toe. Meestal was het vreselijk slecht geschreven maar soms waren ze leuk.
Ik zit daar nog steeds in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder raakte een keer in paniek toen ze een condoom in mijn broekzak vond toen ze de was deed. Maar toen zat ik gewoon in de "hihihihihih condooms kan je ballonnen van maken of om de deurklink doen en hihihiihh" leeftijd.
Slappe lach?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit daar nog steeds in.
Ik heb een pak condooms in mijn kast.
Ik schiet er telkens van in de lach.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nog ergens liggen (voor sinterklaas gekregenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:
De manier waarop ik ze kreeg is eigenlijk waarom ik er telkens om moet lachen.quote:
Ik ook, ik ga een tienermoeder worden maar na 3 jaar overlijden aan een SOA.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wel , een slimme meid is haar toekomst voorbereid
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef Sinji het volgende:
Always carry, niets is erger dan het willen maar niet kunnen
Ik zal de vader niet zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga een tienermoeder worden maar na 3 jaar overlijden aan een SOA.
Echt? Bij mij regelen mannen dat altijd hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dat een jongen dat trouwens vaker aan de vrouw overlaat , terwijl ik dus eigenlijk vind dat een jongen ze ook bij moet hebben.
Vrouwen zouden (ook) standaard condooms moeten dragen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook, ik ga een tienermoeder worden maar na 3 jaar overlijden aan een SOA.
Gewoon beide moeten ze hebben of er anders op aandringenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:
Wat me wel opvalt is dat een jongen dat trouwens vaker aan de vrouw overlaat , terwijl ik dus eigenlijk vind dat een jongen ze ook bij moet hebben.
Met die instelling niet nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga ze niet meenemen hoor.
Alsof ik het ergens voor nodig heb.
Ik heb ze in mijn weekend tas zitten, maar als ik ga stappen heb ik eigenlijk nooit bij, maar dan ben ik eigenlijk ook niet op seks uit. Het is een goede reden om nee te zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen zouden (ook) standaard condooms moeten dragen ja.
Heb wel eens een verhaald gehoord van iemand die na "moet ik straks ook betalen zeker?" uit het bed werd getrapt. Beetje jammer dat het (nog)samen hangt met het "slet" geurtje.
Geef ze dan maar aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
Ik ga ze niet meenemen hoor.
Alsof ik het ergens voor nodig heb.
Ik griste even naar mijn portemonee, en hij zit er niet meer in. Wie de fok heeft mijn condoom gestolen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:02 schreef formerjellybean het volgende:
Sterker nog neem ze ook mee tijdens het uitgaan , niet dat ik erop uit ben maar als er iets gebeurd heb ik ze tenminste bij me
Altijd jammer als je er niet van hebt kunnen genieten / het bent vergetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik griste even naar mijn portemonee, en hij zit er niet meer in. Wie de fok heeft mijn condoom gestolen?
Bij mij ook niet dat ik er op uit ben maar ik ben meerdere malen dat ik degene die ik leuk vond en toen mee rommelde onverwacht tegenkwam en dan heb ik toch liever iets bij me en dat is eigenlijk een gewoonte gebleven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn weekend tas zitten, maar als ik ga stappen heb ik eigenlijk nooit bij, maar dan ben ik eigenlijk ook niet op seks uit. Het is een goede reden om nee te zeggen.
Realisme viert hoogtij.quote:
Mijn voorbind mocht niet vies worden, sorry he, maar je vond het wel lekker toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik griste even naar mijn portemonee, en hij zit er niet meer in. Wie de fok heeft mijn condoom gestolen?
Volgende keer meer glijmiddel graag, damn girl!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn voorbind mocht niet vies worden, sorry he, maar je vond het wel lekker toch?
Ik dacht dat jij wel van ruig hield.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgende keer meer glijmiddel graag, damn girl!
Bloed glijdt ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Volgende keer meer glijmiddel graag, damn girl!
wat betekent het als een meisje veel hihihi zegt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder raakte een keer in paniek toen ze een condoom in mijn broekzak vond toen ze de was deed. Maar toen zat ik gewoon in de "hihihihihih condooms kan je ballonnen van maken of om de deurklink doen en hihihiihh" leeftijd.
ja en toen 8 en een half jaar niets.(gratis dan).quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je zoende toch toen je 16 was.
Nou dan was je in ieder geval op je 17de verder dan mij.
Maar niet van kreupel lopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel van ruig hield.
He wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn voorbind mocht niet vies worden, sorry he, maar je vond het wel lekker toch?
Hihi lijkt voor haar eerder gewoon een andere manier om "hahaha" te zeggen. Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat betekent het als een meisje veel hihihi zegt?
ik heb zon paiq gesprek gehad:
[ http://img684.imageshack.us/img684/6716/o43d05a628802b4ff0.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img196.imageshack.us/img196/1397/o43d05a628802b4ff1.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img84.imageshack.us/img84/5364/o43d05a628802b4ff2.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img217.imageshack.us/img217/2272/o43d05a628802b4ff3.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img684.imageshack.us/img684/6366/od43a822cb9ac6ec00.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img819.imageshack.us/img819/6177/od43a822cb9ac6ec01.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img69.imageshack.us/img69/2733/od43a822cb9ac6ec02.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img716.imageshack.us/img716/4199/od43a822cb9ac6ec03.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img821.imageshack.us/img821/3254/o6aa3f5d00b0755f20.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img802.imageshack.us/img802/9233/o6aa3f5d00b0755f21.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zou er graag veel over willen weten, ik heb geen idee wat ik tegen ze moet zeggen, en iedereen doet er ook maar mysterieus over.
oh en is dit goed?
http://img9.imageshack.us/img9/4905/charley1.jpg (copy/paste deze link)
http://img23.imageshack.us/img23/9427/charley2.jpg (copy/paste deze link)
feedback is gewenst
[..]
ja en toen 8 en een half jaar niets.(gratis dan).
jij kan ook naar een hoer misschien
Genoeg gepraat, tijd om af te spreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[ http://img684.imageshack.us/img684/6716/o43d05a628802b4ff0.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img196.imageshack.us/img196/1397/o43d05a628802b4ff1.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img84.imageshack.us/img84/5364/o43d05a628802b4ff2.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img217.imageshack.us/img217/2272/o43d05a628802b4ff3.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img684.imageshack.us/img684/6366/od43a822cb9ac6ec00.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img819.imageshack.us/img819/6177/od43a822cb9ac6ec01.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img69.imageshack.us/img69/2733/od43a822cb9ac6ec02.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img716.imageshack.us/img716/4199/od43a822cb9ac6ec03.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img821.imageshack.us/img821/3254/o6aa3f5d00b0755f20.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img802.imageshack.us/img802/9233/o6aa3f5d00b0755f21.jpg (copy/paste deze link) ]
ik zou er graag veel over willen weten, ik heb geen idee wat ik tegen ze moet zeggen, en iedereen doet er ook maar mysterieus over.
oh en is dit goed?
feedback is gewenst
[..]
hihihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi lijkt voor haar eerder gewoon een andere manier om "hahaha" te zeggen. Niets bijzonders.
Dat gesprek daarna lijkt wel goed te zijn.
Je mag ze hebben hoor, ik heb ze toch nergens voor nodig voorlopig.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
He!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag ze hebben hoor, ik heb ze toch nergens voor nodig voorlopig.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef Flepke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh nu heb ik der aandacht wel opeens.quote:
Ja hallo, hoe moeten wij seks gaan hebben dan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh nu heb ik der aandacht wel opeens.
Dank jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag ze hebben hoor, ik heb ze toch nergens voor nodig voorlopig.
Nou, jij hebt ze dan tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hallo, hoe moeten wij seks gaan hebben dan.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet dat ze over datum kunnen raken he. Laat dat je motivatie zijn!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank jehopelijk heb ik ze binnenkort wel nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je weet dat ze over datum kunnen raken he. Laat dat je motivatie zijn!!Oh wanneer kom je langs? Ik zal wel glijmiddel gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Toch maar het pakje condooms houden dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch maar het pakje condooms houden dan?
Een slachtofferrol spelen vind niemand leuk, ook vrouwen vinden dat niet leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh en is dit goed?
feedback is gewenst
[..]
O_oquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wanneer kom je langs? Ik zal wel glijmiddel gebruiken
En jij mag mij ook nemenquote:
Ik moet je teleurstellen Tijn.quote:
Als je bukt dan zal ik je het uitleggenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef Sinji het volgende:
Is het nou zo erg dat je de vrouwen hebt opgegeven.. ?
??????????????????????quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoorik ziet gewoon als een tussendoortje
Is het ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Waarom klinkt vrouw/vrouw zoveel geiler dan man/man?
Because its truequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Mee eens daar kijk ik ook liever naarquote:
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Nomnomnom.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je pijn.
Gelukkig mag ik dat de 18de gaan aanschouwen.
Dat hebben ik en Naat weer goed voor elkaar.quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben ik en Naat weer goed voor elkaar.
Onze vriendinnen gaan met elkaar tongen.quote:
En jij en naat ook?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Onze vriendinnen gaan met elkaar tongen.
U bent homofoob?quote:
Absoluut niet.quote:
Mannen hebben haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef Myraela het volgende:
Homofobie denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef kree het volgende:
Ik heb het allemaal effe niet doorgelezen want dat is teveel
Waar hebben we het nu over?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Onze vriendinnen gaan met elkaar tongen.
Dan raad ik je aan niet voor mij te bukken. Gebukt is genomenquote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is geil, het zijn meer die 2 piemels die het lastig maken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Ok, vervang de mannen door vrouwen en nog beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Ik voel een lesbian pic spam aankomen)
Finally, someone let me out of my cage
taarghhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoefde niet te klikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet dat nou?
(Ik voel een lesbian pic spam aankomen)
Mijn libido verdween spontaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best geil
14 SHADES OF GREY
Betraptquote:
quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:
Ok die had ik niet perse hoeven zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!
Dit mag gewoon, dus helaas.quote:
Vertelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh mijn god ik zag net het meest ranzige platje ooit.Ik ga nooit meer googelen zonder filter.
Hmmm ja ieder zijn smaak hè, ik heb er geen moeite mee dat mannen of vrouwen dat doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
En als het nu twee vrouwen waren dan was het wel geil
Juist welquote:
Ik wil beidequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Hmmm ja ieder zijn smaak hè, ik heb er geen moeite mee dat mannen of vrouwen dat doen.
Vrouwen zijn wel beter om te zien voor mij maarja
Dat is puur seksueel, ik wil een hetero relatie
Jij fapt er op toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist welgeloof mij ik kan het hebben. Ik heb jaren terug op rotten.com gekeken en vond het niet vies
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee zoenende gasten, shocking hoor.
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Twee zoenende gasten, shocking hoor.
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist welgeloof mij ik kan het hebben. Ik heb jaren terug op rotten.com gekeken en vond het niet vies
Jaquote:
Ga jij met naatje zoenen als ik met Faye zoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga jij met naatje zoenen als ik met Faye zoen?
Heb lesbiennes en homo's als vrienden, geen enkel probleem. Out of the blue zoenende gasten of tijn die avances maakt daarentegen..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dan wegblijven uit Amsterdam als je daar niet tegen kunt.
Nice. Maak foto's van faye en myr. Fapvoer jwz.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.
Deal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je me eerst pijpt in het Amsterdamse Bos doe ik het.
Ik snap je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
Heb lesbiennes en homo's als vrienden. Out of the blue zoenende gasten of tijn die avances maakt..
Komt voor de bakker, ook bewegend beeld natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nice. Maak foto's van faye en myr. Fapvoer jwz.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, ook bewegend beeld natuurlijk.
Nog ga gewoon meequote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Allemaal informatie die je niet tijdens Paiq verstrekt hoop ik?
Vertel jij dan dat je zoende mannen leuk vind om te zienquote:
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel jij dan dat je zoende mannen leuk vind om te zien
Ik dus ook niet. Tenzij het gesprek er toevallig op komtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.
Tis wel raar opzich, zoenende meiden vindt ik wel leuk om te zien (alleen als fantasie zegmaar en seksueel)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, niet out of the blue natuurlijk.
Mooi zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |