Die weet ik zelfsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?
Volgende week vrijdag kom ik terug van Berlijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef firefly3 het volgende:
Nog niemand die het aandurft om te gaan stappen vanavond of volgende week vrijdag?
En is daar zelfs drummer van geweest toen Peter Gabriel zanger wasquote:
Ik had het over anders naar de wereld kijken. Dus inderdaad uit the box thinking.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt het over out of the box thinking. Dat heeft niets te maken met het niet kennen van cultuuriconen.
Gaan we heen dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.
okquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Durven wel willen niet. Morgen moet ik om half zeven opstaan dus ik pas
QFTquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.
Of genoegen nemen met minder natuurlijk.
Zondag ga ik wel weg en volgende week vrijdag en zaterdag ookquote:
Nee, hij gaf eerst toe dat hij wereldvreemd was en voor het gemak koppelde hij dat aan 'andere kijk op de wereld'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik had het over anders naar de wereld kijken. Dus inderdaad uit the box thinking.
Hij gaf aan dat zijn kijk op de wereld anders was toch? Nou dat is dan niet erg.
nahh het maakt me niet uit wat een ander over me denkt, maar ik vind het wel leuk om anderen te helpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had best mee willen gaan, maar aangezien jij het als een soort opoffering vanaf jouw kant ziet heb ik ineens geen zin meer.
Die trouwens haat om te zingen en liever veel liever achter zijn drumstel zit los te gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet Googlen, uit welke muziekgroep kwam Phil Collins?
Je bent heel wijs voor je leeftijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doen sowieso maar weinig mensen in het algemeen. Maar eigenlijk werkt het bij alles zo, zowel in je carrière als in je sociale leven zul je jezelf moeten onderscheiden van de groep en dat doe je niet door voor veilig te kiezen.
Of genoegen nemen met minder natuurlijk.
Waarom gaat hij dan niet gewoon bij een band drummen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die trouwens haat om te zingen en liever veel liever achter zijn drumstel zit los te gaan.
Dat is ook de reden dat in elk concert een lange drum solo van Phil zat![]()
waar Drum Duet - Phil Collins and Chester Thompson 1 van de meest bekenste en gaafste in mijn ogen ooit is![]()
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.quote:
Ik lees veel psychologie boeken weetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent heel wijs voor je leeftijd.
De man is gewoon verder dan ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.
enigste wat ik heb bereikt met meisjes is op me 16de gezoent. En met edarrawen gezoend en soort van second base.
Als ik me niet vergis was hij altijd drummer van genesis, echter de zanger stapte op of was ziek ergens in die richting en is hij toen gaan zingen. Dit heet hij zo zegt hij zelf nooit met plezier gedaan. Zijn hart lag bij drummen. Hij is ook gestopt wegens het feit dat hij niet meer goed kan drummen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom gaat hij dan niet gewoon bij een band drummen?
Gezoend heb ik ook nog nooit. Dat maakt het eigenlijk nog wel treuriger.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ik wil even toevoegen dat als ik nooit naar een hoer of de hoeren was gegaan ik nog wel maagd was.
enigste wat ik heb bereikt met meisjes is op me 16de gezoent. En met edarrawen gezoend en soort van second base.
Kudo's voor het Eda gedeelte toch wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Die las ik ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lees veel psychologie boeken weetje. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |