SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Haha en dan andere mensen er op aan spreken onder andere mij dat ik geen relatie kan vasthouden. En dat je dan dus niet goed bent en je niet werkt aan je relatie.quote:
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha en dan andere mensen er op aan spreken onder andere mij dat ik geen relatie kan vasthouden. En dat je dan dus niet goed bent en je niet werkt aan je relatie.
Jij kan ze zelf ook niet vashouden
En hoe jong ben je nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.
27quote:
Maar het speelt niet echt aangezien ik weet dat het niet zo snel uit zal gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik ook wel met iemand.
man dat kan je geen relaties noemen als je 17 bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toen ik ongeveer 17 was had ik vaak korte relaties.
Nou vertel waar haal je dit deze keer nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zegt de gast die al niet meer weet wat een relatie is
Oh en wat is heeeeeel lang volgens jou dan? ik heb vandaag nog aangegevenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat hij al laaaang niet meer wat heeft gehad
Nou vertel op meid, wat is er aan de hand?quote:
Hoiquote:
Hoiquote:
uit je hum?quote:
Ik ga Sinji na doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou vertel waar haal je dit deze keer nou weer vandaan?
[..]
Oh en wat is heeeeeel lang volgens jou dan? ik heb vandaag nog aangegeven
dat het ongeveer nu een jaar is dat ik vrijgezel ben.
Kijk dat is inderdaad HEEEEEL lang als je niet alleen kan zijn.
Dat is inderdaad HEEEEEL lang als je iemand nodig hebt om je goed te voelen.
Ik heb je aangeven dat ik nu rond deze tijd een jaar vrijgezel ben en
in de tussen tijd sexueel actief ben en genoeg vrouwen om me heen heb.
Dus ook deze keer zit je er zo ver naast.
Maar wat ik me afvraag he. Je doet keer op keer zo je best om Catbert
of mij onder uit te halen of in een hokje te proppen. Echt op elke mogelijk
kansloze manier probeer je dat keer op keer.
Waar komt dat toch vandaan, vertel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Bijna niet meequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
@ cassandra ik zou jou minimaal 20 schatten. Dus raar dat je het niet mee kreeg
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga Sinji na doen
wall of textOh je begint weer met plaatjes omdat je geen houding of reactie weet te geven nee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Bij Gall&Gall moet je je iig legitimeren tot 25 jaar, en de boetes zijn niet grappig, dus zo heel raar is het ook weer niet. Sowieso kan het lastig zijn om iemands leeftijd goed te schatten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
@ cassandra ik zou jou minimaal 20 schatten. Dus raar dat je het niet mee kreeg
En dat herken ik dus ook wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het speelt niet echt aangezien ik weet dat het niet zo snel uit zal gaan.
Ik heb er in het begin van onze vriendschap wel enorm van gebaald.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ga Sinji na doen
wall of textWat heb jij toch tegen die man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan je alsjeblieft je normaal gedragen?C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je gaat zo een leuke film kijkenquote:
Ik baalde vooral omdat ik voor het eerst het idee dat ik een kans had gemaakt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat herken ik dus ook wel.
Maar goed, ik merk dat ik inmiddels alweer veel te veel blijf hangen in het nog altijd relatieloos en maagd zijn.
De ene keer heb je er weer meer last van dan de andere, en dat idee op zich vind ik al onplezierig...
Hij loopt vast en weet zich geen houding te geven. Het bekende liedje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen die man?![]()
Kan je alsjeblieft je normaal gedragen?
Katten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij loopt vast en weet zich geen houding te geven. Het bekende liedje.
Zijn kennende komen de katten vast zo weer.
Gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bijna niet meeIk kan lekker lullen dus toch gelukt. Ik heb altijd standaard mijn rijbewijs bij me maar mijn portemonnee was gerold en mijn paspoort heb ik nooit standaard bij me
Klinkt nogal heftig als je er nu nog steeds last van hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
beetje slaapgebrek en vervelend slapen , een vervelende date was een paar weken terug en gelukkig geen last meer van gehad en zelf veel afleiding denk er niet veel aan , maar de kwaadheid verplaatst zich een beetje s'nachts in nachtmerries en daardoor is mijn lontje even wat korter.
Dat was bij mij dan weer niet zo; het ging mij wel echt om haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik baalde vooral omdat ik voor het eerst het idee dat ik een kans had gemaakt.![]()
Niet zozeer vanwege haar.
Ik ken heel Johnny Cash nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee, want ik ken die film Walk the line en als je hum wat minder is het leven van Johny Cash nog wat deprimerender . Die had namelijk niet zo'n vrolijk leven
Duuuuuudddee..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken heel Johnny Cash nietja ik ben een cultuurbarbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou valt wel mee hoor is goed afgelopen maar die avond voelde ik me wel even niet prettig in huis en ik denk dat dat even een eigen leven is gaan leiden in slaap en dat is een beetje irritant.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Klinkt nogal heftig als je er nu nog steeds last van hebt
waarom houd jij je zo vast aan die date dan? Het is gebeurd, je kan er niks meer aan veranderen en je hebt geen last meer van hem. Klaar einde afgelopen. Door gaan met de dagelijkse dingen van het levenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:08 schreef formerjellybean het volgende:
beetje slaapgebrek en vervelend slapen , een vervelende date was een paar weken terug en gelukkig geen last meer van gehad en zelf veel afleiding denk er niet veel aan , maar de kwaadheid verplaatst zich een beetje s'nachts in nachtmerries en daardoor is mijn lontje even wat korter.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Duuuuuudddee..Ja en nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Oh ik wil je bijna gaan bitchslappen , Johny Cash niet kennen is wel heel slechtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken heel Johnny Cash nietja ik ben een cultuurbarbaar
Ja als je het idee hebt dat je altijd kansloos bent bij vrouwen en het blijkt een keer niet zo te zijn dan slaat je hormoonhuishouding totaal op hol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat was bij mij dan weer niet zo; het ging mij wel echt om haar.
Kom maar als je durftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Oh ik wil je bijna gaan bitchslappen , Johny Cash niet kennen is wel heel slecht
Als je een beetje goed had gelezen doe ik dat dagelijks ook alleen over mijn dromen heb ik geen controle he. Ik heb juist dat ik overdag heel veel afleiding heb maar op een of andere manier moet er schijnbaar iets dus uit en dat komt dan heel fijn en irritant s'nachts.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom houd jij je zo vast aan die date dan? Het is gebeurd, je kan er niks meer aan veranderen en je hebt geen last meer van hem. Klaar einde afgelopen. Door gaan met de dagelijkse dingen van het leven
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom maar als je durfteen ding ik mep net zo hard terug
![]()
Ik ken wel meer dingen niet so what
Goed, mijn hormoonhuishouding slaat ook wel eens op hol, dat zal ik niet ontkennen. Maar in dat geval was het toch anders. Maar daarom niet minder jammer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja als je het idee hebt dat je altijd kansloos bent bij vrouwen en het blijkt een keer niet zo te zijn dan slaat je hormoonhuishouding totaal op hol.
Arme zusjes van tijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja het is maar net waar je trots op wil zijn hè.
Fijn voor hemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
dat is Johnny, en hij geeft jou de vinger
Kom maar op met die cursusquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
Echt Johnny Cash niet kennen.
Als radio dj zou je er spontaan een muzikale her-opvoed cursus willen geven.
Noem even wat iconen uit de muziek dan kan ik je kennis enigszins peilen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fijn voor hem
[..]
Kom maar op met die cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |