Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want zo ben ik niet, ik voel dat vanzelf wel als het moment er is.
Het liefst wel hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het liefst wel hahaha
Maar een klik moet wederzijds zijn naar mijn mening en die voel je beide en dat merk je aan hoe het gesprek loopt.
Ze voelt die klik niet als je zenuwachtig doet. Je zult zenuwachtig zijn als je schaarste hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het liefst wel hahaha
Maar een klik moet wederzijds zijn naar mijn mening en die voel je beide en dat merk je aan hoe het gesprek loopt.
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik begrijp je.
Maar is het niet duidelijk dat jouw methode tot nu toe geen vruchten heeft afgeworpen?
Zenuwachtigheid is niet het probleem, althans bij mij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze voelt die klik niet als je zenuwachtig doet. Je zult zenuwachtig zijn als je schaarste hebt.
Je kan wel wachten en wachten.. maar de tijd staat niet stil zoals je wel weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.
Ik ben het wel met je eens dat ik er inderdaad niet genoeg moeite voor doe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is wel zo, want het blijkt dat als je er niet genoeg moeite voor doet, je hersenen weer de neiging hebben om naar je oude setting te gaan.
Vandaar dat je jezelf buiten je comfort zone moet gooien om iets nieuws te leren. Dan pas wordt het een gewoonte om vrouwen aan te spreken en heb je minder angst.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Ook niet als je haar echt leuk begint te vinden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Zenuwachtigheid is niet het probleem, althans bij mij niet.
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ik er inderdaad niet genoeg moeite voor doe.
Misschien omdat ik die haast om zo snel mogelijk te neuken een beetje heb verloren.
Dan duik ik dan wel een kroeg in en spreek er 100 aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.
Nou, je weet hoe dat is uitgepakt...
Had er met die laatste niet echt problemen mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook niet als je haar echt leuk begint te vinden?
Waarom nu niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan duik ik dan wel een kroeg in en spreek er 100 aan.
Zelfde bij mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.
Nou, je weet hoe dat is uitgepakt...
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.quote:
Ik ben nu al niet zo flexibel dus dat word nog leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
Wat ik wel heb gemerkt is dat leeftijd wel invloed heeft op je flexibiliteit
Als in bewegen of of als handelen en voorkeuren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
Wat ik wel heb gemerkt is dat leeftijd wel invloed heeft op je flexibiliteit
All of the above,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als in bewegen of of als handelen en voorkeuren?
Dat heb ik nu ook nog niet, hoor. Laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.
Daarin ben ik heel flexibelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
All of the above,
Doel echter meer op denkwijzen
Net ofdat Capstan, kree etc dat wel hebben...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |