Maar vuurvlieg, dan moet ik mijn huis uit, en dat in eeEeeéeEeenggggquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt wat van elkaar wilt leren dan gaan jullie met z'n allen mee en wordt het gezellig, inplaats van te zeuren hier op het forum
Waar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Dus wie gaat vanavond mee op avontuur?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel dan serieus iets, niet vanavond. Dan gaan er waarschijnlijk wel meer mensen mee.
Volgende week ofzoiets? Ik weet ook nog niet zeker of ik dan kan, maar ik wil zeker een keerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Dus wie gaat vanavond mee op avontuur?
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
Ik ook. Maar als jongen moet je juist hard en cool en arrogant zijn enzo, daarom ben ik daar nu mee bezig
niet waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zij zo...want ik ben nog steeds de enige maagd van tegen de dertig in dit topic
Axel toch? Of die werd toch vanavond ontmaagd hoopte hij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zij zo...want ik ben nog steeds de enige maagd van tegen de dertig in dit topic
Mijn eigen leven gaat voor dan iets van fok, ik wil eigenlijk niet een dag opofferen, vanavond heb ik toevallig niets. Maarja, als er serieus mensen zijn die echt willen leren en dingen proberen, dan doe ik dat wel graag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel dan serieus iets, niet vanavond. Dan gaan er waarschijnlijk wel meer mensen mee.
Watch your mouth, axel is nog lang niet tegen de 30quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Axel toch? Of die werd toch vanavond ontmaagd hoopte hij?
Sinji misschien dacht ik, vanavond kan ik in utrecht zijn of rdamquote:
Het is wel nodig, maar vooral ook in je carrière, denk ik. Niet over je heen laten lopen enzulksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/
Hard to get spelen is niet het juiste woord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/
Zie hem hosselenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wil je dat ik ga dan?
Ik dus misschienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen leven gaat voor dan iets van fok, ik wil eigenlijk niet een dag opofferen, vanavond heb ik toevallig niets. Maarja, als er serieus mensen zijn die echt willen leren en dingen proberen, dan doe ik dat wel graag.
Volgende week vrijdag in de avond, wie kan dan?
Oh, dat dacht ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Watch your mouth, axel is nog lang niet tegen de 30
(axel is een half jaar jonger als ik)
Ik wil je nog wel een keer meetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wil je dat ik ga dan?
ik kom uit 87, hij uit 88quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ikHoe oud zijn jullie dan?
Ok, hou me op de hoogte!quote:
Uit welke richting kom je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel een keer meetenMaar utrecht of rotterdam is mij te ver denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |