SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Oom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ontmaagd had willen worden had dat al gekund op mijn 12e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef niets aan hem te bewijzen, en hij wilt dat ik op zijn commando op vrouwen af stap. Fuck off.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Catbert heeft aangeboden om met je te gaan stappen
Als je niet eens op een vrouw durft af te stappen die ik aanwijs ben je nog een grotere kneus dan ik dacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Ik hoef niets aan hem te bewijzen, en hij wilt dat ik op zijn commando op vrouwen af stap. Fuck off.
Als ik haar niet wil ontmoeten dan wil ik dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je niet eens op een vrouw durft af te stappen die ik aanwijs ben je nog een grotere kneus dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smerig.
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Oké, ik doe gewoon nog een poging in dit nieuwe deel:
Goedenavond, allemaal!
Niet allemaal tegelijk...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Hoi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Grote bek maar niks durven dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Als ik haar niet wil ontmoeten dan wil ik dat niet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oom?Dingdingding we have a winner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl de ene groep gebruikers afgeeft op ieder beetje kennis gebruikt de andere groep het onmiddellijk voor eigen gewin."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.quote:
Beta haantjes. "Jij moet niet denken de kennis in pacht te hebben"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Kom op man, wie gaat wie nou wat bewijzen. Mannen. Serieus.Haantjes.
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dingdingding we have a winner.
Terwijl de ene groep gebruikers afgeeft op ieder beetje kennis gebruikt de andere groep het onmiddellijk voor eigen gewin.
Maar gezien de quote die daarbij stond, zal het je duidelijk zijn dat ik toen ook niet zo goed durfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
de eerste x probeerde je niet eens
Zoals je ziet komt hij er mee weg. Zijn houding valt veel van te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.
Dan wijst catbert leuke vrouwen aan. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.
Omdat hij me al vanaf het begin niet mag, denk ik zelfs dat zelfs als ik veel succes heb dat hij een heel ander verhaal hier gaat neerplempen. Dus het liefst wil ik ook dat er meerdere mensen bij zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?
Komt ermee weg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals je ziet komt hij er mee weg. Zijn houding valt veel van te leren.
Omdat hij zelf nog maar 13 isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?
... me jokequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ie dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?
Als catbert mee gaat kom ik ook, als getuigequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat hij me al vanaf het begin niet mag, denk ik zelfs dat zelfs als ik veel succes heb dat hij een heel ander verhaal hier gaat neerplempen. Dus het liefst wil ik ook dat er meerdere mensen bij zijn.
Je hebt tegen niemand iets te bewijzen, dus waarom probeer je dat door andere dan maar aan te vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
ik heb ook niets te bewijzen tegen catbert
Het gaat niet alleen om catbert, maar om vrijwel iedereen hier. En aangezien je hier blijkbaar zo graag post en serieus genomen wilt worden, is het een kleine moeite toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
ik heb ook niets te bewijzen tegen catbert
De houding van de gozer van het filmpje heb ik het over, daar valt veel van te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt ermee weg?![]()
Nee inderdaad ik kan hem moeilijk een klap in het gezicht geven online, bij wijze van.
Hihi, jij bent grappig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat hij zelf nog maar 13 is
Nee jij gaat in rotterdam. Ooh.. ik hoef ook niets van je te leren.. dus dat valt af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook niets te bewijzen tegen catbertik wil liever dat mensen van elkaar leren.
Dus, wie wilt er vanavond nog?? Eenmaal, andermaal...
Rotterdam was het he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook niets te bewijzen tegen catbertik wil liever dat mensen van elkaar leren.
Dus, wie wilt er vanavond nog?? Eenmaal, andermaal...
Die catberg heeft al zijn negatieve mening klaar staan voordat hij me nooit gezien heeft, ik wil een neutrale opstelling waarbij meerdere personen kunnen zien dat het niet boeiend is om vrouwen aan te spreken etc en van elkaar te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om catbert, maar om vrijwel iedereen hier. En aangezien je hier blijkbaar zo graag post en serieus genomen wilt worden, is het een kleine moeite toch?
Jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je zeker aangesproken, heh?
Jij bent zeker ook 13, niet?
Ja, daar had ik het dus niet over. En Flepke ook niet gezien zijn post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De houding van de gozer van het filmpje heb ik het over, daar valt veel van te leren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
Een uitgaansmeet lijkt me wel vet, een keertje.
Als 't maar niet een discotheek of zo isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
Hihi, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je zeker aangesproken, heh?
Jij bent zeker ook 13, niet?
Ai ai booii. Ik ben serieus in. Iemand mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
Nee stel je voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oprotten met die scheve schampus bek van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als discoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee op een mens dat zie je toch.quote:
En jij niet, je bent om te jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hihi, ik kom niet meer bij [ afbeelding ] jij moet wel volle zalen trekken met dat soort humor.
*proest*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
true, die slaat nergens op iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang er maar bier en tieten zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Emoties zijn eng hè Flutke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Dansen is leuk, battles alleszquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderen
Grote voorbeeld gozer, met je negatieve instellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????![]()
![]()
![]()
Meet equals versieren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou kunnen. Maar ik heb het eigenlijk te drukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die willen stappen in utrecht vandaag?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."
Kan niet, zit nog in spanjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik heb het eigenlijk te druk
dabbedoellik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.
Het ging er toch om dat ik en andere mensen vrouwen gingen versieren? Wat is dit voor een sociale achterstands crap weer :/quote:
Heb ik wel eens gedaan op een feestje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Als je wilt leren om goed te zijn met vrouwen, dan stap je nu op de trein richting Rotterdam en zorg ik ervoor dat je je eerste vrouwelijke contacten vanavond nog hebt.
Dit kan ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."
Heb ik ook eens gedaan. Het eindigde in mijn bed btwquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan op een feestje.
Drie hoeratjes voor alcoholische dranken.
Ik had minder succes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Het eindigde in mijn bed btw
En was zonder alkohol
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij al niet meer, het topic draait gelukkig niet altijd om jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat ik en andere mensen vrouwen gingen versieren?
Wall of textquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietJe zit hier tussen het verkeerde publiek; je probeert als het ware beleggingsproducten te verkopen aan bijstandsmoeders
Het mooiste is dat je hier al zo vaak en zo lang door heel veel mensen op gewezen bent, toch stug door blijft gaan en vervolgens af en toe zeuren dat die bijstandsmoeders je dure beleggingsproducten niet willen kopen.
Daarnaast hoef je het niet aan mij te bewijzen, (en niet aan catbert), maar aan iedereen hier in dit topic. Grote claims vragen immers om bewijs.
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer mezelf daar altijd enorm aan. Bij enkele niet-nader te noemen personen uit dit topic voel ik diezelfde irritatie
quote:
Hartstikke eng.quote:Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
Dan niet, iedereen die het niet gelooft mag gerust de trein pakken hier naar toe. Het is niet zo dat ik ALLES al weet en SUPERGOED ben, maar ik weet wel hoe je snel vrouwen kunt ontmoeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietJe zit hier tussen het verkeerde publiek; je probeert als het ware beleggingsproducten te verkopen aan bijstandsmoeders
Het mooiste is dat je hier al zo vaak en zo lang door heel veel mensen op gewezen bent, toch stug door blijft gaan en vervolgens af en toe zeuren dat die bijstandsmoeders je dure beleggingsproducten niet willen kopen.
Daarnaast hoef je het niet aan mij te bewijzen, (en niet aan catbert), maar aan iedereen hier in dit topic. Grote claims vragen immers om bewijs.
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer mezelf daar altijd enorm aan. Bij enkele niet-nader te noemen personen uit dit topic voel ik diezelfde irritatie
Beschrijf je nu Flepke, of jezelf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Echt zo'n superscheitert weer maar wel een grote bek op het forum
Fixed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer erger me daar altijd enorm aan . Bij firefly en flepke voel ik diezelfde irritatie
![]()
Hoho meneertje een beetje mijn vriendin inpikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wall of textOMG dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Ja maar ik ben dan natuurlijk ook zwak en wanhopig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.
Je bent vrouw, tautologie enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan natuurlijk ook zwak en wanhopig.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wall of textWall of text heeft doorgaans geen alinea's hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef firefly3 het volgende:
Niemand die mee wilt?Ik beloof je dat het hilarisch gaat worden
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als je nog een keer in utrecht uitgaat wil ik best mee, nu heb ik het eigenlijk te druk...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef firefly3 het volgende:
Niemand die mee durft?Ik beloof je dat het hilarisch gaat worden
Volgens mij is Sinji kloontje nummer 3 aan het worden hierquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wall of text heeft doorgaans geen alinea's hoor.
Ja, grote praatjes van mensen met weinig ervaring zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef kree het volgende:
Goedenavond mensen.
Gaat het nog steeds over hetzelfde
27 jij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als je nog een keer in utrecht uitgaat wil ik best mee, nu heb ik het eigenlijk te druk...
Nee joh ik mag Sinji wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is Sinji kloontje nummer 3 aan het worden hier
Sinji is okay.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij is Sinji kloontje nummer 3 aan het worden hier
Je hebt het over jou en Flepke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, grote praatjes van mensen met weinig ervaring zoals gewoonlijk.
Hoe weet gij dat allemaal.. ?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wall of text heeft doorgaans geen alinea's hoor.
Als het je ook maar een beetje kon schelen hoe het mensen in deze reeks vergaat dan had je geweten dat Benzin geen maagd meer is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan niet, iedereen die het niet gelooft mag gerust de trein pakken hier naar toe. Het is niet zo dat ik ALLES al weet en SUPERGOED ben, maar ik weet wel hoe je snel vrouwen kunt ontmoeten.
Je gaat er vol in benzin, of je bent over 10 jaar nog steeds maagd. Aan jou de keuze.
Axel wilde een keer naar breda, dat is ook gaaf.quote:
Omdat ik wel bekend ben met de betekenis van de term.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
In bad shape wall of text
[..]
Hoe weet gij dat allemaal.. ?!
Het is internet hé, zelfs de mensen zonder ervaring zijn hier zelf benoemd ervaren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh hij is verkracht door een neger /care.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het je ook maar een beetje kon schelen hoe het mensen in deze reeks vergaat dan had je geweten dat Benzin geen maagd meer is.
Ik haalde mlig en benzin even door de warquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het je ook maar een beetje kon schelen hoe het mensen in deze reeks vergaat dan had je geweten dat Benzin geen maagd meer is.
Inderdaad :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef kedge het volgende:
[..]
Het is internet hé, zelfs de mensen zonder ervaring zijn hier zelf benoemd ervaren.
Er staat wel telkens een uitleg bij die logisch klinkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef mrk.n het volgende:
Het juiste antwoord is bezorgdheid, ongerustheid of beheerste angst.
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Wie heeft die test gemaakt, slaat nergens op.
Jouw humor kan ik wel waarderen. Van vliegje vind ik het een beetje jammer dat die zich wilt bewijzen, terwijl dat eigenlijk niet nodig is want ik geloof dat die er best een goede blik op heeft en ik vind het lief van hem dat hij Kree had geholpen door zijn visie over een chat-log te geven.quote:
Ik moet zeggen dat ik ook steeds heb gedacht van wel. Mijn excuses aan benzin, danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vast wel, maar jullie spammen iets meer, en zijn van de PUA kantquote:
MLiG is ook geen maagd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik haalde mlig en benzin even door de war
Boeiendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook steeds heb gedacht van wel. Mijn excuses aan benzin, dan
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jouw humor kan ik wel waarderen. Van vliegje vind ik het een beetje jammer dat die zich wilt bewijzen, terwijl dat eigenlijk niet nodig is want ik geloof dat die er best een goede blik op heeft en ik vind het lief van hem dat hij Kree had geholpen door zijn visie over een chat-log te geven.
Dus eigenlijk heb ik tegen niemand iets.
Moet je kijken naar de wenkbrauwen, klinkt ook niet logisch want dat kan ook een soort van arrogantie zijn, of iets niet begrijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er staat wel telkens een uitleg bij die logisch klinkt.
okquote:
Het kan jullie inderdaad geen ruk schelen want jullie zitten hier voor jezelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Oh hij is verkracht door een neger /care.
Gelukkig, dan ben ik niet de enige. En voor wat iemand eerder riep, hobbies/werk/opleiding, dat weet ze allemaal al. Ben inderdaad maar de vakantie richting op gegaan met die vraag. :-/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Die vraag is ook net zo saai als het antwoord dat je er meestal op kan geven. Ik heb een hekel aan dat soort veel te open vragen.
Nou, mij boeit dat wel een beetje, want om nu als enige oude maagd in dit topic over te blijven...quote:
Dat is al de tweede keer dat je die fout van me fixt en dat irriteert mijquote:
Dat was juist één van mijn weinige goede antwoord, die zie ik heel duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef mrk.n het volgende:
Het juiste antwoord is bezorgdheid, ongerustheid of beheerste angst.
[ afbeelding ]
Natuurlijk. Wie heeft die test gemaakt, slaat nergens op.
Klopt, ik had er 2.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:45 schreef mrk.n het volgende:
Gefeliciteerd. U bent erg goed in het herkennen van emoties. Misschien hebt u wat langer dan een fractie naar de foto's gekeken, want dan hebben de meeste mensen er maximaal 10 goed.
En als je de OP eindelijk een keer leest dan kom je erachter dat die mensen in het juiste topic zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:43 schreef firefly3 het volgende:
Spammen oke maar pua kant?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vast wel, maar jullie spammen iets meer, en zijn van de PUA kant
Maagd-boksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, mij boeit dat wel een beetje, want om nu als enige oude maagd in dit topic over te blijven...
Gelukkig wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan jullie inderdaad geen ruk schelen want jullie zitten hier voor jezelf.
Dat zijn de ergstequote:
Ik ook. Maar als jongen moet je juist hard en cool en arrogant zijn enzo, daarom ben ik daar nu mee bezigquote:
Regel dan serieus iets, niet vanavond. Dan gaan er waarschijnlijk wel meer mensen mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt wat van elkaar wilt leren dan gaan jullie met z'n allen mee en wordt het gezellig, inplaats van te zeuren hier op het forum
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar volgens mij ben jij een stuk jonger
Maar vuurvlieg, dan moet ik mijn huis uit, en dat in eeEeeéeEeenggggquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je echt wat van elkaar wilt leren dan gaan jullie met z'n allen mee en wordt het gezellig, inplaats van te zeuren hier op het forum
Waar?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Dus wie gaat vanavond mee op avontuur?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel dan serieus iets, niet vanavond. Dan gaan er waarschijnlijk wel meer mensen mee.
Volgende week ofzoiets? Ik weet ook nog niet zeker of ik dan kan, maar ik wil zeker een keerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef firefly3 het volgende:
Dus wie gaat vanavond mee op avontuur?
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef minibeer het volgende:
Ik ook. Maar als jongen moet je juist hard en cool en arrogant zijn enzo, daarom ben ik daar nu mee bezig
niet waarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zij zo...want ik ben nog steeds de enige maagd van tegen de dertig in dit topic
Axel toch? Of die werd toch vanavond ontmaagd hoopte hij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het zij zo...want ik ben nog steeds de enige maagd van tegen de dertig in dit topic
Mijn eigen leven gaat voor dan iets van fok, ik wil eigenlijk niet een dag opofferen, vanavond heb ik toevallig niets. Maarja, als er serieus mensen zijn die echt willen leren en dingen proberen, dan doe ik dat wel graag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Regel dan serieus iets, niet vanavond. Dan gaan er waarschijnlijk wel meer mensen mee.
Watch your mouth, axel is nog lang niet tegen de 30quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Axel toch? Of die werd toch vanavond ontmaagd hoopte hij?
Sinji misschien dacht ik, vanavond kan ik in utrecht zijn of rdamquote:
Het is wel nodig, maar vooral ook in je carrière, denk ik. Niet over je heen laten lopen enzulksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/
Hard to get spelen is niet het juiste woord.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:52 schreef Nairua het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wat me dwars zit. Hard to get spelen werkt bijvoorbeeld prima, maar het zit me tegen dat dat 'nodig' is. :/
Zie hem hosselenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wil je dat ik ga dan?
Ik dus misschienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn eigen leven gaat voor dan iets van fok, ik wil eigenlijk niet een dag opofferen, vanavond heb ik toevallig niets. Maarja, als er serieus mensen zijn die echt willen leren en dingen proberen, dan doe ik dat wel graag.
Volgende week vrijdag in de avond, wie kan dan?
Oh, dat dacht ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Watch your mouth, axel is nog lang niet tegen de 30
(axel is een half jaar jonger als ik)
Ik wil je nog wel een keer meetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Wil je dat ik ga dan?
ik kom uit 87, hij uit 88quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ikHoe oud zijn jullie dan?
Ok, hou me op de hoogte!quote:
Uit welke richting kom je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik wil je nog wel een keer meetenMaar utrecht of rotterdam is mij te ver denk
kreequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef Capstan het volgende:
Ja, maar wie is mijn "lotgenoot" nu? Wie geeft me opheldering?
Dat is 20 min met de trein johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Almere/Amsterdam
ik heb een gruwelijke hekel aan het ov, en utrecht is ruk met de auto
40. Maar lezen schatjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is 20 min met de trein joh
Voor de meet in enschede had ik al ja gezegd voordat ik me realiseerde hoe ver dat was
Lesje topografie nodig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat is 20 min met de trein joh
Voor de meet in enschede had ik al ja gezegd voordat ik me realiseerde hoe ver dat was
Jaja ik had het wel gelezen, maar ik vind je gewoon een aanstellerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
40. Maar lezen schatjeIk heb geen zin om 'savonds met de trein te moeten
Plus je bent weer gebonden aan op tijd terug etc
Eigenlijk wel ja. Eerst de provincies maar weer eens lerenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jaja ik had het wel gelezen, maar ik vind je gewoon een aansteller
Misschien post ik hier wel niet genoegquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ik het niet meer wist
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan wilt
Of de eerstequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:00 schreef firefly3 het volgende:
Voor mij is utrecht ook 40 min met de trein. Ik moet ook de laatste trein terug nemen.
Ik hou toch niet van uitgaan, dus daar hoef ik het ook niet in te zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan durft
Ik ben niet "zo goed", ik kan nog een hoop leren en dat geef ik toe. Maar het zal zeker geen saai avondje wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Ik hoor er toch niet bij want ik wil alleen weten of ff echt zo goed is als ie zegt, ik heb geen les nodig
4 uur en 6 uur ofzo, dus het is redelijk goed te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Of de eerste
Nouja, in utrecht gaat alles wel redelijk op tijd dicht, ik weet niet hoe laat de eerste trein gaat, maar het kan iig wel.
Het ligt aan mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien post ik hier wel niet genoeg
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik hou toch niet van uitgaan, dus daar hoef ik het ook niet in te zoeken.
Ik vind je gelijk al lieverquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben niet "zo goed", ik kan nog een hoop leren en dat geef ik toe. Maar het zal zeker geen saai avondje worden
Als ik uit ga, ga ik liever naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:01 schreef firefly3 het volgende:
Als het puntje bij paaltje komt is er niemand die het aan durft
quote:
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.
Nee, ik hou niet van uitgaan, zeg ik toch. Geloof me, dat heb ik geprobeerd en dat werkt niet voor mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hou je niet van vrouwen? Er zijn bij het uitgaan een hoop knappe vrouwen die je kunt ontmoeten in een korte tijd. Het is gewoon een excuus omdat je bang bent voor het onbekende.
Uitgaan is lol hebben en als je nooit uitgaat dan mis en snap je de fun er ook niet van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...
Zou niet weten waarom je dan tegen je zin ergens in een drukke (meestal overvolle) kroeg moet gaan staan.
Er zijn ook nog wel andere manieren om iemand te ontmoeten.
Gewoon de volgende ochtend de trein nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
4 uur en 6 uur ofzo, dus het is redelijk goed te doen
Amsterdam is ook leukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik uit ga, ga ik liever naar Amsterdam.
Ik ga nu uit om vrouwen te versieren, dus dat is niet heel serieus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Amsterdam is ook leukMaar weet niet hoe serieus je vrouwen wilt ontmoeten?
Je moet zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd, dan pas kom je van de angst af om vrouwen aan te spreken. Ligt eraan hoe graag je een vrouw wilt ontmoeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je niet van uitgaan houdt dan hou je er toch gewoon niet van...
Zou niet weten waarom je dan tegen je zin ergens in een drukke (meestal overvolle) kroeg moet gaan staan.
Er zijn ook nog wel andere manieren om iemand te ontmoeten.
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van uitgaan, zeg ik toch. Geloof me, dat heb ik geprobeerd en dat werkt niet voor mij.
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:07 schreef kedge het volgende:
[..]
Uitgaan is lol hebben en als je nooit uitgaat dan mis en snap je de fun er ook niet van.
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.
Je gaat er vol in of niet. Je bent volgende week iemand met nieuwe vrouwelijke contacten, of je bent volgende week nog dezelfde heloef. Aan jou de keuze.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga nu uit om vrouwen te versieren, dus dat is niet heel serieus.
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet toch echt zoveel mogelijk vrouwen ontmoeten in een korte tijd om een beetje relaxt te kunnen worden met vrouwen.
Is ook deel van 'relaxt met vrouwen zijn', denk ik. Ok nu ga ik echt aan studie...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.
Gesprekje voeren is het probleem niet.
Ja, die angst zal ook verdwijnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een categorie die alleen moeite heeft met het aanspreken.
Gesprekje voeren is het probleem niet.
Dat gaan we dan ook doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.
Dit heb ik ook, maar als er een klik is dan wordt het een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben toch echt wel relaxed met vrouwen. Alleen niet op het versier-gebied.
Ik kijk er anders tegen aan, het een sluit het andere niet uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat er vol in of niet. Je bent volgende week iemand met nieuwe vrouwelijke contacten, of je bent volgende week nog dezelfde heloef. Aan jou de keuze.
Dat is wel de perfecte stemming om vrouwen aan te sprekenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol heb
Maar niet iedereen hoeft ervan te houden, ik vindt het best leuk zo af en toe maar mij vindt je niet elke week in het uitgaansleven
En beeld jezelf nou eens in dat je deze "klik" al hebt met iedere vrouw.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:12 schreef kree het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, maar als er een klik is dan wordt het een stuk gemakkelijker
Dit! Straal dit zoveel mogelijk uit en je bent een eind op weg. En dan vrouwen gaan plagen op een non-hostile wayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:09 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik en als ik het doe dan heb ik altijd lol, maar dan ga ik niet op de vrouwen af omdat ik te veel lol heb
Maar niet iedereen hoeft ervan te houden, ik vindt het best leuk zo af en toe maar mij vindt je niet elke week in het uitgaansleven
Nee want zo ben ik niet, ik voel dat vanzelf wel als het moment er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
En beeld jezelf nou eens in dat je deze "klik" al hebt met iedere vrouw.
Het is wel zo, want het blijkt dat als je er niet genoeg moeite voor doet, je hersenen weer de neiging hebben om naar je oude setting te gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kijk er anders tegen aan, het een sluit het andere niet uit.
Maar dat is mijn mening.
Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want zo ben ik niet, ik voel dat vanzelf wel als het moment er is.
Het liefst wel hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.
Ik begrijp je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het liefst wel hahaha
Maar een klik moet wederzijds zijn naar mijn mening en die voel je beide en dat merk je aan hoe het gesprek loopt.
Ze voelt die klik niet als je zenuwachtig doet. Je zult zenuwachtig zijn als je schaarste hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:18 schreef kree het volgende:
[..]
Het liefst wel hahaha
Maar een klik moet wederzijds zijn naar mijn mening en die voel je beide en dat merk je aan hoe het gesprek loopt.
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik begrijp je.
Maar is het niet duidelijk dat jouw methode tot nu toe geen vruchten heeft afgeworpen?
Zenuwachtigheid is niet het probleem, althans bij mij niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze voelt die klik niet als je zenuwachtig doet. Je zult zenuwachtig zijn als je schaarste hebt.
Je kan wel wachten en wachten.. maar de tijd staat niet stil zoals je wel weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Beggars can't be choosers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hoopt dat een vrouw jou ooit een keer versiert dus en daar neem je dan meteen genoegen mee.
Ik ben het wel met je eens dat ik er inderdaad niet genoeg moeite voor doe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het is wel zo, want het blijkt dat als je er niet genoeg moeite voor doet, je hersenen weer de neiging hebben om naar je oude setting te gaan.
Vandaar dat je jezelf buiten je comfort zone moet gooien om iets nieuws te leren. Dan pas wordt het een gewoonte om vrouwen aan te spreken en heb je minder angst.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar dat wil nog niet zeggen dat het niet mogelijk is.
Ook niet als je haar echt leuk begint te vinden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
Zenuwachtigheid is niet het probleem, althans bij mij niet.
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ik er inderdaad niet genoeg moeite voor doe.
Misschien omdat ik die haast om zo snel mogelijk te neuken een beetje heb verloren.
Dan duik ik dan wel een kroeg in en spreek er 100 aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.
Nou, je weet hoe dat is uitgepakt...
Had er met die laatste niet echt problemen mee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook niet als je haar echt leuk begint te vinden?
Waarom nu niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan duik ik dan wel een kroeg in en spreek er 100 aan.
Zelfde bij mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus op die leeftijd ook.
Nou, je weet hoe dat is uitgepakt...
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.quote:
Ik ben nu al niet zo flexibel dus dat word nog leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
Wat ik wel heb gemerkt is dat leeftijd wel invloed heeft op je flexibiliteit
Als in bewegen of of als handelen en voorkeuren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:27 schreef Sinji het volgende:
Wat ik wel heb gemerkt is dat leeftijd wel invloed heeft op je flexibiliteit
All of the above,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als in bewegen of of als handelen en voorkeuren?
Dat heb ik nu ook nog niet, hoor. Laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.
Daarin ben ik heel flexibelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Sinji het volgende:
[..]
All of the above,
Doel echter meer op denkwijzen
Net ofdat Capstan, kree etc dat wel hebben...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen drang om achter alles aan te gaan wat neukbaar is.
Dat doe je goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:25 schreef kree het volgende:
[..]
Had er met die laatste niet echt problemen mee.
Wel van te voren een beetje zenuwen, maar niet meer zodra we begonnen te praten.
Die drang zal ik ook nooit hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook nog niet, hoor. Laat dat duidelijk zijn
Ook niet als je 25 bent en nog steeds zo veel ervaring hebt als nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Die drang zal ik ook nooit hebben.
Wanhopiger dan afgelopen zomer kan ik niet worden denk ik.
Ja ik kan lang wachten tot ik een klik heb met iemand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat Capstan, kree etc dat wel hebben...
Die gaan achter alles aan waarmee ze een klik hebben. (dus niet meer bang hoeven te zijn voor afwijzing)
Je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Ik voel er niets voor om achter iemand aan te gaan waarmee ik "niets heb", zogezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat Capstan, kree etc dat wel hebben...
Die gaan achter alles aan waarmee ze een klik hebben. (dus niet meer bang hoeven te zijn voor afwijzing)
Vertel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik kan lang wachten tot ik een klik heb met iemand.![]()
De enige vrouw waarmee ik een klik mee heb is mijn beste vriendin.
Maar dat is weer wat anders.
Nee de hoop dat dingen bij mij vanzelf gaan heb ik allang opgegeven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:37 schreef firefly3 het volgende:
Hoe langer je hoopt dat dingen vanzelf gaan, hoe langer je in eenzaamheid zult blijven
Ik denk dat je standaarden te hoog zijn. Wie ben jij om een super meid te eisen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gewoon gelijk. Ik voel er niets voor om achter iemand aan te gaan waarmee ik "niets heb", zogezegd.
Ik heb een beste vriendin en daar heb ik een goed klik mee.quote:
Waarom onderneem je dan geen actie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee de hoop dat dingen bij mij vanzelf gaan heb ik allang opgegeven.
Ben je verliefd op haar? onderbuik/kruis gevoelens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een beste vriendin en daar heb ik een goed klik mee.
Wat wil je nog meer weten?
Omdat ik niet die drang heb om er koste wat kost iets aan te doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom onderneem je dan geen actie?
En jij doet dat niet? Jij neemt met de eerste kut op twee benen genoegen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je standaarden te hoog zijn. Wie ben jij om een super meid te eisen?
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die klik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat je standaarden te hoog zijn. Wie ben jij om een super meid te eisen?
Nee, maar ik sta wel met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij doet dat niet? Jij neemt met de eerste kut op twee benen genoegen?
Bij het uitgaan zijn er plekken waar in totaal wel honderden vrouwen zijn, er zullen wel tientallen vrouwen moeten rondlopen waar je iniedergeval wat mee kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Daar gaat het me niet om. Het gaat me om die klik.
En wat heeft dat jou tot nu toe opgeleverd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:43 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta wel met beide benen op de grond.
Nee, nee en nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:41 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ben je verliefd op haar? onderbuik/kruis gevoelens?
Meer succes, omdat je ook gewoon socialiseert met vrouwen waarmee je niet naar bed gaat leer je toch weer nieuwe dingen. Ik gebruik de zelfde skills die ik van een 6 of 7 geleerd heb bij een 8, 9 of 10.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat heeft dat jou tot nu toe opgeleverd?
denial, denial, denialquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, nee en nee.
Ik zou het er wel op kunnen, maar een relatie met haar zou ik niet willen. Neuken ook niet want dan word alles opeens enorm ingewikkeld tussen ons. Daarnaast heeft ze een vriend.
Maar ik weet al lang dat ik niet van uitgaan hou. Ik heb er ook geen zin meer in om me ter plaatse alleen maar diep ongelukkig te voelen. En dat is natuurlijk ook niet aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij het uitgaan zijn er plekken waar in totaal wel honderden vrouwen zijn, er zullen wel tientallen vrouwen moeten rondlopen waar je iniedergeval wat mee kan.
Oh jij gaat voor mij denken.quote:
Omschrijf succesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meer succes, omdat je ook gewoon socialiseert met vrouwen waarmee je niet naar bed gaat leer je toch weer nieuwe dingen. Ik gebruik de zelfde skills die ik van een 6 of 7 geleerd heb bij een 8, 9 of 10.
Waarom hou je niet van uitgaan? Er is muziek en er zijn mensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ik weet al lang dat ik niet van uitgaan hou. Ik heb er ook geen zin meer in om me ter plaatse alleen maar diep ongelukkig te voelen. En dat is natuurlijk ook niet aantrekkelijk.
Als ze poedelnaakt in je kamer zou stormen, zou je haar dan stiekem neuken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jij gaat voor mij denken.
Altijd leuk als mensen dat gaan doen.
Dit mag je toch wel een bazenpost noemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Meer succes, omdat je ook gewoon socialiseert met vrouwen waarmee je niet naar bed gaat leer je toch weer nieuwe dingen. Ik gebruik de zelfde skills die ik van een 6 of 7 geleerd heb bij een 8, 9 of 10.
Ik kan me heel goed met mezelf vermaken; ik verveel me nooit. Maar niet met uitgaan. Voor mij is dat gewoon geen vermaak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom hou je niet van uitgaan? Er is muziek en er zijn mensen.
Je moet aan jezelf werken, dat je je kunt vermaken overal waar je bent. Als je je niet vermaakt met jezelf, hoe kan een vrouw dan zich met jou vermaken?
Een stuk of 10 relaties ofzo, van een week totaan jaren. "Dates" vind ik zo'n stom woord, maar daar ben ik al lang mee gestopt met tellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omschrijf succeshoeveel dates? Relaties?
Een vrouw valt op de juiste woorden, niet het juiste uiterlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je moet aan jezelf werken, dat je je kunt vermaken overal waar je bent. Als je je niet vermaakt met jezelf, hoe kan een vrouw dan zich met jou vermaken?
Zou kunnen zijn, de drukte (lekker op elkaar gepakt staan allemaal)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Slecht date/relatie ratio?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een stuk of 10 relaties ofzo, van een week totaan jaren. "Dates" vind ik zo'n stom woord, maar daar ben ik al lang mee gestopt met tellen.
Dit jaar heb ik ongeveer 500 vrouwen benaderd, dan leer je het wel
in de goede richting, de juiste woorden zou ik vervangen door authenticiteit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Een vrouw valt op de juiste woorden, niet het juiste uiterlijk.
Niet helemaal correct. Het is hoe je het zegtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dat noem ik avontuurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn, de drukte (lekker op elkaar gepakt staan allemaal)
Keiharde muziek waardoor je in elkaars oor moet schreeuwen om sowieso iets te verstaan
Je (lees mijn) jas kwijt raken doordat je teveel hebt gezopen![]()
In de bosjes belanden omdat je teveel hebt gezopen
Een nekwervel breken omdat je teveel hebt gezopen
Litteken op je kin omdat je teveel hebt gezopen.
Oja die laatste zijn mijn ervaringen
Oh vast wel, ik heb ook hormonen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als ze poedelnaakt in je kamer zou stormen, zou je haar dan stiekem neuken?
.. oh shit, dat klonk fout. Ik bedoel niet stiekum, gewoon jah.. je snapt me wel
Inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Het is hoe je het zegt
Tuurlijk, het gaat om je hele wezen, maar dan kun je nog steeds de verkeerde dingen zeggen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
in de goede richting, de juiste woorden zou ik vervangen door authenticiteit.
Vrouwen vallen op authenticiteit, dus de echtheid van je woorden en gedrag.
Nou haha avontuur was het wel maar die nekwervel was wel minderquote:
Juiste karakter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:51 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Met relaties ben ik wat kieskeuriger dan korte flirts inderdaadquote:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nou haha avontuur was het wel maar die nekwervel was wel minder![]()
Heb 3 maanden met zo'n lompe nekkraag moeten lopen![]()
![]()
Keihard met m'n kop in een fietstunneltje vallen litteken van 10 cm op m'n hoofd.quote:
Zou je het erg vinden als zij jouw vriendin zou zijn ipv die jongen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh vast wel, ik heb ook hormonen.![]()
Wel jammer dat ik dan letterlijk en figuurlijk de relatie met mijn beste vriendin heb verneukt.
Met mijn hart zeg ik ja: want ik vind het een fantastische meid die enorm veel voor me heeft betekend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:56 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zou je het erg vinden als zij jouw vriendin zou zijn ipv die jongen?
Combinatie van allesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Juiste karakter.
Tenminste dat hoop ik.![]()
Anders ben ik verloren.
Ach joh, ik ben weleens door een vrouw aangevallen omdat ik gemene dingen tegen haar zei maar ik had het zelf niet door dat ik haar zat te beledigen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Keihard met m'n kop in een fietstunneltje vallen litteken van 10 cm op m'n hoofd.
Zit gelukkig onder m'n haar dus je ziet er niks van.
Ambulance met spoed (A1 noemen ze dat) naar de eerste hulp.
Nacht in het ziekenhuis en dag voor controle....
Haha ik wil er eigenlijk niet meer over vertellen, beetje een zwarte bladzijde in mijn uitgaans geschiedenis
Herkenbaar. Dat heb ik ook wel met iemand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Met mijn hart zeg ik ja: want ik vind het een fantastische meid die enorm veel voor me heeft betekend.
Maar mijn verstand zegt nee omdat ik weet met wat voor problemen zij speelt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Back. Kreeg bijna mijn drank niet mee want geen ID bij me en ze geloofde niet dat ik 24 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |