Oprotten met die scheve schampus bek van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als discoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
Nee op een mens dat zie je toch.quote:
En jij niet, je bent om te jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hihi, ik kom niet meer bij [ afbeelding ] jij moet wel volle zalen trekken met dat soort humor.
*proest*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
true, die slaat nergens op iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang er maar bier en tieten zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Emoties zijn eng hè Flutke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Dansen is leuk, battles alleszquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderen
Grote voorbeeld gozer, met je negatieve instellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |