Oprotten met die scheve schampus bek van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als discoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
Nee op een mens dat zie je toch.quote:
En jij niet, je bent om te jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hihi, ik kom niet meer bij [ afbeelding ] jij moet wel volle zalen trekken met dat soort humor.
*proest*quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
true, die slaat nergens op iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
[ afbeelding ]
Zolang er maar bier en tieten zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat plaatje vond ik idd ook raar. Als ik zo'n kop trek doe ik dat niet omdat ik boos ben.
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oidquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als disco.
Emoties zijn eng hè Flutke?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kan jij zo'n hoofd trekken dan? Hou dat soort opmerkingen voor je, please...
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt al interresanter. Geef mij maar een terrasje waar je wat kunt kletsen. Of bij iemand thuis oid
Dansen is leuk, battles alleszquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet makkelijk vrouwen benaderen
Grote voorbeeld gozer, met je negatieve instellingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Bij iemand thuis vrouwen versieren?????![]()
![]()
![]()
Meet equals versieren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou kunnen. Maar ik heb het eigenlijk te drukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die willen stappen in utrecht vandaag?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."
Kan niet, zit nog in spanjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik heb het eigenlijk te druk
dabbedoellik!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een mix is wel beter. Dan kunnen de mensen die willen dansen dat doen, en de rest lekker zittend ouwehoeren.
Het ging er toch om dat ik en andere mensen vrouwen gingen versieren? Wat is dit voor een sociale achterstands crap weer :/quote:
Heb ik wel eens gedaan op een feestje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Als je wilt leren om goed te zijn met vrouwen, dan stap je nu op de trein richting Rotterdam en zorg ik ervoor dat je je eerste vrouwelijke contacten vanavond nog hebt.
Dit kan ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel, maken we er een wedstrijdje van "Wie hosselt Myraela's moeder."
Heb ik ook eens gedaan. Het eindigde in mijn bed btwquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan op een feestje.
Drie hoeratjes voor alcoholische dranken.
Ik had minder succes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik ook eens gedaan. Het eindigde in mijn bed btw
En was zonder alkohol
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij al niet meer, het topic draait gelukkig niet altijd om jou.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:37 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat ik en andere mensen vrouwen gingen versieren?
Wall of textquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietJe zit hier tussen het verkeerde publiek; je probeert als het ware beleggingsproducten te verkopen aan bijstandsmoeders
Het mooiste is dat je hier al zo vaak en zo lang door heel veel mensen op gewezen bent, toch stug door blijft gaan en vervolgens af en toe zeuren dat die bijstandsmoeders je dure beleggingsproducten niet willen kopen.
Daarnaast hoef je het niet aan mij te bewijzen, (en niet aan catbert), maar aan iedereen hier in dit topic. Grote claims vragen immers om bewijs.
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer mezelf daar altijd enorm aan. Bij enkele niet-nader te noemen personen uit dit topic voel ik diezelfde irritatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hartstikke eng.quote:Je bent een hersenloze onzekere labiele speelbal van je emoties als hoopje vrouw zijnde, leer dat nou eens.
Dan niet, iedereen die het niet gelooft mag gerust de trein pakken hier naar toe. Het is niet zo dat ik ALLES al weet en SUPERGOED ben, maar ik weet wel hoe je snel vrouwen kunt ontmoeten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik daar nu al aan toe was geweest dan had ik niet in dit topic gezeten, want dit is het topic voor mensen die door omstandigheden moeite hebben met versieren. Helaas blijkt dat je dat nog steeds niet door hebt en op mijn onderbouwde verhaal daarover een paar delen terug reageerde je nietJe zit hier tussen het verkeerde publiek; je probeert als het ware beleggingsproducten te verkopen aan bijstandsmoeders
Het mooiste is dat je hier al zo vaak en zo lang door heel veel mensen op gewezen bent, toch stug door blijft gaan en vervolgens af en toe zeuren dat die bijstandsmoeders je dure beleggingsproducten niet willen kopen.
Daarnaast hoef je het niet aan mij te bewijzen, (en niet aan catbert), maar aan iedereen hier in dit topic. Grote claims vragen immers om bewijs.
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer mezelf daar altijd enorm aan. Bij enkele niet-nader te noemen personen uit dit topic voel ik diezelfde irritatie
Beschrijf je nu Flepke, of jezelf?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:36 schreef firefly3 het volgende:
Echt zo'n superscheitert weer maar wel een grote bek op het forum
Fixed.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Een studiegenoot van mij heeft een enorme plaat voor zijn kop. Sterker nog, het is geen plaat, maar meer een heel kantoorgebouw voor zijn kop. Ik irriteer erger me daar altijd enorm aan . Bij firefly en flepke voel ik diezelfde irritatie
![]()
Hoho meneertje een beetje mijn vriendin inpikken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wall of textOMG dat plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
Ja maar ik ben dan natuurlijk ook zwak en wanhopig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik hossel jou sowies, één blik is voldoende.
Je bent vrouw, tautologie enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja maar ik ben dan natuurlijk ook zwak en wanhopig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |