SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Oom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik ontmaagd had willen worden had dat al gekund op mijn 12e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoef niets aan hem te bewijzen, en hij wilt dat ik op zijn commando op vrouwen af stap. Fuck off.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Catbert heeft aangeboden om met je te gaan stappen
Als je niet eens op een vrouw durft af te stappen die ik aanwijs ben je nog een grotere kneus dan ik dacht.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:20 schreef firefly3 het volgende:
Ik hoef niets aan hem te bewijzen, en hij wilt dat ik op zijn commando op vrouwen af stap. Fuck off.
Als ik haar niet wil ontmoeten dan wil ik dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je niet eens op een vrouw durft af te stappen die ik aanwijs ben je nog een grotere kneus dan ik dacht.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smerig.
heyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Oké, ik doe gewoon nog een poging in dit nieuwe deel:
Goedenavond, allemaal!
Niet allemaal tegelijk...
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Hoi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:22 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, allemaal!
Grote bek maar niks durven dus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef firefly3 het volgende:
Als ik haar niet wil ontmoeten dan wil ik dat niet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Oom?Dingdingding we have a winner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl de ene groep gebruikers afgeeft op ieder beetje kennis gebruikt de andere groep het onmiddellijk voor eigen gewin."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.quote:
Beta haantjes. "Jij moet niet denken de kennis in pacht te hebben"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Myraela het volgende:
Kom op man, wie gaat wie nou wat bewijzen. Mannen. Serieus.Haantjes.
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dingdingding we have a winner.
Terwijl de ene groep gebruikers afgeeft op ieder beetje kennis gebruikt de andere groep het onmiddellijk voor eigen gewin.
Maar gezien de quote die daarbij stond, zal het je duidelijk zijn dat ik toen ook niet zo goed durfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
de eerste x probeerde je niet eens
Zoals je ziet komt hij er mee weg. Zijn houding valt veel van te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.
Dan wijst catbert leuke vrouwen aan. Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik "opende" laatst zelfs een groep van 8 vrouwen, ik durf genoeg. Maar als ze niet leuk zijn dan doe ik dat niet.
Omdat hij me al vanaf het begin niet mag, denk ik zelfs dat zelfs als ik veel succes heb dat hij een heel ander verhaal hier gaat neerplempen. Dus het liefst wil ik ook dat er meerdere mensen bij zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe weet je dat catbert vrouwen aanwijst die jou niet bevallen?
Komt ermee weg?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zoals je ziet komt hij er mee weg. Zijn houding valt veel van te leren.
Omdat hij zelf nog maar 13 isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?
... me jokequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe valt het 'grappen' dat mijn oom een vieze incest pedo is onder kennis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt ie dat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoe weet catbert dat vuurvlieg alleen breezers aanspreekt?
Als catbert mee gaat kom ik ook, als getuigequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:26 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat hij me al vanaf het begin niet mag, denk ik zelfs dat zelfs als ik veel succes heb dat hij een heel ander verhaal hier gaat neerplempen. Dus het liefst wil ik ook dat er meerdere mensen bij zijn.
Je hebt tegen niemand iets te bewijzen, dus waarom probeer je dat door andere dan maar aan te vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
ik heb ook niets te bewijzen tegen catbert
Het gaat niet alleen om catbert, maar om vrijwel iedereen hier. En aangezien je hier blijkbaar zo graag post en serieus genomen wilt worden, is het een kleine moeite toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
ik heb ook niets te bewijzen tegen catbert
De houding van de gozer van het filmpje heb ik het over, daar valt veel van te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Komt ermee weg?![]()
Nee inderdaad ik kan hem moeilijk een klap in het gezicht geven online, bij wijze van.
Hihi, jij bent grappig!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat hij zelf nog maar 13 is
Nee jij gaat in rotterdam. Ooh.. ik hoef ook niets van je te leren.. dus dat valt af.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook niets te bewijzen tegen catbertik wil liever dat mensen van elkaar leren.
Dus, wie wilt er vanavond nog?? Eenmaal, andermaal...
Rotterdam was het he?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Ik heb ook niets te bewijzen tegen catbertik wil liever dat mensen van elkaar leren.
Dus, wie wilt er vanavond nog?? Eenmaal, andermaal...
Die catberg heeft al zijn negatieve mening klaar staan voordat hij me nooit gezien heeft, ik wil een neutrale opstelling waarbij meerdere personen kunnen zien dat het niet boeiend is om vrouwen aan te spreken etc en van elkaar te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om catbert, maar om vrijwel iedereen hier. En aangezien je hier blijkbaar zo graag post en serieus genomen wilt worden, is het een kleine moeite toch?
Jij bent echt grappigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je zeker aangesproken, heh?
Jij bent zeker ook 13, niet?
Ja, daar had ik het dus niet over. En Flepke ook niet gezien zijn post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De houding van de gozer van het filmpje heb ik het over, daar valt veel van te leren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
Een uitgaansmeet lijkt me wel vet, een keertje.
Als 't maar niet een discotheek of zo isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
Hihi, ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voel je je zeker aangesproken, heh?
Jij bent zeker ook 13, niet?
Ai ai booii. Ik ben serieus in. Iemand mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als 't maar niet een discotheek of zo is
Nee stel je voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oprotten met die scheve schampus bek van haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Dat is wel een moeilijke test hoor.Met sommige uitkomsten ben ik het ook niet eens zoals dit vind ik meer minachtig ofzo dan woede.
[ afbeelding ]
Nee, laten we gezellig een bakkie koffie doen op een terrasje, dan kunnen we onze kinderen ook meenemen anders moet ik weer een oppas etc regelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In utrecht zijn veel van die 'danskroegen', gratis entree en je kan het zien als bar of als discoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee op een mens dat zie je toch.quote:
En jij niet, je bent om te jankenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hihi, ik kom niet meer bij [ afbeelding ] jij moet wel volle zalen trekken met dat soort humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |