Dat maakt alles uit in een versiertopic. Dat betekend dat er wat scheelt en dat je aan jezelf moet werken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat maakt het uit of je maagd bent of niet.
Jij komt uren lang met willekeurige bullshit als iemand jou vraagt iets over jezelf te vertellen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Door uren lang met complete willekeurige (grappige) bullshit te komen.
Ja DUH, kijk eens naar dde TT, jij mehgoolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat maakt alles uit in een versiertopic. Dat betekend dat er wat scheelt.
Zegt de 19? jarige maagd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij komt uren lang met willekeurige bullshit als iemand jou vraagt iets over jezelf te vertellen?
Ja je bent vast heel succesvol bij de vrouwen.
Ik wilde net "goedenavond, allemaal" zeggen, maar dat kan ik dan maar beter niet doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef Catbert het volgende:
[..]
Kennelijk mag je hier niet postten als je maagd bent ofzo, aldus de nieuwe topicmod Firefly
Je hebt gelijk :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet zo op de man vrouw spelen man, not cool
Ja, dat werkt het beste inderdaad. Hierdoor ben je spontaan en grappigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Door uren lang met complete willekeurige (grappige) bullshit te komen. (als het een vrouw is die ik wil versieren)
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij komt uren lang met willekeurige bullshit als iemand jou vraagt iets over jezelf te vertellen?
Dat soort dingen zeg je niet over jezelf.quote:Ja je bent vast heel succesvol bij de vrouwen.
Sukkel. Uitgeluld dus ga je maar op de man spelenquote:
Vind je? Seks krijgen is namelijk (zeker als meisje) helemaal geen prestatie. Dat kan behoorlijk las staan van versieren hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat maakt alles uit in een versiertopic. Dat betekend dat er wat scheelt en dat je aan jezelf moet werken.
Vond ik al. En andere mensen vinden ik ook tof, maar sommigen ook weer niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu tof ofzo?
Maar elke keer dat iemand je vraagt of je het wil komen bewijzen dan kan dat nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb meer vrouwen benaderd dan heel het forum bij elkaar minus flepke sinji en nog wat andere gasten. Diegene die het dichtst bij de waarheid zijn zijn de mensen die het echt doen.
Waarom doe je dan zo achterlijk?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vond ik al. En andere mensen vinden ik ook tof, maar sommigen ook weer niet.
Ook goed, dan gaan we het hebben over sekslozerelaties,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Seks krijgen is namelijk (zeker als meisje) helemaal geen prestatie. Dat kan behoorlijk las staan van versieren hoor.
Als man wel dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Seks krijgen is namelijk (zeker als meisje) helemaal geen prestatie. Dat kan behoorlijk las staan van versieren hoor.
Natuurlijk wel, maar dan moet je wel willen stappen. Ik ga niet vrouwen benaderen op utrecht centraal ofzo om ze daar proberen te zoenen :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar elke keer dat iemand je vraagt of je het wil komen bewijzen dan kan dat niet![]()
Ik heb meer vrouwen benaderd dan jou, ik heb 25 miljoen op mijn bankrekening en een IQ van 666. Maar bewijzen kan ik dat niet, want ik kan geen vrouwen benaderen waar anderen bij zijn, dat doorbreekt immers mijn "flow". Mijn bankrekeningafschriften en mijn bankpas zijn zoek en een IQ-test kan ik ook niet doen waar anderen bij zijn
Catbert heeft aangeboden om met je te gaan stappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar dan moet je wel willen stappen. Ik ga niet vrouwen benaderen op utrecht centraal ofzo om ze daar proberen te zoenen :/
Als ik ontmaagd had willen worden had dat al gekund op mijn 12e.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat durft 'ie niet omdat ik niet tussen 16 jarige VMBO sletjes ga staan waar hij makkelijk kan scoren. Als hij met mij meegaat staat 'ie tussen 25 jarige WO vrouwen waar je wel wat meer in je mars moet hebben dan "ik heb een rijbewijs ga je mee brommers kiek'n?", en dat kan 'ie nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef benzin het volgende:
Catbert heeft aangeboden om met je te gaan stappen
Maar ondertussen pist hij wel onze topic vol met BSquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat durft 'ie niet omdat ik niet tussen 16 jarige VMBO sletjes ga staan waar hij makkelijk kan scoren. Als hij met mij meegaat staat 'ie tussen 25 jarige WO vrouwen waar je wel wat meer in je mars moet hebben dan "ik heb een rijbewijs ga je mee brommers kiek'n?", en dat kan 'ie niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |