Ja, want dat jij blijft posten ondanks dat je niemand er iets mee helpt en niemand er op zit te wachten is helemaal geen ego issuequote:
Dat maakt nog niet dat hij ongelijk heeft. Jij hebt namelijk de kleur blauw in jouw ui, dus ben je altijd al foutquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hij zegt zelf al dat hij al laaaang niet meer wat heeft gehad
Online tests zijn dan ook slechts een indicatie, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:03 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Probeer het te vergelijken met die online test. Die online test stelt niets voor.
We hebben wel een ego (= deel van het mens zijn) dus niemand gaat kijken, SLIMPOquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie geen ego hadden dan stopten jullie met zeuren en gingen jullie braaf het filmpje bekijken en ervan leren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, want dat jij blijft posten ondanks dat je niemand er iets mee helpt en niemand er op zit te wachten is helemaal geen ego issue![]()
Flikker op man, je zit in alles te spiegelen. Je bent gewoon een jong ventje met weinig ervaring die een beetje gelezen heeft en in plaats van in het echt iets uit te vreten hier een beetje met z'n e-penis loopt te zwaaien. Alles wat je post komt gewoon compleet ongenuanceerd en niet gespeend van enige realiteitszin uit fucking boekjes en van youtube.
Trieste gasten hier zeg. Ik ben meer respect voor mensen als Benzin, hij is tenminste eerlijk over zichzelf.
Als jij stopt met het doen alsof je de waarheid in pacht hebt stop ik met 'zeuren'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef firefly3 het volgende:
Als jullie geen ego hadden dan stopten jullie met zeuren en gingen jullie braaf het filmpje bekijken en ervan leren.
Hahaa, gast heeft wel trekjes van mij ja hahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je lijkt wel die SituAsian van simple pickup:
(4:53)
Zegt de 19? Jarige maagd :/quote:
Het stomme is dat ik eigenlijk maar weinig met roze heb, behalve dan dat ik enorm graag roze haar zou willen. Het is niet eens mijn lievelingskleur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij hebt een merkwaardige obsessie voor roze
Hobbies, werk, opleiding etc.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Nairua het volgende:
Even iets anders. Wat te doen met de vraag "Vertel eens iets over jezelf?". Wat wordt er verwacht? Welke categorie? Ik ga elke dag schijten lijkt me niet echt een goeie. Iemand ervaring met dat soort vragen? #creativiteitnul
Gewoon een leuk verhaal over hobbies ofzo, of vertel over je laatste vakantie. Vakanties doen 't altijd wel goed omdat eigenlijk iedereen reizen wel leuk vindt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Nairua het volgende:
Even iets anders. Wat te doen met de vraag "Vertel eens iets over jezelf?". Wat wordt er verwacht? Welke categorie? Ik ga elke dag schijten lijkt me niet echt een goeie. Iemand ervaring met dat soort vragen? #creativiteitnul
In het weekend heb ik zelf vaak weinig zin om me met werk bezig te houden.quote:
Die vraag is ook net zo saai als het antwoord dat je er meestal op kan geven. Ik heb een hekel aan dat soort veel te open vragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Nairua het volgende:
Ik heb meer vrouwen benaderd dan heel het forum bij elkaar minus flepke sinji en nog wat andere gasten. Diegene die het dichtst bij de waarheid zijn zijn de mensen die het echt doen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als jij stopt met het doen alsof je de waarheid in pacht hebt stop ik met 'zeuren'.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gewoon een leuk verhaal over hobbies ofzo, of vertel over je laatste vakantie. Vakanties doen 't altijd wel goed omdat eigenlijk iedereen reizen wel leuk vindt.
[..]
In het weekend heb ik zelf vaak weinig zin om me met werk bezig te houden.
Communiceren met vrouwen over informatie & feiten, way to go hosselbazen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hobbies, werk, opleiding etc.
Zou me niks verbazen als jij gewoon de hele zooi bijmekaar liegt en gewoon maagd bent. Zou verklaren waarom je zo vaak de plank compleet misslaat met je theorietjes.quote:
Zeik niet. Vakanties en hobbies zijn een prima gespreksonderwerp als je iemand net kent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef Flepke het volgende:
Communiceren met vrouwen over informatie & feiten, way to go hosselbazen.
Vertel, als iemand aan jou vraagt om wat over jezelf te vertellen, hoe kom je dan niet op iets van hobbies uit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
[..]
Communiceren met vrouwen over informatie & feiten, way to go hosselbazen.
Precies, gezegd door de 13 jarige maagdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zei niets, ik quotte iemand. En wat een geweldig tegenargument maar niet heus.
Door uren lang met complete willekeurige (grappige) bullshit te komen. (als het een vrouw is die ik wil versieren)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vertel, als iemand aan jou vraagt om wat over jezelf te vertellen, hoe kom je dan niet op iets van hobbies uit?
Heb ik ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vraag is ook net zo saai als het antwoord dat je er meestal op kan geven. Ik heb een hekel aan dat soort veel te open vragen.
Kennelijk mag je hier niet postten als je maagd bent ofzo, aldus de nieuwe topicmod Fireflyquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat maakt het uit of je maagd bent of niet.
Tja, als je VMBOers target die daar niet doorheen kijkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:11 schreef Flepke het volgende:
Door uren lang met complete willekeurige (grappige) bullshit te komen. (als het een vrouw is die ik wil versieren)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |