Het is gewoon schattig hoe jullie elkaar aanvullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Boekjes wijsheid" bla bla "algemene tips" bla bla "open deur" bla bla
Resultaten zullen juist minder betrouwbaar zijn als je constant wordt beinvloed door de uitstraling van verschillende gezichten. Als je een persoon hebt met een gelijkblijvende uitstraling, kan je daaruit beter verschillen aflezen lijkt mij. Dan gaat het puur om de gezichtsuitdrukkingen en niet om de associaties die je maakt met knap/lelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:03 schreef Flepke het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als je een beetje betrouwbare test wilt maken dan stop je er verschillende gezichten in.
Je wilt natuurlijk uit sluiten dat personen anders de test maken doordat ze continue naar een knap/lelijk/arrogant/lief iemand zitten te kijken en er daardoor andere meetresultaten komen.
Niet eens gemaakt, eerste vraag had ik goed, toen zag ik weer diezelfde rotkop.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Firefly en Flepke scoorden dus niet goed op de test?
Klopt er zullen meer vragen nodig zijn om tot een significant resultaat te komen, op die manier is het wel een betere test want je hebt hier geen last meer van:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Resultaten zullen juist minder betrouwbaar zijn als je constant wordt beinvloed door de uitstraling van verschillende gezichten. Als je een persoon hebt met een gelijkblijvende uitstraling, kan je daaruit beter verschillen aflezen lijkt mij. Dan gaat het puur om de gezichtsuitdrukkingen en niet om de associaties die je maakt met knap/lelijk.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had bijna alles fout, want vond haar een arrogante rotkop hebben. Alles op minachting
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
"Boekjes wijsheid" bla bla "algemene tips" bla bla "open deur" bla bla
Ik ben er niet eens aan begonnenquote:
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:20 schreef Flepke het volgende:
Klopt er zullen meer vragen nodig zijn om tot een significant resultaat te komen, op die manier is het wel een betere test want je hebt hier geen last meer van:
[..]
Het verschilt wel degelijk wie je op de foto ziet. Aziaten vind ik weer moeilijker om hun gelaatsuitdrukkingen uit te vissen dan bijv Westerlingen. Zo verschilt dat ook of het persoon A of B is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.
Nou dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef Sinji het volgende:
Als een neger op Chris Rock lijkt kan ik hem niet meer serieus nemen
Ik ben slecht in namen, ik heb een aantal pdf'jes gelezenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Je reageert niet op de andere helft van mijn reactie
ik heb toen ook al meerdere keren aangegeven dat ik ook sexuele contacten met vrouwen heb. En dat ik op dit moment bewust geen relatie wil. Dit is een bewuste keus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Contact met vrouwen als vrienden inderdaad, daar heb je niets aan. Zoals je laatst zelf zei![]()
Nou meerdere mensen hier hebben aangeboden op stap te gaan met je. Maar dan komt het verhaaltje weer van. Nee dan voel ik druk van moeten en dat merken vrouwen niet en lukt het niet.quote:Ik heb vaker zelf aangeboden, maar dat werd niet geaccepteerd maar alleen een saaie overdag meeting.
Je kan niet iemands allround rij vaardigheid testen in 1 bepaald voertuig in 1 bepaald type weer situatie op 1 bepaald type wegdek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
No offense maar dan ben je blijkbaar gewoon niet goed in het aflezen van emoties en bepaal je aan de hand van iemands uiterlijk wat die persoon denkt en voelt. Want haar gezichtsuitdrukkingen waren gewoon verschillend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben slecht in namen, ik heb een aantal pdf'jes gelezenIk koop niet
Niks mis mee, ik zit ook thuis met 2 katten op schootquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Echter maak jij er van dat ik keer op keer thuis zit met 2 katten op schoot en daar het bij blijft. Zet dat plaatje nou eens uit he hoofd. Want dat staat heel erg ver van de werkelijkheid.
Dat beeld komt niet meer van mijn netvlies af, want ik heb niet echt het gevoel dat je zeker bent zoals Flepke bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb toen ook al meerdere keren aangegeven dat ik ook sexuele contacten met vrouwen heb. En dat ik op dit moment bewust geen relatie wil. Dit is een bewuste keus.
Echter maak jij er van dat ik keer op keer thuis zit met 2 katten op schoot en daar het bij blijft. Zet dat plaatje nou eens uit he hoofd. Want dat staat heel erg ver van de werkelijkheid.
[..]
Nou meerdere mensen hier hebben aangeboden op stap te gaan met je. Maar dan komt het verhaaltje weer van. Nee dan voel ik druk van moeten en dat merken vrouwen niet en lukt het niet.
Maar kennelijk willen er meerdere mensen uit dit topic op stap. Dus prik een datum en plaats zal ik zeggen.
Volgens mij daagt iemand je uit. Dus ik zal zeggen sla je slagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:06 schreef firefly3 het volgende:
Inplaats van te mekkeren over psychologie boeken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:09 schreef benzin het volgende:
Over welke psychologieboeken wil je graag lullen dan? Ik heb er een aantal in mijn boekenkast staan, dus kom maar op wat mij betreft.
Ik heb bijv wat gelezen van Robert B. Cialdini bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij daagt iemand je uit. Dus ik zal zeggen sla je slag
[..]
dus je zegt nu dat jij angst vallig vast houd aan je eigen mening, mij in een hokje stopt en weigert iets aan te nemen van mij. De enige echte juiste bron. Aangezien het over mijn persoon gaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat beeld komt niet meer van mijn netvlies af, want ik heb niet echt het gevoel dat je zeker bent zoals Flepke bijvoorbeeld.
je loopt eerst te schreeuwen van zijn jullie bang dit dat. En nu kruip je zelf al weer terugquote:Zoals ik al 10x heb gezegt, ik ga niet op "commando vrouwen ontmoeten". Ik doe waar ik zin in heb en ontmoet de vrouwen waar ik zin in heb. Denk je niet dat ze het aanvoelen dat ik het op commando doe?
Waarom? Paar topics terug beweerde je nog:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij daagt iemand je uit. Dus ik zal zeggen sla je slag
[..]
Dus jij hebt blijkbaar netzo veel gelezen als hij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Keer op keer kom je met lappen tekst die voedig 1 op 1 uit een boekje komen. Gooi er wat kracht termen er tussen door en je denkt iedereen te kunnen overtuigen.
Ik ben niet mezelf als ik een vrouw benader die ik niet leuk vindquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus je zegt nu dat jij angst vallig vast houd aan je eigen mening, mij in een hokje stopt en weigert iets aan te nemen van mij. De enige echte juiste bron. Aangezien het over mijn persoon gaat.
Met andere worden, alles wat je juist zal moeten doen volgens jou zelf doe je alleen zelf niet.
[..]
je loopt eerst te schreeuwen van zijn jullie bang dit dat. En nu kruip je zelf al weer terug
Maar nee, als je echt zo goed bent zullen ze dat niet merken. Als jij elk willekeurige vrouw mag uitkiezen zal dat geen verschil moeten uitmaken. Jij bent toch immers 100% je zelf.
Ik had er 2 op mijn bordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik zit ook thuis met 2 katten op schoot![]()
Ik daag je niet uit he, dat is benzin. Dus mij quoten heeft weinig nut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb bijv wat gelezen van Robert B. Cialdini bijvoorbeeld.
Influence zeker? Wie niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:
Bullshit, anders bestonden dingen als camera angst enzo ook niet.quote:[..]
je loopt eerst te schreeuwen van zijn jullie bang dit dat. En nu kruip je zelf al weer terug
Maar nee, als je echt zo goed bent zullen ze dat niet merken. Als jij elk willekeurige vrouw mag uitkiezen zal dat geen verschil moeten uitmaken. Jij bent toch immers 100% je zelf.
quote:
Je lijkt wel die SituAsian van simple pickup:quote:
Nee hoor dat heb ik nooit beweerd. Echter gaf hij zelf aan dat hij het uit wen boek of van een site had. En dat is te herleiden aan de manier waar op het geschreven is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:41 schreef Flepke het volgende:
Dus jij hebt blijkbaar netzo veel gelezen als hij?
Even goed lezen wat ik zeg. Je krijgt de vrije keuzequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben niet mezelf als ik een vrouw benader die ik niet leuk vind
Gaat 'ie vast lopen mekkeren dat er geen leuke vrouwen zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
Even goed lezen wat ik zeg. Je krijgt de vrije keuze
Hij mag zelf de vrouw uitkiezen dus dat verranderd niks aan de situatie zoala altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:43 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bullshit, anders bestonden dingen als camera angst enzo ook niet.
Ja, asperger, dus dat klopt ongeveer welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
huh maar jij had toch ook autisme of vergis ik me nu ???
Je vluchtauto?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, het is bijna 18uur dan stap ik me auto richting huis. Dan weet je dat alvast
Ja zo heet die kennelijk. Normaal noemen ze me auto een kapster autotjequote:
Haha mooi filmpje, dit is duidelijk de eerste "nee" waardoor hij heen ging en daarna wilde ze wel zoenenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je lijkt wel die SituAsian van simple pickup:
(4:53)
Catberg wilde me die vrije keuze niet geven laatstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb ik nooit beweerd. Echter gaf hij zelf aan dat hij het uit wen boek of van een site had. En dat is te herleiden aan de manier waar op het geschreven is.
[..]
Even goed lezen wat ik zeg. Je krijgt de vrije keuze
Istie roze?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo heet die kennelijk. Normaal noemen ze me auto een kapster autotje
Verbaast me niets, 2 katjes thuis en in elkaars konten knijpen in gaybars, het beeld wat ik van jou heb wordt steeds completerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zo heet die kennelijk. Normaal noemen ze me auto een kapster autotje
Ik ga het nu voor de 3de keer zeggen op 1 pagina.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Catberg wilde me die vrije keuze niet geven laatst
Nee roodquote:
Ja, camera in het gezicht van een dronken vrouw, gegarandeerd succesquote:
Dat was omdat jij claimde iedere vrouw binnen X tijd geregeld te hebben. Later krabbelde je terug en ging je allerhande eisen stellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:52 schreef firefly3 het volgende:
Catberg wilde me die vrije keuze niet geven laatst
Kijk het helemaal af. Die vrouw zag er overigens niet dronken uit, die was vrij nuchter. Ze lopen wat weg van de cameraman.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, camera in het gezicht van een dronken vrouw, gegarandeerd succes
Hierzo zonder camera:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, camera in het gezicht van een dronken vrouw, gegarandeerd succes
Pijnlijk he? Mensen zien die wel succes hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flepke, hou eens op met het spammen van filmpjes jij kind
Vrij leerzaam eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flepke, hou eens op met het spammen van filmpjes jij kind
Mensen kunnen hun eigen ego niet opzij zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pijnlijk he? Mensen zien die wel succes hebben?
Niet dronken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef firefly3 het volgende:
Kijk het helemaal af. Die vrouw zag er overigens niet dronken uit, die was vrij nuchter. Ze lopen wat weg van de cameraman.
Als je dat leerzaam vindt weet je kennelijk bijzonder weinig.quote:
Laat je wel aan mij zien hoe triest je eigenlijk bent. Je beeld van mij laat zien wat je echt bent lol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pijnlijk he? Mensen zien die wel succes hebben?
Oja simple pickup = puaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
En kunnen jullie beiden nu eens een keer gewoon optokken met dat PUA geneuzel (want ja, dat zijn die filmpjes). Nogmaals, daar is dit topic niet voor. Als je graag dat soort filmpjes wil posten open dan eens gewoon je eigen topic.
Dat 1 van die wijsheden van je, vuurvliegje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen kunnen hun eigen ego niet opzij zetten
Wie zegt dat ik dat boek niet gelezen heb?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor je eigen beeld als een extreem bekrompen denkende persoon wordt steeds completer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Verbaast me niets, 2 katjes thuis en in elkaars konten knijpen in gaybars, het beeld wat ik van jou heb wordt steeds completer
Ja, catberg is het levend voorbeeld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat 1 van die wijsheden van je, vuurvliegje?
== post of the dayquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoor je eigen beeld als een extreem bekrompen denkende persoon wordt steeds completer.
Want volgens jou,
1 of 2 katten <-- homo
Naar wen gay bar gaan voor de gein <-- homo
Ooit wel eens voor de gein een hand op je reet van een man <-- homo
Goed laten we deze gedachte gang even vast houden over mij.
Ik ga wel eens naar een auto race <-- dat maakt mij een coureur
Ik werk wel eens in de horeca <-- horecaman
In het verleden wel een ls geholpen aan auto's sleutelen <-- auto monteur.
Maar nu snap ik jou wel.
Je praat tegen veel vrouwen aan <--versier talent.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
Wie zegt dat ik dat boek niet gelezen heb?Interessant boek. Zie alleen de relevantie niet zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |