Wat ik bedoel is vooral het gedeelte voor de interactie. Wat beginnelingen meestal fout doen is zo erg oplettend en aandachtsvragend naar de reactie van de vrouw kijken, dat het onaantrekkelijk is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is vooral met jezelf bezig zijn in contact met vrouwen juist geen goeie bezigheid.
Ik denk het ook hij is veel te veel bezig met het zichzelf fantastisch vinden en het verrijken van zichzelf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ach hier in t topic was ook iemand die zei dat ik op deze manier eeuwig maagd zou blijvenVolgens mij wordt de helft niet gelezen
Dat gevoel had ik niet aangezien al die spelletjes ofzo op de foto + je tarotkaartenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:32 schreef formerjellybean het volgende:
Dat geeft al aan dat je weinig weet want bijna iedereen die me kent in dit topic weet dat ik gewoon in het weekend druk stap.
oh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg gezegd vrijwel elke vrouw te kunnen versieren en verliefd op hem te kunnen laten worden.
Maar dat is toch heel aantrekkelijk, die zelfkwijlende mannen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk het ook hij is veel te veel bezig met het zichzelf fantastisch vinden en het verrijken van zichzelf.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ook_gek is niet echt ervaren volgens mij, hij heeft al een jaar lang niets bijzonders gehad en beweert nooit een ruzie met een vrouw meegemaakt te hebben. Dat zegt genoeg.
Jij bent al vaker door mensen uitgedaagd maar jij wilde nooit om de meest gekke redenen! Over bang gesprokenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:
Dusja, gaan we met z'n allen uit of zijn jullie bang?
Dat was ook sarcasmequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:39 schreef formerjellybean het volgende:
ja maar iemand die verliefd is op zichzelf en zichzelf al te gek vind is me iets te gortig, hou niet zo van narcisten
Geef eens een quote danquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je dat echt ontkennen? Was vooral in de periode dat je hier net kwam posten.
Ik denk dat andere users hier dat wel kunnen bevestigen. Quotes vinden ben ik niet zo goed in.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat andere users hier dat wel kunnen bevestigen. Quotes vinden ben ik niet zo goed in.
Ik had bijna alles fout, want vond haar een arrogante rotkop hebben. Alles op minachtingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Best een moeilijke test eigenlijk. Ik dacht het echt heel slecht gedaan te hebben, maar er kwam toch een hoge score uit.
Lekkere test inderdaad met maar 1 hoofd...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik had bijna alles fout, want vond haar een arrogante rotkop hebben. Alles op minachting
Ik had er 2 goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
http://tests.psychologiem(...)0Emoties%20herkennen
Best een moeilijke test eigenlijk. Ik dacht het echt heel slecht gedaan te hebben, maar er kwam toch een hoge score uit.
Eerlijk gezegd vind ik dat juist beter dan met meerdere personen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekkere test inderdaad met maar 1 hoofd...
Contact met vrouwen als vrienden inderdaad, daar heb je niets aan. Zoals je laatst zelf zeiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]waar haal je nou keer op keer vandaan dat ik niks met vrouwen doe? Je doet net als of ik totaal of bijna geen contact met vrouwen heb
Ik heb meer dan genoeg contact met vrouwen man. Je hebt werkelijk geen idee. Maar dat dringt echt niet tot je door he? Keer op keer al aangegeven.
[..]
Jij bent al vaker door mensen uitgedaagd maar jij wilde nooit om de meest gekke redenen! Over bang gesproken
Die online tests zijn meer voor het vermaak inderdaad. De volgende stap is astrologiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekkere test inderdaad met maar 1 hoofd...
Tuurlijk niet, als je een beetje betrouwbare test wilt maken dan stop je er verschillende gezichten in.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat juist beter dan met meerdere personen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |