Dat is ieder voor zich maar dat idiote geblaat van jou zal het niet per definitie makkelijker makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren op een forum dat je geen vrouwen kunt krijgen enzo
Eerlijk gezegd "lees" ik geen emoties van vrouwen omdat ik vooral met mezelf bezig ben, hierdoor wordt ze in mijn wereld getrokken en begint ze te voelen wat ik voel. Dit is uiteraard niet altijd zo, maar dit is zeer krachtig. Het gaat er meer om of je jezelf op orde hebt en niet zenuwachtig wordt en relaxt blijft. Hierdoor voelen vrouwen zich automatisch meer aangetrokken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet het, maar zoals ik zeg, ik hoop eigenlijk stiekem dat jullie zeggen dat er niets met me aan de hand is omdat ik er liever niet echt aan wil snap je? Het is niet slecht bedoeld.
Overigens zat ik wat door te klikken vanaf die test en vond ik deze, waarbij je emoties moet aflezen uit een gezichtsuitdrukking: http://tests.psychologiemagazine.nl/Persoonlijkheid/Test%20Emoties%20herkennen
Ik ben wel benieuwd hoe bijvoorbeeld zo'n firefly3 zoiets zou doen, omdat - als we hem op zijn woord geloven - hij daar heel goed in zou moeten zijn.
Voor de 100ste keer, jij hebt niet de waarheid in pacht. Als iemand niet naar jouw luistert, betekent dat niet dat ze zullen falen in de liefde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeuren op een forum dat je geen vrouwen kunt krijgen enzo
nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom kom je niet naar de meet ff, kun je 'al die autisten die zielig lopen te piepen' even laten zien hoe het moet.
Zelfs het feit dat je een plaat voor je kop hebt weet je nog te verkopen alsof dat een reden is waarom jij 'beter' en 'ervarener' bent dan de rest van de bezoekersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik begrijp mijn ongewenstheid, maar ik ben niet emotioneel betrokken zoals de meesten hier, die gevoelig worden van uitspraken op een beeldscherm.
Wat ik merk is de enorme luiheid waarbij men niet aan zichzelf wilt werken op het forum, ja logisch dat iedereen dan in een cirkeltje blijft hangen.
Stiekem ben ik ook gewoon heeeeel nieuwsgierig hoe sterk mijn eigen relatie is want als ik ff mag geloven val ik bijna direct in katzwijmquote:
Vergeet je hem niet te testen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook gewoon heeeeel nieuwsgierig hoe sterk mijn eigen relatie is want als ik ff mag geloven val ik bijna direct in katzwijm
Kom op, als je in je eentje met tarot kaarten speelt en rond de 30 bent of alleen katten in huis heb dan hebben ze volgens mij echt niet meer ervaring dan ik hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs het feit dat je een plaat voor je kop hebt weet je nog te verkopen alsof dat een reden is waarom jij 'beter' en 'ervarener' bent dan de rest van de bezoekers
Ik denk dat we rock bottom geraakt hebben hier...
Oooh daar komt de aap uit de mouw! Waarom moet je dat nog trainen? Omdat die vrouwen doorgaans nuchter zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:15 schreef firefly3 het volgende:
Ik kom alleen als we uit gaan. Vrouwen ontmoeten overdag is heel andere koek, daar zoen je niet zo snel mee. Day-game is iets wat ik nog flink moet trainen.
Nee want vrouwen zitten te wachten op een passieve in zelfmedelijden gedrenkte subassertieve beta kneus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de 100ste keer, jij hebt niet de waarheid in pacht. Als iemand niet naar jouw luistert, betekent dat niet dat ze zullen falen in de liefde.
Laat em maar komen hehequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom kom je niet naar de meet ff, kun je 'al die autisten die zielig lopen te piepen' even laten zien hoe het moet.
Omdat ik het nog niet vaak genoeg gedaan heb.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh daar komt de aap uit de mouw! Waarom moet je dat nog trainen? Omdat die vrouwen doorgaans nuchter zijn?
Ach man, jij wilde Catbert en ook_gek nog wegzetten als een stel onervaren kneuzen. Dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom op, als je in je eentje met tarot kaarten speelt en rond de 30 bent of alleen katten in huis heb dan hebben ze volgens mij echt niet meer ervaring dan ik hoor.
Omdat lichamelijk contact dan als "vreemder" word beschouwt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oooh daar komt de aap uit de mouw! Waarom moet je dat nog trainen? Omdat die vrouwen doorgaans nuchter zijn?
Ook_gek is niet echt ervaren volgens mij, hij heeft al een jaar lang niets bijzonders gehad en beweert nooit een ruzie met een vrouw meegemaakt te hebben. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach man, jij wilde Catbert en ook_gek nog wegzetten als een stel onervaren kneuzen. Dan heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.
En dan is het een stuk lastiger om ze GHB te voerenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zelfs dat je dit probeert geeft al aan hoe triest je eigenlijk bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Kom op, als je in je eentje met tarot kaarten speelt en rond de 30 bent of alleen katten in huis heb dan hebben ze volgens mij echt niet meer ervaring dan ik hoor.
Als ik mag kiezen tussen een arrogante pompeuze zak met een grote bek maar weinig daden,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:17 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee want vrouwen zitten te wachten op een passieve in zelfmedelijden gedrenkte subassertieve beta kneus.
Ik ben helemaal voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:
Dusja, gaan we met z'n allen uit of zijn jullie bang?
ik ga mee uit, als jij overdag al komt. Quid pro quo!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:
Sign me up!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:20 schreef firefly3 het volgende:
Nah, geen zinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ga mee uit, als jij overdag al komt. Quid pro quo!
Assertiviteit =/= grote bekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen tussen een arrogante pompeuze zak met een grote bek maar weinig daden,
We zien in dit topic maar weer hoe makkelijk het is om passievelingen om te buigen naar actievelingen. Als alfa mannetje is het makkelijker om jezelf te onderwerpen dan dat het is voor een beta mannetje om alfa te gedragen.quote:Want de eerste heeft meer kans een gulden middenweg te vinden,
Dan pas ik. Iemand die echt goed is met vrouwen moet dat overdag ook kunnen. Althans.. Wel als je je als een soort van god profileert in dit topicquote:
Eens. Het is moeilijker als je autistisch bent maar er zijn genoeg sociale autisten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:04 schreef firefly3 het volgende:
Hoe autistischer je bent enzo hoe moeilijker het is, maar dat wil niet zeggen dat het niet mogelijk is. Kwestie van ervoor gaan en vechten en niet zielig doen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens. Het is moeilijker als je autistisch bent maar er zijn genoeg sociale autisten.
Waar profileert hij zich dan als een soort van god?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan pas ik. Iemand die echt goed is met vrouwen moet dat overdag ook kunnen. Althans.. Wel als je je als een soort van god profileert in dit topic
Als je hoog scoort is het wel een indicatie Benzin. Het is niet realistisch om dan te zeggen dat de test niet deugt, want alle kenmerken van autisme komen er gewoon in terug. Dat het geen doorslaggevende test is zeker, daarvoor zal je echt langs een psych moeten gaan mits je daar behoefte aan hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:56 schreef benzin het volgende:
Jullie zeggen allemaal een beetje wat jij zegt; laat je testen en misschien kan dat wel voor je werken. Ik had eigenlijk gehoopt dat jullie zouden zeggen dat die test niet deugt en er niets mis is
Ik heb deze manier van zelfverrijking pas begin dit jaar ontdekt, ik ben in principe pas begonnen met deze mindset! Er is nog oneindig veel te leren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan pas ik. Iemand die echt goed is met vrouwen moet dat overdag ook kunnen. Althans.. Wel als je je als een soort van god profileert in dit topic
Omdat iemand in dit geval pro-actief is op dit forum, wat die in het dagelijks leven doet kan heel andere koek zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
Assertiviteit =/= grote bek
Hoe kan iemand die pro-actief is "weinig daden" vertonen?
[..]
We zien in dit topic maar weer hoe makkelijk het is om passievelingen om te buigen naar actievelingen. Als alfa mannetje is het makkelijker om jezelf te onderwerpen dan dat het is voor een beta mannetje om alfa te gedragen.
Nee ik neem mijn woorden terug, firefly geeft gewoon aan dat hij niet overdag zijn kunstje vertoont omdat hij dat niet vaak genoeg geoefend heeftquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar profileert hij zich dan als een soort van god?
hihi jij zei godquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
oh god als je al met het woordje zelfverrijking aankomt![]()
Hoeft niet hoor, je kunt ook elk weekend gewoon thuis blijven en spelletjes spelenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
oh god als je al met het woordje zelfverrijking aankomt![]()
Volgens mij is vooral met jezelf bezig zijn in contact met vrouwen juist geen goeie bezigheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd "lees" ik geen emoties van vrouwen omdat ik vooral met mezelf bezig ben, hierdoor wordt ze in mijn wereld getrokken en begint ze te voelen wat ik voel. Dit is uiteraard niet altijd zo, maar dit is zeer krachtig. Het gaat er meer om of je jezelf op orde hebt en niet zenuwachtig wordt en relaxt blijft. Hierdoor voelen vrouwen zich automatisch meer aangetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Hij heeft vaak genoeg gezegd vrijwel elke vrouw te kunnen versieren en verliefd op hem te kunnen laten worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:26 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waar profileert hij zich dan als een soort van god?
Quote?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hij heeft vaak genoeg gezegd vrijwel elke vrouw te kunnen versieren en verliefd op hem te kunnen laten worden.
Wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Omdat iemand in dit geval pro-actief is op dit forum, wat die in het dagelijks leven doet kan heel andere koek zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |